Aug 27, 2008

You Don't Mess with The Zohan


Huhu mcm biasa aku ngan hobby aku yg takleh dipisahkan telah g menonton wayang pada isnin yg lepas. ekceli, nih sume idea Afiq..dier yg beriya kata nk ajak g ngk wayang kat Tebrau. Aku pon apa lagi stuju je la..

Pas makan kat SUB UTM, aku terus gerak g sana..Smpi kat JJ tebrau ronda2 pastuh berkenan lak kat one item in TOPSHOp.lantas terus sambar je! haha (item tidak boley dihebahkan ye!) haha.

Then g beli tiket untuk 6org, citer Zohan tuh pastuh snap2 gmbo sebagai bukti.haha.Credit to Miss Eyra as my unofficial talented photographer..suka bgt pic2 iteww!!

You don mess wif the Zohan, citer yg sgt best. even ada blue sket, tapi blue nye bley diterima dek akal. so far dari 5 bintang, aku leh bagi 4.85bintang. Kira tinggi kan? so apa lagi..g le ngk!!
best siooootttt!!!!!!!!!

No comments: