Sep 11, 2008

Aku menggelabah!!!

Uish menggelabah aku tahap dewa bila carik2 cincin aku dah hilang..slalu ada kat jari, takpon kat kotak ring aku tuh..nih bgn2 pagi ngk dah takde di jari ku yang tak brapa nak runcing nih..abes satu bilik aku geledah carik, pastuh dlm posye (my car) pon takder gak..mcm nak mati gak laa carik..yer laa kata ring lazo diamond..mana tak menangis kalau ilang beb!!

last2 lepas hmpir 3jam mencari..akhirnya terjumpa..my ring ngan my necklace menyorok di balik timbunan cardigan aku..perghhh mcm palat!!! aku mcm nak telan je ring tuh supaya jgn ilang lagi...hmm!!

btw, thanx god..dah jumpa balik..dah2 pasnih kalau ilang lagi..memang aku sumpah ko jadi kondominum lak!~ haha

Yang atas tuh lazo diamond ring, yang bawah tuh
philosophy men necklace.saje nak heboh!~ haha

10 comments:

Fakrul Radzi said...

keypoints to note..
1 posye
2 lazo diamond
3 ring and neclace
4 cardigan
5 kondominium
6 philosophy men necklace

a.n.y.s.s said...

hahahaha..
lazo diamond??
hehehehe aku saksi mase dibeli!
len kali jgn tanggal2 da cincin tuh...huhuhu

mynn said...

yelei2.. igt ape la sangat gelabah sgt.=p
berie..

@reniev said...

aku pun ada satu ring from philosophy... kuang kuang kuang nak bgtau jugak....

aizul said...

fakhrul : bagus..anda semakin ckap skang!!

anyss : tuh laa aku nak lekatkan terus kat jari manis yang tak brapa nak manis nih..

mynn : jeles laa tew budak skinny nih

@reniev :yezzzaa marila kita beramai2 meramaikan kaum philosophy!~ haha

akusiktauk said...

hu2.
cincin nikah ke?
ade ke sumpah cincin mcm 2? np x try sumpah cincin jd kapal terbang je,dpt r g melancong.
:p

aizul said...

aah ek..betui gak kan...ok ok..aku sumpah cincin tuh jadi jet pesawat..

amcm?

Ad Rifza said...

Cincin beli ke beri?hehe

akusiktauk said...

he3.

aizul said...

cincin beli la..mengharap org bg smp ke tua takder nye..haha