Sep 17, 2008

Bagi tidak menghampakan harapan peminat setiaku, Cik Irine Nadia Marcello, aku lantas dgn cargas membuat soalan2 survey ini..ngee3x..

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Money is everything dlm hidup aku.takder duet, sume bender tak jalan.!~

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
Magazine GLAM Lelaki edisi Faizal Tahir..best woo..bnyk info.

Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
Kat Bali..Garden Wedding..sume guest kene pakai baju n suar putih...pastuh dikelilingi burung merpati putih plus rose putih..argh!! mesti lawo gle!~

Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
Ntah..takleh nak jangka..tapi aku mengharapkan hubungan yang abadi.

Adakah anda di lamun cinta?
No More Love..Money is much more important!~ haha

Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
Tadi buka pose kat Arked Meranti jwer ngan P.A aku.

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Magazine GLAM yang muka dpn gmbo Faizal Tahir yang sgt macho! yeah!

Apakah nama penuh kamu?
Aizul Marcello

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Dua2 manja..kalau kat ayah takdpt, mengendeng2 kat mama plak..kalau dua2 takdpt..bawak diri g tdo dlm bilik..abves citer..haha

Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Awal Ashaari ngan Syed Ali yang blakon citer renjis tuh..org ckp muka die ada iras2 aku sket..betul eh?? tuh yang nak pastikan tuh!~ haha

Christina atau Britney?
Argh...dua2 tak besh! Aizul Marcello yang selebrity frenster tuh gak yang best.huhu

Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
Mesti la..pagi tadi cuci boxer sebab wet dream.huhu

Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
London City n Dubai..yeah..sgt maju!! nak ngk dgn mata sendri.

Pelukan atau ciuman?
Dua2 boleh..tapi lepas bulan puasa la..haha

Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
Irine Nadia Marcello adalah:-
- sgt manje ngan aku
- sgt cantik n comey
- suka shopping sama ngan aku
- suka makan nasi cineeee ngan air dlm bekas free milo.
- tyme period cam hampeh!

8 perkara yang amat kamu gilai:
1. geli montot n kiss irine nadia marcello
2. perfume
3. TOPMAN n Guess

4. Fashion Magazine
5. Wax rmbut
6. Watch
7. Shoes
8. Boxer n underware

8 perkataan yang sering di ucapkan :
1-Wak lu!!
2. Lantak ko le!
3. Whuteva!~
4. Do i Care?
5. Pergi mamp*s!
6. Damn!
7. Astaga..
8. Owh sayang aku!

8 buah buku yang paling terbaru dibaca:
1. Glam
2. Akta Perancangan
3. New Icon
4. Men's Folio
5. Dubai The Great City
5. ISH!
6. Maskulin
7. Model Magazine
8. Remaja


5 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali:
1. Lucky - Jason Mraz
2. Hero wayang - Siti Saerah
3. Kangen Bend -Doy
4. Aizat - Hanya ko yang mampu version acustik
5. Kangen Band - kembali pulang


8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
- jgn buang masa dgn perkara yang bukan2..study dulu.
- cinta tak bawa ke mana..money is everything
- jgn tinggal solat n baca quran lepas solat
- jgn lawan ckp lecturer..hormati beliau
- kawan ketawa terbahak2 mudah dicari, malah bersepah2 tepi longkang, kawan ngs, amat susah dicari.
- Jgn percayakan sapa2 pon.
-. Kumpul duet bnyk2 dulu, then baru boleh wat apa yg aku syuka.ada duet sume jalan.
-.Hormati parents dan org tua.

So dgn ini, aku ingin sebarkan virus tag ini kepada :
- Honey lalala
- Anyss
- Syamel
- Mynn
dan sapa2 yang rasa nak buat!~

4 comments:

Irine Nadia MaRceLLo said...

huhuhu....ko suke pecahkan gahsie geli2 kitew kan kat peminat...huhu..Ayt ko yg ckp aku time period cam hampeh tuh klaka...wwawawawa....;p

aizul said...

ahahha..aku kan pandai wat klaka!~ lalala

a.n.y.s.s said...

lor..aku da pnah wat tag ni da..so i skip diz k..haha

aizul said...

whuteva!~