Sep 5, 2008

bende yg perlu kite fikirkan dalam satu hubungan..kawan ...admirer ataupun teman???

perlukah kite berada di atas sekali untuk kite bantu kwn mendapatkan cinta..atau kite berada di TENGAH untuk mendapatkan cinta walaupun kite tahu KAWAN yg membantu kite suka pada org yg sama.....atau perlukah kite jadi PENERIMA cinta untuk memilih yg TENGAH....dalam masa yg sama melukakan yang BELAKANG...atau kite perlu memilih yg TENGAH tanpa memikirkan yang di BELAKANG......entahlah patut atau perlukan kite buat keputusan demi satu KEADILAN...

KEADILAN yang berakhir dgn satu PENYIKSAAN............


kawan atau teman??? which one come first? kalau tanya aku, sah2 la aku jwb kawan (dlm konteks keadaan berada di universiti, kalau kat rumah family come 1st), tetapi bagi mereka2 yang berkapel bagai nak rak nih, sah2 jawapan diorg, mestilah pakwe aku dowh or mesti lah awek aku dowh!!! tanpa diorg aku tak leh idup..dia laa segala2 bg aku..WAK LUUUU!!!! aku nk ngk seko2 bila korang clash nanti, mesti terhegeh2 carik aku mintak maap ala2 story Ibu Mertuaku..ampunkan mak kasssimmm!!! mak bersalah.!!!

aku tyme tuh, dgn gigihnya aku menyundal seko2 ngan kaki..SUDAH!!! wat pe ko melutuoot di sini, carik laa laki ko!! laki ko kan paling bagus dalam dunia nih!!!!

So...moral of the story...apa2 pon toksah laa taksub ngan kapel masing2 ye..org laen pon bercinta gak, tapi takder laa smp nak lupa kawan!!!!!

3 comments:

Ad Rifza said...

Selamat dtg ke alam bloggers.hehe. Apa tengah blakang ni....Apa yang penting rebutlah peluang yg ada sebab manusia mempunyai hak yg sama....
Kawan teman keluarga semuanya penting dalam hidup..tiada mereka kita akan terasa kosong tapi pandai2lah bahagi masa supaya kita dapat menjaga hati semua orang disekeliling..Selamat berpuasa yea..I've link yr blog to mine..tq

Fakrul Radzi said...

ayat x bleh blah..siap ade drama sampingan lg..haha

mynn said...

aku pnin ngan ayat ko..huhhuuu
ade yg tengah, ade yg blakang, ade yang tepi, ade yg atas.. ehehhh.. ade ker?? wut eva..