Sep 23, 2008

Cirit Or Die!!!

Amaran kerajaan Istana Darul Shukor..: Barangsiapa yg mudah terasa geli geleman, loya2 bagai..sila skip drpd membaca entry ini..Harap Maklum!~

Kisahnya begini....

tetiba selepas solat subuh terasa perut bagai nak gila memulas2..arghhhh damn!! apa kes plak perut aku nih!! skt apa plak nih!~ terus bergegas (seperti pasukan gerak khas yg dlm tv1 yg dah takde org nak ngk tuh) menuju ke Toilet yang indah permai di dalam bilik aku..terus duduk dan mengeluarkan segala apa yg patut .hahaha. Smbil2 dok layan feeling membuang isi kandungan yg tak sepatutnya itew, otakku ligat memikirkan apa yg dah aku makan...(tapi ekceli sempat gak tertdo) ngantuk siot!!

A day before...
Location : Bazar Ramadhan BBU yang howt
Time : 5.15pm waktu malaysia..

Suasana begitu riuh kat bazar ramadhan tuh..pergh..dgn asap pggang ayam percik la, satey la, murtabak la, jerebu kejap kat kawasan tuh. Baru nak feeling2 cameron highland, yer ar jerubu dier mengalahkan cameron highland, tapi tak jadi sebab cuaca yg panas membakar kulit ini..haha(sibaik pakai lotion nivea) hahaha.

Abes dah tawap satu bazar ramadhan tuh..memang banyak kedai la..then kitorg patah balik, sebab tergoda dgn ayam goreng rempah yang tersgt beso n it just cost RM3..worth it ryte?..(yer laa sempt lagi aku kongsi ayam tuh ngan my pA tyme berbuka) pastuh beli gak lauk ikan masak asam pedas kat gerai akak yg sgt kekwat tuh!!! helllo...ko berniaga ok, toksah nak kekwat2, ingt sedap noo ke lauk ko?? kalau aku leh rasa tyme tuh, memang sah2 aku tak beli lauk ko yg nmpak sedap tuh! nmpk je sedap, tapi rasa cm kimak.dah laa pedas mcm hape! gila cili ke hape??
hahaha..

Itula sebabnya mengapa sindrom aku verak2 yg tak putus2 smp skang..nak g klinik cm maleh plak..adooyaaaiii..

p/S : len kali kalau rasa org yg jual lauk kat bazar ramdhan tuh kekwat, korang laha kan ajer!!!

5 comments:

[z@ck] said...

waa..da lama x menciritkan diri ku ni..
hehehe

aizul said...

cheh!!!

shamel said...

Betol2..Kadang2 peniaga bazaar neh bajet chaanntekk je.
Makanan x sedap mane. Laha sangat!

Ad Rifza said...

Nak bersihkan yang kotor2 ada kat dalam laa tuh..berkat puasa..ahaks..

aizul said...

oit!!!! mendalam maknanya tuh!!! siot tawww