Sep 4, 2008

Fuhhh..lega...

P/S : Pic ini diambil sebelum puasa di hadapan Taming Sari Tower.Harap Maklum~

Akhirnya, setelah bertungkus lumus, siap gak projek ke-4 aku. Memang lega noo..esok nak kene present plak kat Dr Anuar. hmm mintak2 laa dier suka ngan presentation n project aku kali nih. Btw, site visit kali nih (Melaka BANDARAYA bersejarah) sgt memuaskan hati aku. Mana taknya, kitorg berpengalaman mengkaji elemen2 bandar yang ada kat Melaka. Aku yang sebelum nih tak pernah naek beca pon dah merasa naek beca, sebelum nih tak penah g Jonker Street pon dah rasa sumer tuh. Yang penting pengalaman jadi pelancong palsu kat Melaka arituh, benar-benar menyeronokkan.. Yeeeeaaa!! leh tdo ngan aman pas nih...assignment beban nih dah siap!!! yihooo!!!!

2 comments:

akusiktauk said...

hu3.
pelancong palsu?
cmne tu?
tp besh r ko.
smbil wat assgmnt smpt ag jln2.

aizul said...

tuh ar pasal..duet pon laju je abes..haha