Sep 17, 2008

Hadiah Misteri??


to : Aizul Marcello..
msg : sila ambil bungkusan anda di Pejabat kolej dengan segera..

tetiba ada secebis kertas terselit kat bawah pintu bilikku yang indah permai nih..erk?? ada bungkusan? sapa plak yang rajin bg kat aku nih..surprise gle nih..lantas dgn cargas amik towel, mandi siap2 then SOLAT..aku pon ngan gaygehnya terus ke pejabat kolej..

selesai amik kotak bungkusan kat akak yang kekwat tuh, terus aku masuk dlm kete..ngk kat kertas pos laju tuh..pengirim??

nama pengirim : peminat selebrity marcello..

alamat : kuala lumpur..


aiks? kepala otak aku ligat dok pk, sapa pulak yang bg bungkusan nih..bila masa lak aku bg address aku kat org? arghh confusing!~ terus bawak posye laju2 sebab tak sbr nak masuk bilik nak ngk apakah isi kandungan bungkusan itu..


Smp kat bilik tekan lift..sempat pulak mata aku terp
andang kat bawah tangga sebelah lift..siap ada bau makanan lagi..cheh, cleaner blok hostel aku yang beragama islam leh pulak melantak di bulan ramadhan nih..HEllllloooo...pakcik kamu dah tua..takkan tak geti2 lagi nak puasa kot..ngk fizikal cm sehat je..siap pndang aku smbil sengeh menampakkkan gigi2nya yang tak brapa nak putih n tak tersusun itu..astaga..bulan pose..tak baek..arghh lupakan!~

hahah
smp bilik dgn rakusnya terus bukak bungkusan tuh..tp sempat lagi snap pic hokeyyy.

.hahaha tadaaaa...sepasang selipar yg bg aku sgt simple tapi cun..yihaa...suka2..

thanx kepada pengirim itu ya..len kali bgtau je nama..leh aku reply balik adiah tuh..hahaha

7 comments:

Ad Rifza said...

Hadiah misteri dari peminat misteri...glam gak eh sampai ada peminat bagi bagi prezenzzz..jangan biarkan diri anda diselubungi misteriiiiii....haha..tapi knapa selipar ek?..hmmhmm..

aizul said...

hahahaha ntah..tetiba je dier bg slipar..haha

shamel said...

aaihh..bestnye dpt selipar.
aku pon tgh carik selipar baru.
seems like u have two. then gimme one!!
eheh~

aizul said...

hahaha nak satu eh? boleh2..ko amik sebelah..aku amik sebelah..amcm?? hahaha

akusiktauk said...

nice gk selipar tu.
peminat misteri.
he3.
tp sempt lagi r umpat org.
hu2.
x bek taw.

aizul said...

ahahha betul whut..ngumpat org yg tak betul takpe..hahaha

Aifa Afiqah Sulaiman said...

saya lah pengirim tu.cepat bagi hadiah! XD