Sep 2, 2008

Happy Bufday Mak!!!


benjoy bangga jadi anak mak!!

Special entry for my mom..arini genap la umur my mom 53years old. still maintain muda ok..umur jer banyak, tapi jiwa still remaja..(tetiba lagu gila-gila remaja berkumandang).

Mak, di kesempatan nih, benjoy nak ucapkan Selamat Hari Jadi . Moga mak semakin sihat, bertambah bahagia ngan ayah n benjoy doakan mak sentiasa mencapai apa yang ingin mak nak selama nih.

Benjoy nak ucap terima kasih kat mak selama membesarkan benjoy yang banyak songeh nih. Thanx sebab masak untuk benjoy smp benjoy sehat dan kuat..thanx sebab bagi nenen masa kecik2 dulu. tak ingat la sedap ke tak, tapi yang pasti benjoy kenyang la. Halalkan semuanya ya mak.Insyaallah bila benjoy dah kerja n berjaya nanti, benjoy akan balas segala jerit perit mak dan ayah selama membersarkan benjoy..

Thanx again mom!!! Muaaahhh I love U!~


2 comments:

akusiktauk said...

hu3.
beshnyer ko.
x mcm aku.
x dpt celeb8.
parent aku xde.
miss u my mom.
:(

aizul said...

ish jgn laa ckp mcm tuh...aku kan ada..hehehe