Sep 25, 2008

PA baru kuh??


hmmm..arini my PA dah balik kampung halamannya..kampung kan PA?? bukan bndar kan??hahahah. sedey gak laa sebab dier dah balik kg, takder tmpt aku nak gelak2 n luahkan apa yg patut..huhu.takpe, asalkan dier gumbira, aku pon gumbira..nanti nek raya potong gaji, sebab u balik awal..haha
btw, dat pic merupakan PA-PA aku yg baru..huhu..bai yg berbaju biru itu memang gila ..ada ke patut dier menghantar kad raya nya dgn skandal terbaru nya iaitu anep..laki org plak tuh..adoooyyaaii memang verani..memang nak kene laha ngan Datin Anyss Kuss Endang..ahahah..datin kewww?? hahaha
Eqin pula seperti biasa..pergi mana2 sentiasa menjadi tumpuan..tapi takleh lawan aku laa..sume makcik2 bazar sumer suro beli makanan diorg..tapi makcik, nak dkt2 balik raya nih, kene saving sket...esok nak tuang minyak kete posye..hahaha

8 comments:

a|R|y estee lauder said...

hey..pn. nur'ashiqin najmuddin's student rite? im her daughter..
anyway, check out my web yea,
http://totallyary.webs.com

tnx

aizul said...

yes i am.waa finally, i got u!~

a.n.y.s.s said...

haha b'asap eyra kalo 2 minah ni ganti takhta die..
nway datin msih cool wlaupun rase nak ckik2 je bai kering tuh! gle dasyat die mngenekan aku! hahaha

EyRa dE RoManCe said...

mmg aku sentap sket..sket je..bru xde jap da de pganti.. at least jgn la amek takhta pa..sdey aku asw..huu..

aizul said...

anyss : haha mutut2..klaka abes..

eyra : takkan ada sapa leh ganti tmpt u untuk jadi PA i..believe me!~

AdAm & fAmILy said...

Wah...wah..wah...cepat bno bganti PA ye cik aizul..."siap la kmu dgn isteri aku nanti" (versi iklan sabun kat tv). Hahahaha.....
Anyway, slamat hari raya... Nk duit raya jom g 'umah' kami kat sinun. Byk wo.....

DicKiE aDaMs said...

jambu gile muke ko!

aizul said...

tak laa jmbu mana...suam2 jer..hahaa