Sep 25, 2008

Selamat Hari Raya awak....

nak call ke tak nak..nak ke call ke taknak..argh!!! nak call takut dier tak angkat plak!~
lantak aar..janji aku call..lgpon nak tanya kad raya dah smp ke blom..

trut tut..trutt..tut..
peh..dlm hati, cepatnya dier agkat phone, aku pon tak bersedia lagi nak ckp pe..

Aku : assalamualaikum..hye awak...pe kabar??

U.I : wsalam..eh hye... sehat je..awak plak? apa khabar?

Aku : saya pon sihat jer..eh nak tnya kad raya dah smp blom?? (tektik jer tuh, padahal dlm hati punya laa rindu nak dgr suara dier..suara yg pernah buat aku happy..suara yang pernah mententeramkan hati aku bila susah..suara yg pernah menasihati aku..suara yang pernah menyayangi aku..suara yang pernah memberi semangat dan dorongan kat aku tanpa henti bila kene blaja lagi kat KMM wat kali ke2...suara yang pernah mententeramkan aku bila aku tak dpt universiti yg aku nak..suara yang pernah mengajar aku apa itu erti cinta dan kasih sayang..suara yang pernah memberi aku segala2 nya...)

U.I : eh ye ke ada kad raya?thanx2..tp saya blom balik rumah lagi wak..esok kot baru balik..nanti saya check k.

Aku : arini takder class?

U.i : arini ngan esok memang dah takder class dah..cumanya saya ada hal sket nak setelkan kat U nih..

Aku : Owh ye ke..lama plak tak dgr kabar awak, dat's y call..nanti kemsalam ngan mak n abah k.

U. I : Awak pon sama..kemsalam ngan murni ngan kak honey skali..

Aku : ok je takder masalah..btw, sowey ek, kad raya yg saya wat tuh simple je..tapi khas untuk
org di sana..huhu


U. I : Owh ye ke? ala..dah tak surprise dah awak bgtau..tapi btw, thanx jugak k!~

Aku : most welcome..awak ada pape lagi tak nak ckp kat saya..??

U. I : slamat hari raya, maaf zahir dan batin ye wak..

Aku :Ok saya pon sama, slamat hari raya n maaf zahir batin gak..saya tau saya bnyk salah ngan awak..(tetiba rasa mcm sebak dlm hati yg teramat sgt, tapi cover jer lagi )

U. I : Ok laa wak..nanti senang2 msg k!~

Aku : ok ok takder hal..assalamualaikum..telepon bimbit dimatikan...

* setelah berlalunya perbualan selama hampir 3minit tuh, pergh..aku rasa mcm nak kuar plak air mata nih...winduuuuuuuuuu!!!! rinduuu sgt2..insyaallah, kalau semuanya berjalan dgn lancar satu ari nanti, kita tetap akan bersama gak..mendgr suara insan yg smp skang aku syg membuatkan hati aku lega..Hingga saat dan tika ini, U.I sentiasa ada di hati..thanx!~

p/s : ngah kesat air mata.......

8 comments:

nizza-abira said...

sadis lak kak long baca citer awk ni...huhhuhu...
tak pe lah, kalo ada jodoh tak akan kemana. idak gitu?

aizul said...

betul2...waaa..makin sedey dibuatnya!~ lala

Fakrul Radzi said...

ade perasaan gupenye mamat nih..
ingtkan xde..haha

akusiktauk said...

cian.
rndu serndu rndu nya...
hu2.
mesti byk kenangan terindah kn?
xpe.
ilek2 ek.

a.n.y.s.s said...

yeaaa..
xmo nanges deyh..
i pray 4 the both of u..! =)

[z@ck] said...

uwa..! sadis gla..
hukhukhuk..
if ad jodoh x kemana k..
be strong..

E.I.Q.A said...

huhu...
still lagi gan dye???
mesti still an...
moge apy gan dye ok...

cik aiEn moks said...

ha3..bro aizul jgn nages deh.^^...x macho..owes pray 4 your epyness..^^..erm3..CHEESEE..^^