Sep 14, 2008

survey masuk ke dalam blog aku!

hmm ekceli nih info yang aku baru tau dari cik anyyss kuss endang nih.pasal tag2 ke bender ntah..so semalam dier dah xplain beriya2 ngan aku (anyss kalau xplain memang no 1) haha.so arini giliran aku ditagged olehnya laa..huhu..layannn....

5 tabiat buruk anda time skolah

*nak ckp mcm mana ek..seriously, aku zaman skolah baek gle..tyme tuh pon rmbut skema gle vavy..budak2 skang panggil belah pepet (belah tengah)...hahaha sowey ye kaum hawa.tercarut puleeekk..hahaha tapi ada gak laa tabiat buruk aku.yer laa, aku bukan sempurna pon kan..

* kalau tyme exam, aku taksah kalau tak meniru.nak2 dlm kelas 5scB aku tuh.pergh, ketas exam boleh rotate satu kelas..punyalah hebat skill meniru iteww..hahaha.

* kalau tyme pj, aku akan wat2 jumpa cikgu kebudayaan n lepak kat bilik kebudayaan.wat2 sibuk kat bilik berantu tuh..haha.dengan cara tuh je aku leh lepas dr kene pj..ye la, ada sorg cikgu pj nih (nama dier fikri, nak mentioned gak), dah laa tak ensem, boroy lak tuh, ditambah pula dengan sikap baran yang tak tentu pasal.dier ingt aku taste kat dier agaknya..Helllllooo...chanttiikkk kee ko???? hahahhaahaha..yes2 dpt balas dendam kesumat!!! kui3.

3 favourite subject anda...kenapa?

* Add Math n Math Modern- sebab cikgu roslan ngan cikgu asmawati sgt besh gle!!

*Pendidikan Islam-sebab Ustaz Rsyidi suka wat lawak blue..hahaha ..segor je mata jadinya

*BM-sebab cikgu mashitah suka betah ayat2 baru ak tapi katanya, dier suka ngan hasil penulisan aku..hahaha..tapi ngk skang apa dah jadi ngan BM aku?? ke laut jadinya!! lalala..skang cikgu mashitah dah ikut laki dier g mersing..ish windu plak kat dier..waaa!! yer laa takkan cikgu mashitah nak ikut aku plak kan..kang aku nak bg dier makan apa? pasir? haha

3 subjek yang anda tidak suke..kenape?

* PJ yang tersgt2 laa aku benci.as i said b4, cikgu fikri tuh, memang takleh dibawak berbincang! hamik ko..hello..aku memang tak suka ko fik!!!
*Geografi F1 n F2 sebab tyme tuh cikgu sahak nye suara pelan bebeno..bikin gue ngantukkk je..pastuh kene tau pasal negara2 org len plak..arghhh tak minat2...
*Kemahiran Hidup yang boleh membuatkan aku mati. Ustaz Razak la yg bertanggungjawab..kui3.boleh tak masa trial PMR, aku n ada lagi satu budak kelas ujung je fail subjek tuh satu batch kitorg..tak ke malu smp tersipu2 kemaluan dibuatnya?? arghhh..itulah namanya tak berkat belajo.aku slalu melawan ustaz razak..hahaha.Tapi aku bangkit tyme PMR, 80 soalan KH tuh, aku salah 2 jer k..so KH aku dpt A...yihooo!!!


Menarik pada kamu...


* buat pengetahuan sume aku memang menarik sejak kecik..tak pernah nye menolak..hahah
* form 4 n form 5 aku menjadi murid kesayangn kepada cikgu2 di skolah aku. yer laa, mana taknya, kata skema,bodek cikgu.mesti laa disayangi kan kan kan..
*even rumah aku dkt ngan skolah, kol 630am batang idung dah terpacul kat skolah. punya laa baekk kan...
*sentiasa wangi all d tyme kat skolah.stock perfume n lotion ada dlm beg aku..hahaha.smp laa skang nih...
*tyme skolah, aku suka tanam pokok smp depan rumah aku jadi hutan simpanan kekal malaysia dah. n tyme tuh laa aku rasa power mata aku mula menurun.dulu tyme F1 n F2 aku pakai spek..pastuh start F4 bila jari jemari subur nih smkin galak menanam pohon2 peneduh, power mata dah kurengg..cubalah!!! (style iklan kat tv).hahah

Kamu paling suka..

* tyme cuti skolah..ya ampppunn...tyme tuh laa aku leh beristeri rehat kat rumah ngan sempurnanya.pastuh siapkan nota2 yang tak penah siap..hahaha pastuh baru leh study ngan amannya..

Anda tidak boleh hidup tanpa..

* perfume n lotion..kalau tak jadi tak selesa.
*wax pon yer gak..boleh jadi takder mood kalau rmbut tak ikut peredaran yang telah ditetapkan..hahaha

Setiap malam sebelum tidur,siapa yang anda hubungi

* org2 yang slalu wat aku tersenyum..kalau kredit lebey, call..kalau tak msg je..satu lagi tebiat, aku suka mms pic aku kat org..kata selebriti..mesti laa publish muka kan kan kannnn...hahahaha

5 comments:

a.n.y.s.s said...

hahahahaahhaahahhahahaaha..
aku xplain beriye?
wawawa!
aku nak pastikan para pndgr paham..
2 je niat aku..kui3..
waa bgus2 mnjwb survey aku!~

aizul said...

hahahaha kata dah terrer!~ lala

akusiktauk said...

ui.
besh survey ko.
hahahaha..
aku nk buat r gk,

shamel said...

ahah..kasehan pulak aku dgn cikgu pj tuh.
tp die x seharusnye boroi r..
x patot ajar pj.x patoooot!

aizul said...

tau takpe..patutnya dier ajak ekonomi rumah tangga bab2 masak..haha