Oct 25, 2008

Shooting @ Bandar Hilir, Melaka

Penat, Panas dan Pundek!~ (3P) ..itu saja yg dpt aku katakan pada hari ini..Hari ini shooting seharian di tengah2 panas bandaraya Melaka bersejarah..walaupun penat, but it was fun! believe me, Melaka sgt happening pada hujung minggu ok!~

Time : 8am-10.30pm
Date/ Day : Oct 25th 2008 / Saturday
Location : Bandar Hilir Melaka
Tema : Bersuka Ria / bebas
Camera : Nikon D50

Bersama rakan2 setugas..setugas laa sgt!~


Bersama Peserta Lumba Basikal Negara, ntah sapa tah
nama nya..dier yg mintak nak gmbo ngan aku hokey!~


Jom g sungai Lukut! ngee3x


Kapal Terbang Jepun kononnya!~

Memorial tmpt Tuanku Abdul Rahman laung merdeka!~


Akibat kepanasan yang melampau, kami telah bersalin..maksud aku tukar baju!~ Kalau korang prasan, pd mulanya, aku berbaju hitam TOPMAN (nak bgtau gak), then tukar baju putih corak kamera. Serius Shit, panas sgt Melaka. Nasihat aku, jgn pakai baju hitam kalau g Melaka. Bwk skali payung cik salmah, supaya kulit anda tidak hangus dibakar Sang Matahari!~

Bersama Rakan setugas, Pak wan..Baju bertukar!


Lupa plak nama mamat nih!~ Tapi dia sgt sempoooii..besh3x.
Tyme nih mamat nih tak smpt salin baju lg!~


Zirafah Moden namanya!~


Lompat si katak lompat..ngee3x

Then, terus masuk Melaka Megamall. aku begitu teruja sebab nampak ada satu outlet baru kat Shopping Mall nih..Korang tau apa??






nih ha...
Outlet super Heroes!~

Outlet Super Heroes.Outlet dier yg 1st ada kat One Utama, Damansara.ala, pakaian2 yg abang macho kita, Faizal Tahir pakai..dia duta kepada brand baju nih..Dah lama aku taste kat brand nih, cumanya kalau g OU, mesti tak sempat nak beli barangan brand nih.Lalu, dgn pantas aku terus mintak keizinan dr Manager Super Heroes nih untuk buat liputan dan snap2 gmbo..kononnya nak masuk magazine la itu laa ini la..ngee3x. Sebenarnya ada niat laen..haha

dan sebagai habuan....







tadaaa!~
Jeans Super Heroes sebagai saguhati kepada aku sebab
dah wat liputan kat kedai apek nih!~
Gambar nih pndangan hadapan jeans tersebut!~

Yang nih kat kocek blakang..

Sesungguhnya, aku tersangat laa gembira..tak sia2 poyo amik gmbo kat outlet itu!~ ngee3x..

Balik dlm keadaan penat..bus plak goyang2..adoyaaaii rasa cam nak muntah..tapi tahan je..kang kotor lak suar baru..hahaha (sajer nak bg korang jeles)

Sapa2 yang ada kat Melaka, pegi laa kat cwgn baru super Heroes tuh..pakaiannya sgt cantik2. sesuai untuk lelaki, perempuan mahupun pengkid..ngee3x..Harga pon berpatutan!~ (padahal mahal nak mampus!) Kata promo, mesti laa ckp yg baek2 je kan...hahaha

Chow!

6 comments:

a.n.y.s.s said...

lawa siott jeans tuh!!!

aizul said...

tau takpe!~

DicKiE aDaMs said...

bia betul dpt free?
lawo lak tu.. erm.. awat x ckp gi mlka? leh lepak2! haha

thegossiplounge said...

Lawa!

akusiktauk said...

aku suker tgk baju putih ko tu.
ade rupe camera tergantung.
mane beli?
aku nk 1 r.

sua tu brp hrga?
mahal ke?

aizul said...

baju tuh murah jeww..3lai rm50..huhuhu..

suar plak free...