Oct 11, 2008

Tadaaaaa!!!!!
dpt award blog paling gila n besh!~
tenkiyu2x!~
Pembakar semangat aku untuk terus berkarya!~ haha karya kah? haha
For those yg dengki such as "ME" sila BERAMBUS dr BLOG aku k!~
anda sgt menyemak dan PENAKUT!
Thanx to Cik anyss!~


Rules utk tag ini..
1. Bagi just kat orang yang dirasakan GILA-GILA / BEST
2. Bagi kat 5 orang sahaja
3. Link orang yang terima award ni
4. Sesiapa dapat Award ni DiWAJIBkan buat POSTING sebab dia dapat award ni kat blog dia
5. Beritahu orang yang dapat award ini kt blog dia ok ! (buat trackback sahaja pun sudah memadai)

Senarai penerima award seterusnya ialah :
1. Irine Nadia Marcello
2. Cik Honey lalala
3. Goateeitujanggut
4. trans ( u know who u r) aku maleh type nama ko pnjg2
5.sapa2 yg rasa dier besh!~

5 comments:

DicKiE aDaMs said...

hey hotstuff.. thnks bg aku award ea? huu

a.n.y.s.s said...

haha..
ko tgk..
aku bg award kat ko sorg je taw!
sbb aku malas nk pkir org len..thuhuuu~

aizul said...

dickie : most welcome...

anyss : hahahaha..bagus2..itu pon aku bg kat sapa2 yg layak jew!~ ngee

WSS said...

mmg da' bOmb'S la u punyeRR blOg.. beSt utk mencUci maTA & membuAng keBosAnan jIwa..ahak3x.

aizul said...

hahaha tenkiyu2...