Nov 10, 2008

Photography contest!!


Di saat sedang leka study akta2 dan undang2 tanah negara yang bisa membuatkan mata gue menjadi mengantuk, aku dikejutkan dgn satu panggilan yang mengatakan aku telah menjadi JOHAN untuk pertandingan photography yg lalu..perghh prasaan tak tau nak gmbarkan mcm mana..rasa mcm nak celebrate dgn makan pisang pon ada gak..hahaha (motipp pisang??) hahaha..

then, terus sujud syukur sebentar..then aku terus dok pk2 balik..padahal gmbo yg aku submit arituh takder laa cntik mana..biasa2 jer..maybe di mata pengadil, cantik kot..ramai gak saingan sengit2..tuh yg wat aku genterrr tuh!~ takpe, alhamdulilah rezki di hujung2 sem namanya..Allah kabulkan permintaan aku..tau2 jer duet aku dah tipis2..hahaha

btw, prncgn aku ialah, untuk membeli satu beg..tunggu laa entry pasal beg tuh insyaallah..huhu..yer laa kalau aku beli pizza ke kfc ke, mesti jadi TAHI juga..then baik aku tukarkan hadiah berupa wang ringgit ituh kepada sesuatu yang boleh aku kenang selama2nya..tol tak? huhuh

btw, credit to Cik Puaat kerana selama ini telah menjadi sifu aku dlm bidang photography yang sy sgt minati ini...

to my lovely dad: benjoy dah buktikan yang benjoy serius dlm bidang photography nih..so benjoy harap permohonan benjoy untuk mendapatkan SATU camera DSLR yang canggih akan diluluskan..hehehe


Nih laa pic yang menjadi JOHAN..tahniah kepada diriku!~

27 comments:

aku_cirrus said...

wah..congrats..congrats...weeeeeeeee

aizul said...

hehehe tenkiyu2x

Rabiatul Adawiyah said...

tahniah2...

betul2 kalau bli mknn nnti akan di digest jadi taik

bek bli brg yg bguna

aizul said...

ahhahaha...tetiba rasa cm nak muntah plak sebut2 taik nih!~ haha

Duke Luce Dell'amore said...

tahniah2!
tetiba diri ni trasa nk jd model lak..cik aizul leh membantu ke???BRANGAN DAH NI!

[z@ck] said...

waaa...ak masih terlepas untuk mnjadi yg 1st anto comment..
xpe2..akan ku tggu saat 2 nnt..
btw...congratz eyh bro..

ni yg nk amik bro jd photographer time ak kawin nih..

ley dok? =)

Rabiatul Adawiyah said...

hah~ nk muntah? ku da biasa...

tpaksa bdpn dgn t*** (nnti aizul muntah lak) kucingku kyon.

nak muntah tak lrt dah.

Fify said...

HOHOHO...(ceh2..mood sin chan sudeyh)...
CONGRATES yarh bro.....
kn dah ckp..fy selalu doakan abg neyh..
aminnnn..^_^

TRANSLUCENTLYHEALL said...

buat sementara waktu nk pinjam dslr ak bole jee,
hee, tp kenalh ambik pic ak yg lawa,

Ad Rifza said...

Tahniah...

aizul said...

duke : eh boleh je..takder hal!~

zack : boleh jer..tapi masalahnya bila ko nak kawen tuh? hahahah

rabiatul : hahaha najis kucing kat rumah aku pon aku tak larat nak bersihkan, sumernya irine nadia marcello yang settelkan..haha

fify : thanx yaa fy..bestnya ada org slalu doakan kita..thanx again!~

heall : hahahahaa boleh2..takder hal!~

ad : tenkiyu abangkuh!~

Fify said...

aikzzzz...
aishhh..x kn tengkiu jerh???
ngeh2..
(noti tul)....:)

gnOlazOOra said...

hype ;) congrats!!
kipidap ;).

aizul said...

fy : ok ok nah abang tiyom dier sket..muah2x..hahahaha

gnolazoora : tenkiyu beb!~

akusiktauk said...

uit.
tahniah ek!
ape hadiah nyer?
share la.

NabiL aTtaBoY said...

coooool....keren bangeeettt...Selamat ya untuk kamoo....hikhik...cayuk2...beli bag jgn satu je...dua tau...pos ke jakrta satu...hoho...thniah bro...ngee~

aizul said...

akusiktauk : hadiah nya wang ringgit!~ huhu

nabil : hahahah nanti aku pos ko jgn tak pakai plak!~ heee

Fakrul Radzi said...

pergh johan siott..
ko sogok eh juri2 tuh..
tp cantik gak arh gmbr tuh..
mcm kat ovc pulak...gege
tp gedik arh mintk dslr...
dpt duit tu gune lah beli camera..

[z@ck] said...

erk..
blum smpi seru lg nk kawin..
hahaha..
tggu ko kawin dulu..
hahaha!!

aizul said...

aloy : ala, drpd ayah labur duet kat ko, baek dia bg kat aku kan..lagipon ko dpt jpa, aku blom lagi!~ hahahaha

zack : oit, aku kawen lmbt lagi..aku nak settlekan abang n adik2 aku dulu..diorg dah bahagia, baru aku pk kawen..hahaha

Fify said...

hehe..
bahaya larh abg keluarkan statement gitu...
silap2 gf n peminat abg datang fire honda jazz fy nnt..
hehehehe..:P
n silap2.. bakar poshe abg..
hehehe..

~honey_nurhaliza~ said...

nnt la tggu akak blikan utk bnjoy...:)

aizul said...

honey : tuh yang den nak donga tuh!~ eheehehe

DicKiE aDaMs said...

cantik pic tu patut la mng.. so adiah ape dpt?

pisang tanduk? hahaha

aizul said...

yep pisang tnduk,,hhahahhaa

gotchastyle said...
This comment has been removed by the author.
Rara Nasuha said...

En.Puaat penah tnjuk gambar ni dalam kelas koQ hari tu . rupanya, disnap oleh Aizul Marcello :P