Nov 27, 2008

Tag yang kewl!~

Uish kali kene tag ngan cik sakura kita..layan kan jer laa..sebab aku rasa cam besh tag dier nih..aku nih jenis yg cukup pemaleh kalau nak wat tag..cuma kalau yg ada yg besh2 n yg agak unik sket tuh yg cargas jer aku buat..

# tag 1
ambil gambar anda dgn 4 karakter yang berbeza..suro org l
aen yang ambilkan..


Photographer : Irine Nadia Marcello..


Uish gigih aku mengambil gmbo di tgh2 terik matahari..tema tengahari buta kali ini ialah "Garden Concept"..waahh tema nak grand jer kan..eh sukati aku la..hahahaa

Tag tuh suro kasi 4 karakter, tapi aku bagi bonus satu lagi..hahaha..eh sukati lagi laa kan..aku dah wat tag dah cukup baekk..hahaha..aku memang suka ikut kepala sendri..takkan nak ikut kepala paip plak..hahaha

Kan aku ada ckp aku ada paw akak aku sunglass itam beso ka
n..ha nih laa sunglass yang dimaksudkan...suka laa sebab dier tutup muka aku sumer..ahhaha..

Aku besarkan balik gmbo2 4 karakter tuh..tadaa...


#Tag 2
Take a screenshot of your desktop without moving/closing any of the windows.

Jawapannya ialah aku sgt malas nak amik gmbo itu!~ hahaha...sowey ya saya tidak menjalankan tugas dgn baek..tapi saya dah buat tugas yang 1st dgn jayanya..hahaha..kira halal laa tuh kak sakura yer..haha

Sekian....

21 comments:

rizz said...

aizul...!! all ur face r so cute babe:p haha

aizul said...

ahhahahahaha....hahahahahah

Irine Nadia MaRceLLo said...

hehehe,,,benjOy cute sgt2 mase nihh..:)dats y aku komain gigih semangat nk jd photographer ko..ngee~!trima kasih x ckp PONNNN!!!

[[ Sakura ]] said...

wawawa...lawo2 pic tu..
anyway tq jawab tag dr saya tue...

aizul said...

irine nadia marcello : thanx mrs photographer..nanti benjoy blnja enset yer..hahaha

sakura : takder hal..keep on rocking!~

Fify said...

woo abey gue..
mcm kanak2 tadika..
cute bangat...:)
nape x masukkan mia n irfan skali??
sure dyorang nmpak lg cute drp uncle dyorang sorang nih..hehehe..^_^

aizul said...

hahahaha cute??? kakakakakaka

irfan n damia off day arini...!~

akusiktauk said...

wey
aku nk pnjam kipas bunga kalerful tuh.
stail.

TRANSLUCENTLYHEALL said...

huhu,
but ak x paham motif tag itu ??

DicKiE aDaMs said...

sama cam heall.. aku pon xphm tag ni..

ala ngaku je la aizull yg sbnrya ko tu kaki ngmbil gmbr sendri!!

hahahah

vain! :P

akma....L said...

apesal la ko tibai mainan ank buah ko tuh.. itu pn blh jadi ko ni kn.. asal boleh je.. nk meriah je.. haha =p

Fiesya said...

wahhhhh cute nyer smua muke aizul....

aizul said...

heal : tak paham buat2 paham sudeeeyy!~ haha

dickie : yeah!! admit!! aku memang suka bergambo! haha

akma..L: hahahah mesti la..mesti menggunakan apa yg ada..haha

~honey_nurhaliza~ said...

sgt cantek garden itewww...ngk la sape nya kan??

banyak props aku ko tibai ek?? kang cucuk balik tau...:)

ur face sgt cute...:)tingat time ko kecik2 aku yg jaga..:)

aizul said...

fiesya : hahaha apa nih sumer ckp cute..waaa!~ malu3x.

honey : dah2 aku dah cucuk balik dah..cute eh kak, jom laa cucuk vitamin!~ haha

imborntosing said...

Hello Aizul. Thanks for dropping over my blog... hope you keep visiting and don't forget to say Hi yah?

I hope this message will find you well. Many thanks.

IZ OIAM2
www.iz-one.com

aizul said...

tenkyu iz..huhu

PöJìé PööH... Mulanya di sini... said...

nice pic n edit dude!!

aizul said...

thanx dude!~

isyqacombat said...

haha..cute??
hehhe..betol r...
urm..rerajin r lawat blog sayer e..

aizul said...

isyqa : ok ok takder hal..