Dec 17, 2008

Tag Again!~ [ updated version ]

Aku dgn rasminya telah ditag oleh En Hans yang Ting Tong!~ haha

1. Pernah tak anda jalan sorang2, pastu terserempak dengan couple. Si perempuan (kalau anda lelaki dan vice versa la sendiri) asyik pandang2 anda.
Erm slalu sgt..mcm laa aku tak zip seluar..kalau aku tak zip sluar pon aku tak kesah..tgklah, aku bukannyer kedekut sgt pon kannnnn...hahahah

Please unzip my pants..haha

2. Pernah tak orang ingat anda bukan anda yang sepatutnya. (Cth: eh, ko ni dah kahwin kan? Eh, ko ni kerja spital kan? Eh, ko ni belajar lagi kan? Eh, k
o ni adik hans Isaac kan? Eh, ko ni yang aku jumpa kat Lombok kan?)
Slalu gak..kalau aku balik kampung, mesti pak sedara or mak sedara yang kurang daya ingatan tuh akan tanya.."ko nih dah form brapa ek?..padahal berbuih dah aku ckp yang aku dah masuk UTM!!!
Kalau kt luar, ada org ckp rupa nabil mentor la..mamat exis laa ( oh ibu, ko di
siram bayu pagi..lalala)..tapi so far, rupa awal ashaari belum lagi..hahaha

Ini dia nabill.beliau sebaya dgn saya..

Ini dia Mamat Exist..tyme kecik2 dulu, tyme nyanyi lagu dia dlm toilet confirm aku ngs!~ haha


He's my idol in fashion!~

3. Pernah tak drive dan sesat. Atau pun jadi co-pilot tapi anda punca kesesa
tan.
hmm..aku suka je sesat..sebab bila sesat kita akan xpert jalan tuh next tyme..survivor ar sket..


L.O.S.T


4. Apa cita2 yang orang tak nak buat tapi anda je beria2 nak jadi.
Aku teringin nak jadi Bapa Tunggal..boleh?? hahahah

Aku tidak suka dikongkong n i love kids damn much!~


5. Kalau ada, ceritakan satu dari kisah2 sedih dalam hidup anda. (tak payah cari yang 'paling sedih' sbb aku tahu, korang bukan ingat sangat pun)

Aku sgt sedih bila aku 'melepaskan' org yang aku sgt syg demi ..... eh rahsia la, mana leh bgtau..hahaha

6. Kalau anda seorang yang pernah nakal dan jahat, cuba ingatkan sat
u kes yang anda nyesal tak sudah lepas buat kerja tu.
Owh..dolu2 aku tersgt tak suka kucing2 liar yg menetap di belakang rumah aku..bnyk gak taw, ada laa dlm 7,8 ekor..sumer jahat2..bangsa yang suka kirai tong smpah rumah aku pastuh tak geti nak kemas balik..hmm..yg mulianya aku, kalau aku ngk dia tidur or whut, aku akan siram dgn air panas yg menggelegak tuh..menggelupor seko2 kepanasan..haha..padan muka..selang 2,3 ari, btg idung kucing tuh aku dah tak nampak dah..maybe dah arwah kot..kita jumpa di akhirat ye..hahah



Nih my new persian cat..catty namanya!~


7. Apa perkara yang anda suka buat sejak dua menjak ni? Dulu2 pulak, apa hobi2 anda?
sejak dua menjak nih, aku tersgt suka survey kereta2 yang hebat2 di pasaran
..planning nak beli kereta baru yang besh!~ huhu..
dulu2 lak, aku pernah gila bela ayam serama..hahah..maybe sebab trend bela natang tuh kot..bnyk gle ayam tuh kt rumah dulu..siap bawak tdo hokeh sebab syg bgt!~ hahah..last2 sumer2 tuh aku bawak g kebun..skang seko pon tak wujud sebab masing2 dah sombong ngan aku!~ hahaBMW 5 series [ umur aku 26 kene ada]

Boleh tahan gak kete nih..

Suzuki Swift Sport, tapi cam kecik sket!~

Proton Persona SE..aku suka interior kete nih yg sgt damn gojes!~

Nih la ayam serama..harap maklum!~ comey..


8. Apa pesanan penjaga anda yang paling diingat dan selalu membuatkan anda beringat2?
Jgn enjoy slalu..belaja sungguh2..solat jgn lupa..baca quran hari2..
Hanya pelajaran yang boleh membantu kita di masa hadapan..dan ingat sebab duet semuanya boleh jadi 'miracle'...

Jgn henjoy tak tentu pasal hokeh!~


Solat Tiang Agama!~

Al-Quran yg bnyk bntu aku!~


9. Apakah ketakutan yang masih menghantui anda?
Aku takkan berkawan dan bersama dgn org2 yang tak tau mana asal usulnya..go to hell..harap maklum!~

jgn sembarangan memilih!~

Jauhi HIV/AIDS ya!~ anda mampu mengubahnya!~


10. Dah itu je. anda dah makan?

mesti laa belum..lapo gle!~ nak blnja k ep C tak? lapo nih!~ haha

19 comments:

LiTtLe DaMSeL*MuLtVeRs said...

awal ashaari? kalau kamu ade upe awal ashaari....maka....serta merta xue akan meninggalkan fans awal ashaari kt fs tu...haha

tetapi akan xue join ke fans club aizul marSHAARI ( gabungan marcello ) hahahaha

wat plastic surgery dl kut...

aizul said...

ahhahaha tak perlu plastic surgery2 bagai nih..

bersyukur dgn apa yg ada!~ hahaha

Duke Luce Dell'amore said...

muka mamat & nabil tu mmg ade..xdinafikn..

u sgt jahat!pembunuh kucing!erghhhh...

TRANSLUCENTLYHEALL said...

x baik buat kucing mcm tu !!!!
habisla ko kena cekau kat akhirat,
x pun dlm kubur nanti !!
haha,

a m b e r said...

bersetuju dengan item no.9

aizul said...

duke : fuh..aku dah penat dah menafikan yang aku bukan nabil or mamat!~ haha

heall : ahahaha..waaa takutnyaaa kiter!~ haha

amber : yeah!! betul2..

eusoffaqeuddin said...

ajoy..still remember me huh??~~
teach me a lil bit on blogging..ur blog awesome dude!!...hehe..bley tak?

nur fadhilah said...

lawak ar entry nie...
hahahhahahahahah...

Irine Nadia MaRceLLo said...

muke mamat exist tuh sejibik cam gupe ko...bukan mamat khalid pengarah mahupun mamat khalid blakang umah kitew yew~!!huwa33x

aizul said...

eusoff : mestilaa boleh..apa nya??

fadillah : ye ye abang dah berjaya buat adik gelak..hahaha

irine : aku pon konpius mamat exist tuh!~ haha

LiTtLe DaMSeL*MuLtVeRs said...

itu ke catty? amboi...manis nyer....sopan,ayu...ckp syarat la...ahakz :D

aizul said...

yes itu laa catty bakal menantu awak tuh!~

hahaha

rizz said...

aizul keke..nk tgelak taw bce entry ko nih...ade la upa sket cm mamat kowt..n then hee x bek la siram kucin..hayoooo..aku cm nk copy je tag ko ni..leh? keke

a m b e r said...

uiks.boleh plak ade version version eh.neways, pandai kaitkan semua item dengan picture yg di attach kan.syabas! ahah!

hans said...

seriously aku gelak besar gambar ko yg caption 'solat tiang agama'
haha..
gambar cam tak ikhlas jer

shamel said...

Kalau muka diddy AF same cam Fazren si pelakon..

heiy..muka kamu sebijik mamat exist la!! Oh my gawd..

Miss Hazzy said...

tecian kt meow2 tu tao...sungguh kijam aty anda..sob sobs

aizul said...

reez : hahaha anda dialu2kan buat tag nih gak!!!

amber : syabas yeah syabas!!! syarikat bekalan air selangor yeah!!

hans : oit iklas laa beb!!! apa daa ko nih!~

shamel :: ahahah bukan sebijik je..dua bijik dah!~

hazzy: ahhaha sapa suro dia kurap kannn!~

~honey_nurhaliza~ said...

sabar la sygku...nk swift ke pesona?? wat solat istikharah dulu...nnt gtau akak ok...kite pi booking kete sama2...eeheh