Dec 5, 2008

Tag By Mr RiZz..

Fuh..akhirnya ada gak idea nak hupdate blog..aku pon tak tau naper lately mood nak hupdate blog cam maleh..(tapi maleh2 aku, kira rajin sket dari geng2 urban anglez tuh) haha..maybe sebab kamera tak der kot..hhuhu..nih pon geygeh pinjam kamera my sis, Honey Marcello..huhu. so ini adalah tag dr mr RiZz..

1.Snap pic wallet korang skang dalam dan luar.
2.Perkenalkan wallet anda, nama die, kat mana beli, berapa hinggit.
3.Keluarkan apa yg patut, snap puas2, minimun 5 item ok. <-- pedulik hape aku khaaannn..haha..sket2 sudeey

4.Snap wallet bersama empunya diri, Kehkeh.

5.Tag plak 5 kenalan anda....

So ini adalah wallet aku..From Topman semestinya..harga toksah laa bgtau kann..tak penting. yang penting ianya sgt selesa, sgt sempoy!~ huhu.
satu lagi aku suka sebab dier kombinasi kaler merah+hitam..


So tuh separuh dari khazanah2 dlm wallet aku tuh..
Kad2 tuh je dlm wallet..elmo tuh sajer wat penyeri majlis..takder dlm wallet hokeey..
wallet aku bukan poket doraemon


So this is me!~ holding my cyg busyuk wallet!~ huhu
Jgn pertikaikan kaen pelikat yang aku pakai..br pas solat subuh tyme nih..
motipp pakai cap?? rmbut tyme cuti sgt tak terurus..cover3x..hahaha

Orang2 yang aku nak tag adalah :

1. Honey Marcello
2. Irine Nadia Marcello
3. Kak Along Nizza
4. Duke Luce Dell'amore
5. Dickie Adam

P/s : sapa yg ada tag2 menarik, meh tag aku lekasss!!..aku kebosanan!! haha


21 comments:

~honey_nurhaliza~ said...

yahooooo jd org 1st komen....waaa wajib buat jugak ek??...heheheh..ptg ni sessi fotografi amik pic aku nya wallet tuh ek...:)

Irine Nadia MaRceLLo said...

yihhuuuu....tag yg menarikkk.....tgu kemunculan wallet aku n akk..heheh

aizul said...

ahhahaha..tak sbrnyer nak tunggu korg nyer hasill...meletopp kah?? haha

~honey_nurhaliza~ said...

bukan meletop lg dahhh...dh hangus terbakar....tgguuuuuuuuuuuuuu

aizul said...

kira rentunggg laa mcm siti maniam ek?? hahaha

TRANSLUCENTLYHEALL said...

eh, mana g camera ko ? haha, chantek wallet !

aizul said...

kamera udah losakkk!! waaaa!

rizz said...

ahha lucu tawul..pkai cap pastu ken plekat lak.nyway like ur wallet tuh:)

aizul said...

hahahaha senyap2 sudeyy ok!~ haha

PöJìé PööH... Mulanya di sini... said...

wah, elmo..
cumelnyer!!!
tp cumel lg my pooh
heheh!

aizul said...

hahaha yeah..hambekkk!~ haha

shamel said...

eh..rajen ye kao bergambar pas subuh2. aku pas smyg [dlm keadaan yg blur bangat]..trus tarik balik selimut.

uik..ahah. harus la berkilau kan..jam tangan kao tuh~

aizul said...

hahaha kata jam guess..mestilah berkilauan kannn!~

Fify said...

lol..
abg nyerh kamera dah wosakk kerh??
ker termasuk dlm kuali time wut rendang td..
hehehe..
:)
cian dye..
tunggu kedatangan kucing parsi tuh nnt ye..

ok??

Muhammad Huzaifah bin Ahmad said...

Awat hang habaq wrna wallet 2 red+black? Nmpk cam red+coco je....

riena said...

tag yg menarik....:)
cun seh wallet....
keep on bloggin yeah..

aizul said...

epah : sebab tuh wallet aku, so aku tau laa kaler apa sebenarnya wallet tuh..photography sentiasa menipu..harap maklum!~

riena : yeah2..trimas..i will!~

Fify said...

perghhh..
shombunkk doe ma bro neyh..
dye leh wut dunno jerh comment kiter..
siap offer lagi kuceng..

aizul said...

sombong kebendernya..

haa cepat bg kucing parsi!~ toksah tunggu bufday!~

Fify said...

x leh..
x leh..
nk tggu bufday gak..

.....
lala..
biar kamoo terseksa dlu bibik..!!!:P

ngeh..:P

Azlan Mohamed said...

hehe.. nak beli gak wallet nie arituh.. tp, xjd.. ahaks