Jan 26, 2009

hoooreeeeyy!!~......

Assalamualaikumm kepada sekalian pembaca blog ku!~ hahaha..

Alhamdulilah..thanx to Allah..itu sahaja kata2 yang mampu aku lafazkan..huhu..


nak tau kenapa?

aku punyalah BAPAK HAPPY..sebabnya aku dpt gift from my family..

gift sebab aku dpt dean list for my last semester punya result..

punyalah bapak surprise...

nak tau diorg buat surprise cam ne??..

ok mcm nih..selama sebulan my old car, iaitu posye ( kerete buatan malaysia berjenama binatang comel ) telah dihantar ke mekanik ( konon2nya untuk direpair segala kerosakann la)..padahal kereta tersebut telah di trade in untuk ditukar kan kepada kereta yang baru..fuhh..boleh plak aku tak tau menau kan..!~ pndai !


btw..disini aku ingin memanjatkan lafaz kesyukuran kehadrat Ilahi kerana memberi peluang untuk aku mengecapi apa yang aku inginkan selama ini..thanx god..


trima kasih juga kepada ayah dan mak..aku tau bukan semua anak bertuah seperti man
a apa yang aku dpt selama ini..thanx ayah dan mak sebab sentiasa memahami naluri anakmu ini..chewahh!~ pasnih nak rumah plak bley??? hehe

trima kasih juga kepada akak (cik puan muda hanny nurhaliza ) dan abang ipar (YM Raja Muhammad Rafiuddin)~..pasnih rajin2 laa melabur untuk adikmu yang ensem dan comel ini..hehe..jasa kalian akan dikenang sehingga akhir hayatku!~


kepada siblings2 ku dan rakan2 yang laen..turut ku ucapkan jutaan terima kasih..sentiasa mendoakan kejayaan babah yer!~ muaahhaa!~


Perhatian : Tiada unsur riak dan takbur ketika saya mencoretkan blog ini..ianya hanyalah perkongsian perasaan kegembiraan apa yang telah saya alami ini..kalau terbit rasa riak itu, saya memohon maaf kepada semua..

nota lutut : tyme amik gmbo nih, ramai gle org hon2 kat ktorg yang sedang shooting di bawah terik mentari..terasa seperti artis hongkong yang sedang membuat pengambaran di Malaysia..

dussshh!! penyepak sebab perasan!~ hahaha

Credit to : Mr Wadie Bentley as my bestest photographer..

Nama kereta : Jenet ( betina )

aku suka gle background ituh!~


Hanya kau yang mampu versi akustik!~..hahaha


grrr...sejuknya..padahal panas gle vavy!~



Pedulikan bulu kaki yang rimbun ituh!~



Pheew...!~


tak tau nak ckp apa..tapi aku suka pic nih!~



Sekali lagi saya nak mohon maaf jika anda rasa saya berlagak ke hapa..yer laa, kereta baru nih pon kereta buatan malaysia gak..apa2hal pon saya tetap bersyukur..alhamdulilah...


last but not least..Gong Xi Fa Chaii..<-- tetiba lak kann..haha

Till then, daaa...

AiZuL MaRceLLo is just an extra ordinary guy!~

27 comments:

nur fadhilah said...

org pertama komen ini entry..
:P
ayat pedulikan bulu kaki yg merimbun tue tak menahan..
haha
lawak...
wah,,,
mesti besh dapat kete baru....
hik3~
congrats la yerk..

aizul said...

huhu..thanx ya dik!!!

tuh laa apesal tah bulu kaki tuh..komain hebat dia tumbuuh!~ hahaha

Fieyda said...

wahh! kete baru ..
hehe..congratzz gakk XD

~honey_nurhaliza~ said...

yangggg...delete arrr plate number ur car tuh..bahaya beb...utk lgkah keselamatan ok...akak hrp ajoy blaja rajin2...x mo enjoy2 sgt ok...ingat org2 yg bnyk berjasa ngan bnjoy...good luck yangg..:)

aizul said...

ala tak der sapa pon nak tembak my car nih..

kalau dia tembak..i tembak tote dia balik!~ hahaha

p a a n. said...

ajoyyy!!
xkire2
ko kene gak bawak aku jenjalan nek kete nehh
wahahahaha!!!
jumpe ko kat mane2 nanti,
sah aku tahan pakai kaki..
nak ko bawak aku gi Gaza..
makan sate laa katekan..
ekekekekeke

Irine Nadia MaRceLLo said...

u malatoppp weyhhh~!!!!! aku nak reQuest pic abg wadie ngn kete nih pulok rrr...ngeeeeee~! :):):)

Duke Luce Dell'amore said...

wah!!congrate!
happy for u!!such a lucky son!
smoga sem ni trus menten DL lg..leh dpt kapal terbang lak nnt..ngee...

btw, keta satria neo ek??cantik kaler die!

♥CHU♥ said...

haha.
dat car is awesome..kewl~!
heE~
btw,
congratz 4 dat~
hee~

Irine Nadia MaRceLLo said...

wawawa...satria neO pekebendenyewww~!!! mitsubhi gelen MQ 5338 ajew~!ngeee

aizul said...

paan : boleh2..kita honeymoon sama2 kat gaza ek..sedap woo satey mayat2 di situh!~ rangup! hehe

irine : takleh2..jgn nak gatal2..haha

duke : itew bukan satria neo..ituh kereta cap rambutan aja..hahah

chu : yeahh trima kasih bebanyak!~

irine : jgn ko hina kereta ituh kerna kelak ia akan menjadi kereta ko di unibersiti!~

DicKiE aDaMs said...

wah congrats! first sbb dpt dl.. second sbb dpt keta baru!

mega keta ko! sama cam ko gak! haha

best gile dpt adiah keta.. aku yg tiap2 sem dekan ni pun xprnah dpt pape..huhu (mak bpk org miskin..redha je lah)

ps: bulu kaki merimbun u'olls!haha

TRANSLUCENTLYHEALL said...

whuoops,
nah! dl terus dpt keta,
4flat, rumah kah ?
huhu,
taniah, nanti bwk keta tu g jb eh,
leh bwk ak gi singah,

aizul said...

dickie : tuh laa ko..len kali jgn dekan stp sem..dekan sket2 je..haha

heal : msti la bawak g jb kan...susah nak currr kalau takder kereta..hahaha..astaga...ngee3x

shamel said...

Eh..dapat Gen2 eh. Ape kate ko namekan die JenJen. Sedap lg kot.

Aku pon idam-idamkan kete tu gak. Lantak la pe org kate kereta msia x berkualiti ke, yang penting aku puas. Ahah.
Emm..tahniah ye!!

~`nAnie~ said...

thniah
geliga nyer otak
hebat
mcmne dgn swift??
masih maukan nyer???

FiZOW said...

Nanti boleh la tumpang kete tu ya,,,dulu porsche dah naik..ni nak cuba naik kete baru lak ya,,,

Miss Hazzy said...

hohoho kete baru...
ayt suma sgt tak bleh blah, tp pape pun enjoy ur ride...
ngeee

Queen said...

I am ssso proud of you!
Congrats!
Seronoknyee dapat kereta baru? Bila nak datang rumah cikgu ni?

aizul said...

shamel : alamak aii, aku dah namakan dia jenet laa..next punya keter aku namakan jenjen yer..hehe..
btw thanx ya..aku pon pada mulanya tak brapa percaya pada keter malaysia but at last jadi kereta aku gak..so nak taknak kene trima jugekk!~

nanie : DAH tak minat laa nampaknya kann..lagipon swift mcm kecik for me!~ huhu

fizow : hahaha ala bang kete malaysia je pon..takla hebat mana..hehe

hazzy : wokeh2 takder hal..

queen yang ku sayang : tuh laa pasal..rasa mcm nak dtggg sgt!!!! nak jumpa cikgu!!!

rizz said...

cntek2 gmbar yg aizul capture ni hehee..waa dpt keta gak.besh:p

a.n.y.s.s said...

hahaha.
masih aku t'ingat muke ko yg sdey sbb posye bakal kne jual.
rupenye..hamek ko!!
congratz joy..aku pn xsabo nak nek ni..hee~

aizul said...

rizz : huhuhu trimas2

anyss : huhuh tuh laa pasal..skang nih semua org nak wat kejutan kannn..hahaha

btw, mesti ko dah balik utm kan, yer laa tetiba je online..hehe

Muhafis said...

untung lah enko.. sukur weh.. ak nak dpt moto pun punyelah susah.. enko bertuwah.. heheh

filanastasia said...

salam ziarah.. kaler keta kamu sgt cantik ok.. huhuhu

[Q.e.M.a] said...

nice pix of u =)

chery said...

apparently..u ARE quite extraordinary =)