Feb 22, 2009

Festival Layang-Layang...

Apa2 pon aku harap korang bersabar..bagi gmbr2 nih loading dulu!


Semalam kan..kita kan..ngk kan..layang2 taw..besh taw..tapi kan..panas tak ingat taw..!~abes rentung kita..bukan dah stkat gelap dah..gelita terus!~ haha


btw, ianya memang sgt besh even panas tak hingat..penyertaan dari beberapa buah negara membuatkan festival layang2 yang setiap tahun di adakan di Pasir Gudang nih bertambah meriah..bygkan layang2 besar2 gabak diterbangkan dgn menggunakan kren ok!!!




Layang2 nih memang sgt besh!! aku sgt teruja untuk memilikinya!


Besar hambik ko!~


Sweet kan dia nih..mamat dr india..membawa tema layang2 tajmahal!~


Biasa laa kan..amik gmbo!~ sudahnya, gmbo aku sket je!~

Puteh Maisarah , Aliaa Nurasyikin, Eyra Daratista, Nurbaidura Salam dan Wadie Bentley


Dr.Norsiah ngan Dr.Noraini..hahaha
tipu je, diorg nih Eyra n Puteh!


4 gambar khas dgn urat2 pokok yang chanteq~


Aiks..skandal mana plak nih? hahah


Hahahah..padan muka ko!~ tuh laa nak jadi photographer kene amik pas dulu ye dik!~


Skodeng!~


Nih laa diorg..malaikat2 bandar katanya ( urban angelz )


Diorg..


Ye ye..akhirnya ada gak aku!~


Alamak ai bai..mana spek ko daa..


Some of da kites!


Afiq dan da skinny pink gurl..
Lawo kan skinny pink dia..


Fuyooo ngk tuh..beshaaa..maksud aku layang2 tuh besha..haha


Puteh maisarah ft cik bai salam..


Stkat itu sahaja ya tuan2 dan puan..daa.!


p/s : sapa ada fair n lovely lebey? nak sket!! hahaa

p/s/s : irine nadia bila ko nak show off ko nye moto nih??


20 comments:

my name is KARL said...

cool gile kites festival nih..

aizul said...

besh gle wa ckp lu!!

aiko azmi said...

kwn ak mcapap lam gambo2 ko ea.
xaci betol.haha

p a a n. said...

ajoyy..
brape riban ko beli ituh Doremon Sengih Lantas Runtuh (DSLR) tuh?
hahak

wadie bentley said...

aah... best gile.. wlup0n panas terik yang teramat smpai tangan p0n berbelang black n white jadinya.. haha.. tp yg pnting best dpat tgk layang2 besar amat gitu.. haaa...!!!

Putera Arjuna said...

aku pon p jgk p gudang semalam..
tp x sempat tengok pesta tu secara dekat..tengok jauh2 je..coz ada hal yg lagi penting yg aku perlu setlekn iaitu industrial visit..
kalau x pasal mende tu..alamak penuh la blog aku ngn gambar lat sana..
kah3

btw..pesta tu cm besh..rugi aku..

Irine Nadia MaRceLLo said...

oit~!! senyap2 sudeyhhh ngan p/s ko yang kat bawah skali tuh..haha..ayah belikan aku kete laa..bukan moto..ngeee

mynncinonet said...

waaa... tak ajak akuh!!
bushuk punya olang.

aku pun dlm sesi menghitamkan diri time nih. pusing2 kat litar moto la, mane tak.huuuu

a.n.y.s.s said...

haah korang jahat..
time aku n mynn g claz driving korg g kite festival eh! eee..

haha abez la afiq n puteh pasni..
bagus2, tggelam sket pasal aku kat studio nti!

kais-mais said...

wahhh
besh siot!!
nk tolong terbang kan muleh x?hahah
aku nk bawak g korea.

aizul said...

aiko : kawan ko yg mna satu nih? haha

paan : ala beli kat pasar malam je paan..malu3x.

wadie : haa tau takpe..nasib baek ko pon aku tak terbangkan..haha

putera arjuna : tuh ar..besh gle!

irine : waaa saya menang moto!! haha

mynn : aku sekel ko laju2 kang..ko bawu nak amik lesen kan?

anyss : hahaha takdernye tenggelam..aku dah delete gmbo diorg..haha

kais : boleh3..tapi bukan stakat korea..hawai pun muleh!

Miss Hazzy said...

wah beshnye...
byknye lelayang...
berbaloi ar w/pun jd gulap gulita...
ngeh3

~honey_nurhaliza~ said...

besh nya pesta layang2 tuh...mst irfan ske ngk layang2 besha tuh??

p/s: pssttt..besarnya eyra...ops sowyy..:)

rizz said...

best la festival lelayang ni.heh last g kat pasir gudang mse me drjah 6 kot hikssss

nur fadhilah said...

besh nyer kalau dapat g festival nie...
tak sabar nak tunggu entry kak irine ttg hadiah yg dia dapat tue..hik3~
:)

rizz said...

hehehh sengeh jgn x sengehh

aiko azmi said...

kwn ak?puteh8!hahaha.xcited tgk pic dye ad kt cni..mncapap betoll!!haha.

nas said...

nice pics

adeq azreeqah said...

beshnyeee..jeles yg teramat sgt nih..sbb kat cni xdew org men layang2 lagik..sume main baling periuk ngan cawan jeww..hikhikhik..

p/s:wahahah,pasti wadie & ajoy akan nmpk spt 'kuda belang' sbb dah ader stripe hitam putih yg original spicy..ngeeeeeeeee~!!

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

besar gedabak sungguh pokok tu..
chantek2!!