Feb 23, 2009

~TaUbAT~

hahahahaha..aku semakin rajin berposing walaupun berkain pelikat bagai..hahaha..





kalau korang nak tau, tyme petang, bilik aku akan disimbah cahaya matahari..simbah?? tetiba aku terbayangkan satu baldi cahaya matahari disimbah dgn memakai gayung seperti kita nak mencebok or menjirus najis kita tuh..hahaha..arghhh merepek..bnyk betul awan2 palsu di atas kepala.ya betul, bilik aku tersgt laa panas di waktu petang..smpkan aku nak tidur selepas asar pon terganggu!~..hahaha ..sungguh elok untuk rakan2 yang ingin menjemur spender..sgt efektif untuk kering..haha




amaran :
jgn diikut tabiat aku yang suka tidur selepas asar..sebab aku rasakan aku semakin gila..haha








sengih itu sedekah?






Updated version kites festival 2009



Cik Puteh Maisarah and me!~

Thanx aliaa..topi ko nih bnyk membantu aku..membantu untuk kelihatan lebeh comel..haha

15 comments:

my name is KARL said...

gmbr yg sengih tuh dh mcm kat kuil india jek

lalalalalala

*lariiiikkkkkk*

aizul said...

aah kan..yihaa..misi berjaya!

*babi!

haha.

~honey_nurhaliza~ said...

suke ngk muke ko bertaubat...ader seri pengantin beb...hahahaha

wénkt said...

amin

tetiba rasa insaf gak

Irine Nadia MaRceLLo said...

hahhaa....muke ko yg sengih2 bagai tuh macam india yg kat festival layang2 tuh..muahhaha..but but...comel gilewww..hahha...abg kuh comell~!baka bibir menjadi~!yihhaaa!!

Miss Hazzy said...

gmbar first baru rsa diri aizul dh insaf tp bila tgk gmbr kedua....

mcm baru balik dri pesta thaipusam kt batu caves nun jauh disana...

hehehe

*smiling face

LiTtLe DaMSeL*MuLtiVeRs said...

pic mr.aizul pakai topi merah tu mmg menyerlahkan ke'adorable'lan anda (#_#)

sy mau anak rusa nani...

nur fadhilah said...

kelaka ar pic yg menyengih tue...
haha...
muka tak menahan betul...
:D

adeq azreeqah said...

sangat comeyy la pic kedua tuh..mcm penari india dah..hikhik.. apsal ek??dah terkena badi abg india kat kites festival dah kew??

p/s:wahaha,pasti wadie & benjoy akan terlihat spt 'kuda belang' sbb dah adeww stripe hitam putih yg original spicy..ngeeee~!!

++eden|essey++ said...

ala dek comei nyer muke sengih tuh...lawo lah gambo2 sejak ade dslr nie...hehhe...congrats...

cubaan menembak tuh sgt2 mengagumkan akak...bab akar berselirat tuh...perghhh..chantek siot view tuh..

0sh!Nz 0n da bL0ck said...

erk.. tu sengih ke senyum?
confius2...

[z@ck] said...

aik..da serupa yoga da ko nih..
peringatan! yoga d hram kn dlm islam..
hahah

kempunan tgk kamera ko..

shamel said...

Oh..bilik aku pulak dijirus chahaya waktu pagi. Lagi la kann.. tido awal pagi pon terganggu!!
Nak jemur spender pon di awal pagi.

WadieBentley said...

hahah... pic n0 2 tuh sengih gatall... haha

hans said...

pic sengih ko yg macam sembah dewa gajah tu lucu dowh...
aku tak tau asal...
haha