Mar 27, 2009

aku pon manusia gak!

korang penah tak rasa yang korang buat itu ini sume tak kena?

korang penah tak rasa korang buat asssignment sume tak menjadi sebab asyik tringt kan dia? huh?

korang penah tak rasa yang bila korang makan, asyik tringt nak order makanan dan minuman feveret dia?

korang penah tak rasa korang mcm nak beli mini perfume kegemaran dia semata2 rindukan bau dia?

korang penah tak rasa yang korang meroyan nak pakai baju pemberian dia tyme korang nak tdo dengan harapan korang akan mimpi dia malam tu?

korang penah tak bukak lagu yang ada kene mengena ngan korang ngan si dia atau lagu feveret dia lantas air mata korang berjujuran bagai air terjun sepiso2 lajunya walaupun korang nih jenis yang ego tahap gaban takkan nangis depan dia?

korang penah tak rasa mcm korang nak ada kuasa magic lantas pegi kat dia skang dan peluk dan cium dia?

korang penah tak rasa yang hidup korang mcm tak bermakna tanpa dia di sisi korang?

korang penah tak rasa yang korang mcm nak botakkan kepala je sebab nak pura2 jadi penggemis or mahluk tuhan yang paling bangang supaya kalian leh lupakan dia?

korang penah tak rasa mcm nak jatuhkan bdan korang dr bangunan 3juta tinggkat dgn harapan korang leh mati or at least leh jadi gila or hilang ingtan?


korang penah tak rasa yang tiap kali korang tatap gmbo dia, lantas korang akan jadi seperti org gila dgn mengusap2 skrin laptop tuh seolah2 yang korang pegang pipi dia dan bercakap2 seorang diri?

korang penah tak ponteng kelas semata2 GILA babi rindukan dia?

korang penah kejap baring, kejap ke meja study, kejap ke balkoni, kejap makan, kejap minum kejap jadi org gila conteng2 ketas semata2 nak xpress kan apa yg korang rasa?




Sial ar..sume nih aku tengah rasa skang!!!!

Owh GOD, adakah ini normal untuk aku?

kalau normal, kenapa aku susah sgt nak hadapi sume nih..kalau KAU tak suka aku jadi mcm nih, kenapa kau wujudkan prasaan CINTA bangang nih dlm hati aku!!!!!!!

please GOD, aku dah tak tahan nak tanggung sume nih!!!!!

aku tau aku seorang yang ego!! boleh tak KAU hilangkan sume bender yang aku rasa skang ataupun at least ko kurangkan sket..aku dah tak tahan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sesungguhnya aku tak suka apa yang aku rasa skang bersawang dan melekat dlm hati aku!

bukan sebab aku tak syg dia..tapi semakin aku buat endah tak endah, semakin tuh laa bender yang KORANG panggil CINTA nih meluap2 dlm hati aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

babi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



28 comments:

.AzFaRuL. said...

pernah kot... tapi itu sume citer lama...

i hidup pun bkn sbb dia yg bg nyawa.. ;)

my name is KARL said...

cinta pd ibu bapa & keluarga mungkin...

++eden|essey++ said...

dek...akak pon penah....ihiks...
fall in luv lah tuh....hihihi

Miss Hazzy said...

aizul sah2 kau dah meroyan...
takpe hazzy kan ada....

huahahahaha

hazzy pun penah rasa mende sama gak, tapi tak leh dilayan sgt perasaan yg menggila dalam hati dan sanubari kita tu...

cool okayh!!

sYukCurZ said...

Symptom2 jelas menunjukkan yang ko da mabuk cinta.

[z@ck] said...

cinta itu takkan ilang..
nk tanak ko kena berhdapan gak ngn prsaan nih..
maybe dis is not da rite time 4 u nk handle bnd2 cm ni lg..

bersabarlah~

asna cute said...

Doa jer banyak2 kpd Allah agar ditemukan jodoh y lagi baik n Bagus dr dia.. maka dgn itu.. cinta lama akn hilang sekelip mata... dengan hadir yea org baru y tahu nak meghargai dri kita =)

aizul said...

asna cute : no no no...takmau lupakan dia!

fazawozhere said...

mak ai sampai cam 2 skali ko terseksa..relax la..em, kalo ini kisah cinta lama, x slh kalo ia berputik kembali..as long as die pon single cm ko gak..ko nk tgu per lg? be a gentleman and rendah sket thp ego ko, tnyer die..die syg + cinta kan ko x?kalo x, there is someone better than her that truely suite u..

x gune hanya menyayangi tp x disayangi..eceh!!


p/s-kalo ader jodoh, x ke mane ajoy oi..

rizz said...

uish ilek2 aizul..yg penting adekah die taw ko merinduinya or mencintainya? klau taw ok lah sama2 feel kan!..klau cinta yg btepuk sblah tgn cmner tuh? wuuu lg parah.like me:'(

miss lolly a.k.a luvfareda said...

haiyark! siapakah gades itu?

shabow2..
jgn sampai meroyan dah la yea!

mynncinonet said...

waaa.. title entry menarik..
um.. aku rase ko manusia.. walaupun before ni agk ragu2 sket.haha..
tapi da kompem ko manusia bab aku pnah rase skali camtuh.. then skrg tak rase dah.huhuuu..

gnOlazOOra said...

ouhhhh pernah rasa jugak camni...dulU...dulu la. seksa dowh ;).
rileks ....istigfar bebanyak. hurm.

Irine Nadia MaRceLLo said...

ayah kata ko gatal.!muahaha:P

Fakrul Radzi said...

sume x penah!~ terima kasih tuhan..
mak pon cakap ayat ko gatal..haha

WadieBentley said...

hahahah... memang gataLL!! ad0ii... sab0 ajolahh.. klu c dia dah cinta sama kamu n kamu jga mnyintainya.. jodoh x kemana j0y.. k.. haha..

missque_aiza said...

sabo jew laa..
kalo adew jodoh uh x kemana pom
yg penting beliaw taw kamoo syg beliaw dan beliaw pom syg kamoo..
okehh laa uh kan..biar mase menentukan segala nyerrr..
yeahhhh! hikhik!:D

nizza-abira said...

masa bercinta dulu ada lah kan ;)

Tp kan ajoy, dah parah sgt ko ni dik!

honey said...

cyg i..u jgn le camni..bile i jd camni u xske tgk i camtu kn? well..i pon xnk tgk u camtu gak(^_^)

DicKiE aDaMs said...

bencinya baca entry ni..
it reminds me of how suck it is being single!

huwaaaa

♥CHU♥ said...

hohoho.
i like those feelings.
hehe.
=)

~honey_nurhaliza~ said...

uishhh...bwk mengucap sygku...sabar ok..ingat Allah ok...psti hatimu akan menjadi tenang...setenang diri aku a.k.a cpm honey nurhaliza...:)

mamma mia! said...

err... benjoy.. aku ke gerangan tuu?? hehe =p

zyra said...

hmmm..suma tu tjadi bila perasaan chenta yg mluap2...
bkn mudah tuk kita lupakn chenta...
dia ada bsama kita saat suka duka...
dn tetiba dia hilang dr kita...
saket... amat saket...

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

bersabar la k..
jangan biarkan kuasa taghut (syaitan) menguasai diri.. oki.. semua tU tak baek untuk kita...

kita bukan manusia bodoh yang mahu menjadikan diri hamba cinta...lelaki mesti kUat!

Aqmal Arista said...

ajoy ah...aku rasa gak pe yg ko rasa..aku pun harap dia rasa apa yg aku rasa..tp harap2 xde la yg terasa kan...huhu

TiNTa^_~MeRaH@Ti said...

I’m so sorry for making you love me endlessly, for taking your heart and I never give it back…coz i want it always to be mine.. =)

p/s: just wait n wait u to come back in my life..

Fify said...

bro..chill...
now bru bro tau kan mcm mana rasanye bile kite terlalu sygkan seseorng tue..
tp, mcm kes adk, x berbals..
lagi sakit hati..
i've cried for "him" b4...
a lot..
a lot ma dear...
but, dun worry bro..
insyallah..Allah Maha Berkuasa...
if u r meant for her, then with pleasure, fy akan doakan yg da best 4 u bro...
..."rehab"...