Apr 18, 2009

Pendiam Sebentar~


Kata-kata semangat untuk diri aku..

untuk memujuk diri aku supaya rajin study!

syaiton nirrajim nih jahat la..

suka je letak celak kat mata aku..

nak kasi aku jadi cam que haidar masa ada skali dia smpkan anugerah apa tah
( ala yg dia pakai tie yang pnjang mengurai tuh)

tapi apakan daya..

demi sebuah sijil yang aku rasa pas aku dpt, pas aku genggam, pas aku bangga2kan dgn mak, ayah adik bradik dan saudara mara..

hmm..

for sure ntah mana2 aku akan sepah2kan nanti...

ingat benjoy..

"setiap kejadian dan ketentuan Allah tuh ada hikmah di sebaliknya"

redha2..

=)

Aizul Marcello budak baik..

29 comments:

eiik said...

best of luck in ur studies =)

rizz said...

study lek lok hehhehe
gd luck 4 exam ekekke

p a a n. said...

cite rock
haha
selamat maju jaya ajoy
t jangan lupe blanje aku shoping yep
hahaah

miss lolly a.k.a luvfareda said...

selamat berhari raye =)

selamat maju jaya =)

aku pom nak exam gak!

chaiyorrrrrkk

DicKiE aDaMs said...

gud luck tau aizul! aku syg ko! all the best!

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.eleh study ke?
.study la sgt :P

k.A said...

owhh
all the best

Irine Nadia MaRceLLo said...

ingat benJoy...no more blogging...hua33

Shairazi Saidin said...

waa..xam!! x ske.....@#@@$%$!!!

zam said...

ingat...o mo blogging...gagaga

zam said...

ingat...no mo blogging...gagaga

ainieshahril said...

lorrr... hang kat tuh??? cam kat ampai baju jerk????

Fakrul Radzi said...

no more dslr..bg kat aku..gaga

Afeeqa said...

study molek2. =)

nur fadhilah said...

gud luck~~
ngeheeeee..

tiada lagi blogging...

:P

sYukCurZ said...

gudluck bro!

arque said...

setan tu memang keji + hina..
bukan setakat celak..
diorg siap bley men gantung2 agi
kt bulu mate ko..ala2 tarzan style..
mungkin wuduk dpt mengatasinye..
huhu..gud lak neway...
studi jejom!yosh!!

my name is KARL said...

aizul

trus je blogging bile2 borink!

hehe

btw

d best of luck!

aiko azmi . said...

weh . study study gak . blog2 gak . tyme ngantok harus bukak blog ape . haha . gud luck ! :D

aku_cirrus said...

hehehe..

comel tol note cam tuh kn...

wish u best of luck aizul..
wat leklok time exam... =)

ZeSt said...

dude, mlaka study mkat mne?
ko nie mang dak photography ke?
nk tanyer sket..

canon d60 okeyh x klu gne?

chapit said...

bro..
study elok2 taw..
hehe~

~honey_nurhaliza~ said...

good luck exam nnt ok...wat yg trebaik..:) ipan syg babah..:)

Miss Hazzy said...

hazzy pun syg babah jugak...ahaks!!!


dh2 gi study~!

all the best ya marcello

hanilopiplopz said...

emosi yang penting... katenye...uhuhu..gd luck!!

[z@ck] said...

selamat maju jaya benjoy!
waah..
apsal ak pnggil ko benjoy??
hahaha

isyqacombat said...

yer ler tu rajin..
ker tgh dok sibok bc buku tue..sibok nantok...
hehe
aper2 gud luck k..

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lame tak jenguk..
gUd luck..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lollyp0p_c0keLat said...

gud luck..
u study kat ne?