Apr 27, 2009

saya masih...

Nampak tuh kegigihan saya study..saya dah ckp yang saya takder
masa nak berblogging2 bagai nih..hahaha



terasa seperti budak Palong 28, Negeri Sembilan ketika berkaen pelekat..
hahaha


Ok gmbar2 tadi sebagai tarikan awal kepada entry ini semata2..kalau terasa tidak menarik, sila siram laptop mahupun komputer anda dgn secangkir kopi di waktu pagi..pastinya anda akan rasa ianya lebih menarik..


assalamualaikum dan salam sejahtera ..sari berita penting!
* ya saya tau ianya lawak yang tak brapa nak pndai untuk permulaan entry..bodo!

ok berbalik kepada tujuan asal saya menulis..

sebenarnya, di saat dan ketika ini, saya masih tinggal satu sahaja lagi paper dan satu sahaja lagi assignments yang masih tertunggak..Kedua2nya ialah subject Urban Design yang terchenta..ya ampun...tak sbrnya untuk aku Merdeka dan melaung2 kan lafaz keramat tuh..hmm pas abes exam terus praktikal..camne laa nanti agaknya ye..dah laa suar formal n baju formal sume aku takder..pernah juga terfikir untuk memakai koleksi2 jeans aku yang berkelabu2 bagai tuh..tapi aku dpt rasakan yang pegawai2 di sana pasti memandang jelek dgn aku..ya saya tau!! dan saya pasti!! hahaha..kepada pakcik2 dan makcik di tmpt praktikal saya, berkawan baeklah dgn saya, nescaya saya akan tidak mengata di belakang kalian semua..hahahaha


ok...nih nak story pasal myspace plak..korang sila lupakan buat sementara waktu cerita di praktikal tuh ye..taulah aku mcm mana nak handle pakcik2 n makcik2 di tmpt praktikal tuh nanti..hahaha..pakcik makcik, awas!!

setelah sekian lama aku tak hupdate myspace, aku tak tau nape tetiba angin rajin aku nak bukak myspace tuh..hmm..abes sume sawang2 aku dah buang2..dan ianya kini berwajah baru..percayalah...

haa sempat jugak aku bukak pic2 lama aku kat situ..burok laa sial aku tyme muda2 dulu..hahaha..aku pon tak percaya kenapa aku leh jadi camtuh..terima kasih kepada susuk keramat yang banyak berjasa..terima kasih kepada Pawang Kassem Daniel (aku maen reka je nama kombinasi nama oldskool dan nama yg agak mtropolitan iteww ) juga berjasa menolong menanam susuk tuh..hahaha..jgn percaya wey..aku tak men sume2 tuh..aku pakai air semayang jew..hahaha..haku tau apa yg korang pikirkan skrg, mesti korang nak pegi kat myspace aku sepantas kilat dan tgk pic2 aku yang burok ala2 mat lamper kene lenyek ngan trailer 6juta tayar tuh kan??hahaha..ok ok, aku bg korang berimaginasi dulu..

.....

..............

..................

(dah2 toksah amik masa terlalu lama, sebab aku pon malas nak tekan tanda noktah tu lama2)

adik2, pakcik2, mokcik2, kakak2, abang askar sume...sila jgn berangan ok..jgn harap laa aku nak bagi sebab sepantas kilat aku dah delete sume pic2 puaka niyang rapik tuh..hahahaha..gelak puas!!!


ok jgn berkecil hati..


since frenster aku dah takleh nak add org lagi sebab dah smp limit, korang2 yang ada myspace add laaa aku ye..just click kat pic bawah nih je..dan anda akan terus di bawa menuju ke alam maya yang serius bapak cun! haha..nescaya saya akan melayan anda bak bidadari mahupun bidadara di dalam syurga..huhu..


Photobucket

till then, babai..

kita kembali ke angkasapuri..yeah!!

35 comments:

Irine Nadia MaRceLLo said...

muahhaha...sari berite penting~!!ngeh33x;p aku gase ko nih dah kemarok sgt ngn rtm..dulu ko dapat jadi pembaca rtm kul 12 tengah malam gantikan SyeikH ape tahh..ko x nak..haha:))

nak tunjuk muka comel kat ko jap..

:o) <---cam idong kak amy kan..ngeeee33x

aizul said...

hahahahahah tuh laa pasal..

terkenan rtm..tuh yg payah tuh..

oit!!

poie tdo laa..esok skullah..hahah

[z@ck] said...

woiii..
pesal tanak letak gmbr ko masa dulu2..
apa barang..

vote for gmbr lama aizul!!!

aizul said...

malu laa wey.!!!

mana nak campak muka nih nanti..hahaha

Nadhirah Zamrose said...

ala2 facebook punye badge lah pulak kan.

rizz said...

hahhaha keji taww kemaennn sari berita lg..berkain plekat g clust..:p oo xlme lg praktikal haha gud2 merasa la alam keje lak cmner hihi..fs full? femes2.. n then nk gugell mespace diee awas! hahah

aizul said...

nadzirah : facebook??

apa tuh??

takder...face book tak bagus..hahaha


rizz : nak gugel wat penyer..

ko click je kat bawah tuh..

Chapit (Clique 99) said...

rajinnyer beliawww~

aizul said...

ahhahaa..musti laa kan..kata pelajar terbaeeek..

hahaha

I am Karl said...

still exam lg??

karl dh merdeka..

haha

all d best dude

looks like all ur siblings happening! lg2 ur so sweet sister (irine) hehe

[z@ck] said...

nak malu2 plak..
muka ko gak kan..
hehehe..

weyh..buh la..
konfem lagi ramai hit blog ko pas ni..

hahaha

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.study ke tu?
.ehem2 :P

p a a n. said...

approve aku!!

approve or die!
hahaah

Iman said...

bile ak dah tingalkn myspace, baru ko nk wat,
huhu, skrg ak hooked kat facebook,
ada?

adamLUBA said...

walaweh..erkk..hang ada tak dalam mysapce aku ek? hurrrmmm..

..........

-____-

nanti aku check! alalalala...

walawehh! gambaq hang tu, aku tertarik ngn gambaq belakang hang! berapa saiz? aku teringin nak buat..tp aku nak buat besar2..pastu black&white..konon2 mcm si rain dalam cita full house..tak ker gempak tu..bukan bilik ja..nampak aku sebesar alam! hohohoh..
eh.dah tersasar jauh..aku nak tanya hang print kt mana dan brapa ringgit ja? huhuhu

Sekian,
A.L

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ehem2!

lolly punye myspace pom bsawang riang.

agagaggaga.

da lme sgt xhupdate.

prenster je..

hoho!

Miss Hazzy said...

semakin lama semakin merepek ko aizul

tapi

hazzy suka!!

mamma mia! said...

benjoy.. ko palong jgn sebut wey.. papa org palong taw... hinsh!! sensitip!!

Putera Arjuna said...

bro..cantik r gambar yg ko edit kat myspace tu...

nk sain bleh!!
hahahaha..

gud luck for ur last paper!

Miss Hazzy said...

encik aizul sila ke blog saya untuk menerima kad yg berharga 18ribu rupees.

terima kasih.

aku_cirrus said...

study + kaen pelekat...
wewitttt..!!

aiiii..nape da buang plak..mesti selenge je kan? hehe...x best la bru nk tgk..!!

sem depan prac? yer2 same2...jap2 prac kat ner ek?

hanilopiplopz said...

nape ngan dak palong 28,n9 weh.. beliau tak bersalah... haak

nur fadhilah said...

kita kembali ke angkasapuri..
ngahahahaha..

badge yang direka itu seperti facebook nye..
hehe

:P

~honey_nurhaliza~ said...

ahhahahahah sari berita utama...weyyyy bukan budak palong arr...budak tg gimau....study leklok...nnt akak masukkan duit...:)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

walamak~

intro itu memang berjaya menarik pembaca..=)

Fakrul Radzi said...

salam sejahtrra..(style tv3)
gile best dah nak abes exam..
gudluck..

hans said...

gambar nak macam Abu Sayyaf jer...
hahaha...
lama aku tak blogging nih...
busy betul...
nasib skrg dah nak dkt merdeka dah..
apa barang friendster...
facebook sudah...
huhuhu...
waktu muda dlu ko jadi mak lampir ker???
hahaha...

MH said...

cantik r gmbar tu, siot btol MH x pndai nk edit...

Adriana Danielle said...

apa kaitan abang askar dalam kes ni.. konfius nihhh...

Haire Iskandar Ahmad said...

goog luck

Fify said...

haha..kemain yerh dye ngutuk budk palong 28 larh bagai..haha..
aiksss...
persal g delete...
bru nk gelak guling2 ngn all da gurls kat maktab neyh..haha...
bro melo...bwt je pale sendiri..
pakai jeans g praktikal..
haha..bru hot..ngee~
cop2..cuba en aizul perhatikan betul2..
spect kita cam sme arh..
fy nye armani..

WeBViDeOKLiP said...

bosan la pakai formal2 nie
huhuhu

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SELAMAT MENJALANI LATIHAN PRAKTIKAL..

IKHLAS DARI,
ATIQAHADNAN..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cik AniS GalaxY said...

konon rajin ker aizul oii...
bgs2 trskan usaha
tgktkn prestasi

@# ms complicated #@ said...

holaaa....ermm..aizul ni org p28 ke..???
sbb ade di sebut di situ..ngee~