Apr 16, 2009

Saya sayang mak syaye!~

ok str8 to da point...aku nak bgtau korang yg aku sgt sayang mak aku...terlampau2 sayang!!



both pics taken by : irine nadia marcello


btw...sebelum terlambat..aku nak ucapkan takziah kepada rakan2 ku yang kehilangan org yang mereka sgt sayangi..

1. Dickie - takziah atas kepermegian ibu ko..takmo sedey ok..dia nih kawan blogger aku tyme awal2 aku berjinak2 dgn dunia blog nih.
2. Hamid - juga takziah sebab mak ko meninggal 3hari selepas bufday aku.
3. Apek - kawan aku tyme skolah menengah dulu..skang dah semakin kaya raya sebab kejenya berlayar je keliling donia..takziah juga atas kepermegian ibu ko.
4. Mazni - takziah atas kepermegian nenek ko..ingt, walaupun ko tak smpt jumpa dia tyme dia menghembuskan nafas dia yg terakhir, tapi at least ko patut berbangga sebab ko dpt jaga dia 3hari berturut2..


ble aku dgr masing2 dah kehilangan ibu, ayah dan org2 yg mereka syg, aku jadi insap seinsap insapnya..aku rasa mcm bersalah plak kat kedua ibu bapa aku
( selain dah nak exam kann?? harus mencurah2 air mata mintak hamponnn..)

apa2 pon..skang nih aku ngah bz wat revision.final dah dkt dah nia.kalau aku rajin, aku update blog nih..emosi sgt tak stabil skang nih..kalah pompuan2 kalau period..hahaha..korang2 yang baca blog aku ni, doa2kanlah aku yer ( walupun aku tau korang takkan doakan aku khaaann..cpt tadah doa skang!!!!! ) hahaha



owh lupa nak perkenalkan..nih Raja Nur Damia Adriana..anak buah aku.merangkap anak kakak aku yang howt tuh.comey ek dia..kecik2 dah minat nyanyi..dah besa silap2 leh ganti Rafeah Buang..hahaha


ok aku nak bgtau something lagi nih..korang prasan kan yang aku suka wat p/s setiap kali sebelum entry aku berakhir..ok jgn salah sangka ye..p/s tuh ekceli peringatan untuk aku gak .yer laa sebab dah ada beberapa org yang terasa yang p/s tuh aku maksudkan diri dia sendiri..especially pasal makan pakai sudu n garfu tuh..jgn salah sgka yer adik2..saya tidak langsung menyentuh sensetivity anda mahupun sensetivity kaum..kalau anda terasa, terasa laa..peduli apa aku..haha..ok fine, aku mintak maap..


p/s : tutup suis kipas dan lampu setiap kali anda keluar dari bilik hostel atau rumah anda..walaupun anda dah byr yuran hostel selama satu tahun sekalipon..

p/s/s : kongsilah kenderaan anda untuk kemana2 especially untuk ke kelas kerana sedikit sebanyak kita boleh mengurangkan penggunaan minyak dan karbon dioksida..sayangi bumi kita ok!

p/s/s : mak, ayah, benjoy sgt sayang mak n ayah taw..tak puas cium arituh..haha..doakan benjoy ok..dah nak final nih..waaa ( tetiba teringat dosa2 lampau..haha )

dah2...study2..

32 comments:

~honey_nurhaliza~ said...

weyyy,aku sedang menadah tgn ni doakan kejayaan utk adik die...hehehe..."ya allah tolong effan,amin" eh silap tuh doa irfan...ehehe...moga ko berjaya jwb dgn tenang ok..wat yg terbaik utk family n ur future ok...akak smua doakan bnjoy..mmuuahhhh love u..:)

~honey_nurhaliza~ said...

ermm lupe plak nk komen psl damia...komain lg ye nk gntikan rafeah buang...ahahaha...xmo ye nakk,jd model cam mama ok..ahahha..:)

nur fadhilah said...

saya jugak sayang mak saya sangat sangat..
ahahahahahaha...

:P

joegrimjow said...

adriana??
opssss

mamma mia! said...

chayok2 weyh!!

[z@ck] said...

amin...moga ko pas exam dgn jayanya ok...

sitekateki | dD said...

saya pun sayang mak saya jugak...
mak...i love u...
(rindu mak yg jauh kat kampung...x la kampung sangat pun)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

mummy!

mummy!

mummy!

i labbiu larrrrr!!

hamboi2,

bkn men ag die cium mak!

nak cium gak la..

muahhhh!


agagagaa

rizz said...

muahaha..inesen la gmbar peluk shiom mak tu ngee! i like.. btw gud luck 4 exam tuh..semoga bjaya ngn cmerlang n then comei la wei ank buahnya hahah

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.kem salam kt mak metua saye tu ekk
.bile la dpt cium die ek
.lalalalalala :-"

aizul said...

honey : thanx akakku terchenta!!! huhuhu ..laju je ko komen aku kan kalau aku puji2 bagai ko nih!~hahah

fadh : bagus2..mari sayang saya juga! haha

joe : ko pehal? gila talak? haha

mamma mia : thanx wey!

zack : thanx zack!!

sitekateki : hahaha kmpung lite2 je kan..hehe

lolly : ko kene cium aku lu..bawu dpt! haha

rizz : hahaha anak buah comel sebab ikut bapak buah nya..haha

cik intan : cium anak laki dia dulu baru dpt! haha

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.denG~
.kene cium kahh?
.maluuuu
.tutup mate leh x?
*cium smbil tutup mate lebih feel kan*
.lalalalalalala :-"

hezesuze said...

shantek gambo ibu mu...mmg sejibik cam mu...

ermm sis doakan moga ang bjaya lam exam okey...

p/s bile ler bleh kita jumpe ek???

anep said...
This comment has been removed by the author.
arque said...

entry kali ni xbleh blah..
ok!fine!
entry kali ni membuat ak insoff sedikit..
ceyt~
xjadik pegi nyte movie mlm nihh..
xjadik mkn sushi mlm nihh..
walopom ni ari last promotion..
ak mau setadi!!

aizul said...

intan : dup dap dup dap jantung aku nih berdegup..1st tyme ! haha

heze : thanx sis..jumpa?? kalau sis turun jb bgtau k! leh jumpa2..ngee3x

arque : hahaha insop laa konon..ngee3x..yeahhh setadi jom!!! hahahah

miss_eliana said...

sayang mama sy jugak! hoho~
gudluck ur final..
all da bez!

Irine Nadia MaRceLLo said...

muahahah...ko wat aku gelak sakan rr baca entry nihh.hehehe...
besh~! entry nih aku bg 10 bintang!~ free taik bintang satu..

k.A said...

siut!
ko buat aku homesick nak balik umah skrg jugak
huhuh

aizul said...

miss eliana : ok ok thanx ya!!

irine : hahahah trima kasih atas 10bintang tuh..tapi aku nak taik bintang tuh je leh?? hahaha

k.A : eh relax ar beb..takkan nak nanges kot? hahaha

Queen said...

Your mum is very pretty!
Dah exam?
All the best my dear

Miss Hazzy said...

huwaaaaaaaaaaaa rindu sama mak abah kita...

dh sebulan tak jumpa

sob2

asna cute said...

All the best for final exm~
=)

aizul said...

queen : tengok lah anak dia pulak cikgu! hahah..thanx cikgu!! exam start 21hb nih

hazzy : ala bucuk2..abg aizul kan ada..huahuahua

asna : thanx dude!!

my name is KARL said...

aizul

jom nyanyi jom

"ibu..ibu.. engkaulah ratu hatiku
bila ku berduka
engkau hiburkan selalu
ibu.. ibu engkaulah ratu hatiku"

hehe

sape la x sayang mak kan!

aizul said...

ko jgn bg aku nyanyi wey..kalah rafeah buang kang! haha

Miss Hazzy said...

*vdeo tu hazzy dpt dr emel...ngeh3

Fify said...

lurveeeeeeee ma mummmyyyyyyy toooooooooo.....
muahxxiieeee....
cuti 3 bln afta final nk berkepit jerhhh dgn mama..
yahooo..
oppsss...stadi dlu..final2..
gewd luck to you too yarh bro!!!

nizza-abira said...

kak long pun sayang mak kak long ;)

gud luck ye utk exam nanti!

shamel said...

hoho..sangat model budak tuh. kalau tangan die angkat atas kepala lagilah...vogue!!

DicKiE aDaMs said...

aku syg mak aku gak.. tpp dia dah xde..

xpelah..

aku tumpang hepy tgk pic ko n mak ko ea? kim slm kat dia..

:')

hanilopiplopz said...

bru la smpt aku bacew entry kau nih.. sdap tul kau ltak name mazni ea..anwy, thx.. pic kau cioom mak kau tuh aku tgk cm tershiksha la mak kau..awat ang cam nak ckik mak ang?? adoiiyaii...