Apr 21, 2009

yeah berlalu..


yeah akhirnya hari nih berlalu nye paper 1st aku..

Islam dan Isu2 Semasa..lokasi di Masjid Sultan Ismail..agak panas..jgn salahkan saya ok..saya semayang subuh tadi pagi..haha

boleh tahan juga..( maksud aku senang dia laaa..over confident puleeekk kann? )

trima kasih kepada geng2 group discussion.. ( kene bgtau nih, sebab bnyk membantu )

Aliaa, Nadzirah Bt Tajul Molok ( hamek ko nama penuh ), Mynn, dan Puteh Maisarah..

yep sume prempuan..nape takder laki?

sebab masing2 lebih rajen dr kami..hahahaha

trima kasih juga kepada past year question yang bnyk membantu..haha

yeeeeyy..leh simpan molek2 itu nota..

trima kasih PM Dr Yahaya..walaupun saya dtg 3kelas sahaja..sila jgn persalahkan saya..salahkan intonasi tukang ajar..haha

owh lupa juga..korang hengat af jer ada transformasi???

pakcik pon ado ok..

pakcik berkelakuan agak pelik arini..

suar yg agak skinny..kemeja kotak2..ngan spek..gilo kau masuk masjid ngan skinny...apa aku kesah..singlet aku dah tuck in dlm suar..so tak nampak spender yang colourful tuh..hahaha...

wahhhh sgt afgan laa ngan spek tuh..

afgan marcello??..yeah2..sedap2..hahah

dush2 prasan..

tapi yg pnting beribu2 org tak kenal aku arini..yeah penyamaran menjadi..ngee3x..

lepas abes paper Islam..kami sume lepak2 jap kat Kolej Tun Fatimah (KTF)..makan2 kat situh..ngumpat2 Cheng Fun San..ala dak cina jual aloe vera kat kelas aku..

harap je jual aloe vera...kutuk2 jerawat kawan2 aku..plus siap kutuk2 barangan tiruan kat Festive street Mall Danga Bay..

tapi kau??

berkudis sana..sopak sini..ckp tak srupa bikin..mana kehebatan aloe vera ko yang ko gembar gemburkan itu? plus..nak apek ( pakwe ) ensem je..
ko pon jual brgn thailand yang low quality gak!..kasut takder brand plak tuh..haha

imaginasi lebey laa kau!

berbalik kepada makanan yang dijual di KTF tersebut...sila lupakan budak cina ni buat sementara waktu ye..

ya ampun..murah gle..

perhatian kepada warga UTM..sila makan di Kafe KTF ...lauk not bad dan harga super duper murah..betul..percayalah..hahaha

ekceli nak bodek Puan K selaku Pengetua KTF..

oi dia blnja aku dowh..tuh sebab murah..hahaha..

tapi serius dowh..murah!!

lagi2 zaman2 kegawatan hujung2 sem nia..

haha..

dah2..study..


p/s : yang tulis entry nih bukan Hencek Aizul Marcello ataupun Afgan Marcello tuh..mana dia?? owh dia sedang tekun study skang! betul2..percayalah..saya P.A dia je..hahahaha

p/s/s : Aizul tak baek menyamar..tak baek menipu..hahahahahahah

65 comments:

nur fadhilah said...

yes,,
first kumen..
hik3~

a'ah la..
muka agak lain dengan spek tue..
anda berjaya mentransformasikan diri anda..
ngahahahaha...

:P

aizul said...

yeah..tahniah afgan marcello....hahaha

Adriana Danielle said...

eeerrkk.... nampak sudah jurukamera kat dalam cermin.

aizul said...

owh itu juga tujuan utama..

hahaha

miss_eliana said...

wah...penuh nota tertampal2 di wall ye.. adakah itu bukti anda rajin study encik afgan marcello? hoho =P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

perhatian:

incik aizul x bace pom nota2 yg sdg tetempek di bilik2nya.

itu sekadar lakunan.

kahkah!

aizul said...

sudah semestinya miss eliana..sumer sudah maklum..anda jer yg tak update makluman tersebut..hahahaha

gle prasan ko nih hencek afgan marcello..hahaha

Irine Nadia MaRceLLo said...

hua33...mereng seyhh..aku ttipu ngn ayat last bawah ko tuh yg ko ckp bukan ko tuliss...chet~!!podachit!!!!

stdy gegajinn beb~!:)

Fakrul Radzi said...

poda 'no more blogging'..haha

aizul said...

irine : betul..saya PA dia je..abang aizul bz study tuh!~ haha

aloy : betul fakhrul..abang aizul kalau ckp no more blogging, takkan dia sentuh laptop laa gamaknya..hahaha

hanilopiplopz said...

heyy! transformasi yang same pd 1st day exam ku!! tiru laa..........

Shairazi Saidin said...

~penyamaran x menjadik~ still leh nampak kemarcelLoan...afghan la sangat weyh!!! gagaga....
~ittekimas~...g00d lucK xam~~~~~~~

rizz said...

hahahah membohong lah xtulis entry ni wakkakaka..kemaennnn lg ngn spek iteww ya! look smart!i likee ngee!!

aku_cirrus said...

transformasi yg menjadi...

encem gak mamat nieh ble dressup cam tu...sebelum ni comot jew..miahahahaha

yihaaa..!!

nazeyra tajul molok said...

dengan ini dukacitanya beta sgt SEDIH..

entri ini menyentap beta..

wahai rakyatku AFGAN(bukan nama sebenar), perhatikan kesilapan anda.

diulangi. beta sangat SEDIH.

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.gud luck utk xm dear~ :)

aizul said...

hani : hahaha tiru apanya kakak?? haha

SS : hahaha thanx ya!! doakan aku bnyk2 walaupun aku tau ko tak wat..hahaha

rizz : ahaha betul2..yang tulis nih benjoy..bukan aizul..hahaha konpius jap!

aku: sebelum nih comot ek?? yeah saya tau!~ haha

nazeera : alamak ai..apa yg silap ek dear?? hahahaa sekali lagi i cuba propa..hahah

intan : tq beb!! huhu

LiTtLe DaMSeL*MuLtiVeRs said...

salam...mR.aiZuL smg success yer dlm pelajaran sampai la final year and keje esok :)

menarik la baju kotak2 tu (#_#)

a.n.y.s.s said...

haha.
sume isu pasal cheng tsemat kemas dlm ingatan ko!
ko mmg pndengar umpatan aku yg paling setia..haha~

nazeyra tajul molok said...

aizul marcello kan shuke n shayanggggggggggggggggggggggggggggg sgt ngan chen funn san kan>>???

tul xsayanG?

my name is KARL said...

adoiiii

terkeliru jap

haha

afgan la

aizul la

mane2 pun bleh..

2nd paper bile plak?? all d best dude

aizul said...

xue : huhuh..thanx ya xue..windu zaman2 kita rajin komen each other tuh..~

anyss : ahahha ko memang ratu anyam ketupat!~ hahahaa

nazeeyra : betul2..eh mana u tau rahsia i nih syayang? hahaha

karl : owh esok ada paper lagi..wawawawa..

Chapit (Clique 99) said...

adehh..
hehe..
ok2 bro.
nanti aku cuba.
=)

zam said...

ak tau nape ko panas kat masjed...
haha....
cam wat2 x paham pule...
haha....

aizul said...

chapit : baek cubalah!~ haha

zam : oit!!! jgn wat spekulasi yg bukan2..hahaha..baek ko g study cpt..babab kang!

NEiL iSkaNdaR said...

yolah tu afgan marcello..aku tgk dah macam ahpek marcello aderla..huishh ko ni sssgh branikan..nasib baik tidak ketara spender spongebob ko yg colorful tu..mcm mn akoo tahuu..rahsia..hahahahhaha.wah ader PA skang...akoo setuju..aritu ms akoo duk sana 3 hari akoo g mkn kat cafe tu..mmg sgt murah..sedap???bleh la...hehehe

zam said...

haha...
sbb kipas kat MSI tu rosak kan??
haha....
ko nape peluh2???
cam ad x kena je...
gagaga

aizul said...

neil : ko jgn nak mcm2 neil..aku sekel kepala ko kang! oit kafe yg ko pegi tuh bukan arked le..nih kafe dlm koleh tun fatimah tuh..bau je bukak..toksah nak propa lebey ye..haha

zam : feeeww..smbil mengelap peluh2 yang berjuntaian..haha

Miss Hazzy said...

aarrrggghhh afgan marcello...

afgan marcello nak sign!!

plish plish....

aizul said...

baeklah..

kat mana nak sign tuh??

kat baju?

kat lengan??

kat dada???

haa cepat taan...haha

Putera Arjuna said...

bro,aku x start lg final..
26 hb baru start..
dah la habis lambat..siot betol jadual sem ni..

aizul said...

hahhaha aku dat tym da nak abes dah...

ko baru terkial2 nak study n nak jawab exam..

hahah

mr.syazwan said...

FUUUYOOOOOOOO

kat blog pun ada pasang P.A ke

hahahah...

lu pun kuat mengumpat erk

kantoi...

d^_^b

aizul said...

erk mana ada..aku terpengaruh je..hahaha

tengku_fir21 said...

huhu....
Amin dah abis satu paper..
gud luck for the next paper...
teringat zaman studi......

aizul said...

huhuhu..toksah ingat dh..haha

Miss Hazzy said...

sign kt tulang rusuk kiri ni bley tak?

boleh la.plish plish plish

aizul said...

owh itu tak boleh..sebab tgn saya nih nakal..

hahah

arque said...

ceyt~
igtkn pa ko yg mengarang..
daa abis sume komen ko reply ..
laju kuase sploh plak tu reply.
terbukti kau!
PANG! amik ko..haha..
g setadi weyh..
btw, smart arr baju kotak2 itam itoo..

ifwath yafith said...

muka xnak lak melancholic...huhuhuhuhuhuu...pape pong good lux looooorr

mamma mia! said...

haha.. ngapik ko ni benjoy.. paanngggg kang

aiko azmi . said...

baru 1st paper lepas kot . da keco macam da abes final je . g study gajen2 weh !! gajen cam aku . lalala

aizul said...

arque : owh itu bukan kaler hitam ok..ituh kaler hijau gelap..harap maklum..

ifwath : melankolic ?? hahaha ada2 je ko nih..

mamma mia : ituh namanya sindrom exam week ok! haha

aiko azmi: hahaha terserlah kejelesan kau di situh!! hahah

Putera Arjuna said...

bro..let exchnage link..
i will greatly appreciate u as my new blogger friend

aizul said...

wokeh takder hal!

DicKiE aDaMs said...

hey aizul! gud luck for ur exam taw! buat gempak2! huhu

p/s: pic kali ni nmpak photographer dia.. cm mega je..sape tu?hahahaha

p a a n. said...

haa..aku nk gi makan situ laa.. ada boley kaa?
haha
ko belanje yep..
ekeke
ahh..
tanak-tanak!
murah tuhh
nak kat restoran underwater kt dubai..
boleyyy ka ajoy sayangg??
hahhhhaaha

aPiz said...

baru menapak kat comment ko!haha
sekian lama bace x comment pn..
afgan punye psl comment sket..kekeke

aizul said...

dickie : hahahahahaha terpaksa dirahsiakan..harap maklum..

paan : mesti laa buleh paan...untuk kau sume buleh..dan aku takkan biarkan kau kelaparan paan..aku takkan biarkan ada satu rongga dalam usus ko yang kosong..

percaya laaa..

apis : ahahhahaha akhirnya aku berjaya buat ko komen kat blog aku gak!! yes yes!!

mynncinonet said...

wuuu..namer mami eyra da betuka pulak yer??? takut la tuuu

~honey_nurhaliza~ said...

gambar kite shama laa...suh adik beradik yg lain wat aksi cmni jugak ok..:)

Miss Hazzy said...

uish! bahaya ni...

sign kt dahi je lah.suma bleh nampak.hiks

Iman said...

wahhh,
dh ramai peminat skrg ni,
hehe,

hanilopiplopz said...

uihh.. laju dan pantash sungguh artis nih membalaz komentar2 nyee.. kehhhhhhhhhhhh..

[z@ck] said...

afgan marcello ad lesung pipit..
ko ne ad..
hehehe

p a a n. said...

huhakk! ni yg aku sayang ajoy nihh

oyesh!!

oyesshh!!!

hahahaha

psstt.. ajoy.. aku nk kuros aa.. kihkihh

aizul said...

mynn : takut ngan mami eyra?? hahaha..manada...gereeemm je..

honey : yeah betul2..suro mereka wat jugak cpt!~ haha

hazzy : haa tau takut..hahaha

iman aka heaal : hahaha lite2 je peminat aku..haha..peminat laa sgt! apa daa..

hani : mesti ar!

zack : bilang saja kamu jeles..hahaha

paan : nak kuros?? meh join aku jogging tiap petang~ haha

Putera Arjuna said...

aku xpenah tengok pon ko kat utm ni?
ko selalu lepak kat mana bro!!..
kalau jumpa2 tu blanja la ku..
wakakah

aizul said...

wah!~

chantek muka kau aku nak blnja..

hahahahahhaah

blnja air suam eh?

Miss Hazzy said...

bukan takot2.tapi berjaga2...

haha

aizul said...

owh begituh kah??

baek2..

saya mengerti..

=)

Putera Arjuna said...

eeee...kedekut nya ko!
air suam je..
tak patut21st meeting ko belanja air mati!!
ish3

nur fadhilah said...

fuyoooo...
byk nye kumen untuk entry nie...

hik3~

:P

@TeN@BeLL@ said...

sGT cHantek kemeja ituh yaa ..

@TeN@BeLL@ said...

sGT cHantek kemeja ituh yaa ..