Aug 20, 2009

KonVo Punya celita!~

Salam..alhamdulilah..tuhan memberi peluang untuk aku mem'bz' kan diri dgn aktiviti2 berfaedah..tq Ya Allah..

btw, nih ada sedikit pic2 rakan senior ku tyme konvo!
wah sungguh tidak sabar rasanya untuk aku pegang segulung ijazah itu..

Congrats kepada rakan2 yang sudah berkonvo! korang tunggu aku konvo plak..harus melompat2 cam kera aku posing nanti! hahahah



Itu dia entrance yang menjadi destinasi wajib bg mereka yang sudah berkonvo!~


Ziela n me..


Wah perempuan berbaju kurung biru itu sungguh tinggi la..malu saya! haha


Syalmizi, me n Ziela..


Ziela..


Aizul ko bley tak jgn wat perangai pelik2..lempang laju2 kang!


Masjid Sultan Ismail merangkap masjid yang slalu aku semayang jumaat di dalam UTM nih..


Tasik pose!


Kami bertiga..yg baju puteh agak sporting ye..


waaa sungguh tidak sabar saya mahu grad!!!


Cuba beraksi menggunakan topi graduation! huh!


ntah sapa2..aku men tgkap saja..haha


Last but not least, posing di hadapan cermin supaya anda akan mengatakan saya poyo!
inibelogakusukahatiaku laa..!



daaa...

p/s : sungguh tidak sabar mahu berbuka puasa dgn family techenta!!
p/s/s : azam kali ini mahu terawih penuh ye..=)

25 comments:

NEiL iSkaNdaR said...

huhu..nice shoot..i hope u akan grad mcm mereka..jgn bazirkan peluang yg ada.. igt..2011 kita akan ker australia atau uk utk our master k.....

aizul said...

yes!! dats my promise!!

aussie tunggu aku di sana!!!

amin2...

Fieyda :DD said...

selamat berPose yea~ :)

NEiL iSkaNdaR said...

bukan tggu akula..ausiee tggu kami berdua k

Naim Husni said...

jemput datang konvo aku. 3rd october 2009. hew hew hew.

[z@ck] said...

mati2 aku ingt ko yg grad..
(T_T)
nangis laju2..

p a a n. said...

Wah! Wah!
Jangan pernah tinggal. Sekali tinggal. Akan terus tinggal. Haha.
Semoga ko dapat tido pasneh. Huhu

tengku_fir21 said...

ouwwhh...
sudah lamer tk jejak kaki kt utm

I am Karl said...

aizul..

happy fasting!!!

slamat beramal, bertarawikh!!!

huhu

miss_eliana said...

suke gamba last tue! hehe~
selamat berpuasa ye benjoy..
blaja ghajen2..
nt kite grad sesame yaww? ngee~

afizan azman said...

selamat menyambut ramadhan al-mubarak benjoy...kim salam qadir. i miss him sooooo much...my BFFE FEE FEE

Aliph said...

wah. mcm dia plak yg grad kan
ya... i look at ppl yg grad pun
rasa mcm pergh... xsbar

Fakrul Radzi said...

apsal lambat bebenor ko grad nih..haha..
macam baju aku jek tuh ek?..

x sbar nak puasa!

Hazzy Ishak said...

selamat berpuasa!

akhis said...

~da grad da mgu lepas...
~nk grad lagi 2thn akn dtg insyaAllah
^_^

asna cute said...

Next year ker u akan konvo?
Sernk tgk org berknvo yea huhu~

rizz said...

hepi convo hehe bile la camera slr itew nk capture aku kan hahaha

aMir RaYYaN said...

happy fasting aizul..mg ramadhan kali ni lebih bermakna....doa byk2 yea...insyaALLAH....

cuddlybear said...

Selamat berpuasa aizul..Tcher harap awk dapat menjayakan impian awk. Sya berdoa utk awak kekal berjaya. Amin

cuddlybear said...

SELAMT BERPUASA...RAYA JGN LUPA DTG RUMAH...

zamdotcom said...

bro, gambar masjid ko amik tu aku suka la..ajar la aku camana mau buat hdr mcmtu?!

p/s: salam ramadhan

Kaseh Mucuk said...

insyaAllah masa aizul akan tiba.. i wish u luck! =)

zam.enol.arep said...

hoho...
nape ak xleh bukak page b4 dis?
ahhh abaikan...

ko da nk grad gak xlame lg...
pjalanan ak maseh pnjg...
aisehmen....T_T

. boxerpolkadottt . said...

Tak sabar pulak nak grad nanti.
heehehehe.
datangla tengok i grad.
owh boleh macam tu?
hahahahaha =).

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇