Sep 9, 2009

Beliau-beliau terlalu baek lah!!!

Photobucket
Reflection of me!
Tahniah kepada photographer nya..
( aku laa dol! )
Owh itu bekas habuk rokok..


Salam kehausan!


Baeklah, bulan puasa kali nih ku rasakan cukup indah..cukup bermakna..mana taknya..seminggu berpuasa aku demam..ok fine, aku tak puasa 5 hari..take note ye!! agaga...tapi yang beshnya, pengalaman berpuasa bersama family terchenta kuh!! mak, apesal masak sedap sgt nih?? nak ganti chef wan ke hape?? agaga..

baeklah..minggu seterusnya, jadual aku kembali bz..ya ampun..tak cukup tangan dan kaki aku nak teruskan perjalanan hidup..tapi nasib baek ada beliau2 yang sentiasa menemani aku!! thanx kalian..

kita mulakan dgn pengalaman berbuka puasa bersama si dia N.H..u know who are u ryte..even i bz sket, tapi i tetap bc msg u..thanx teman berbuka puasa di lokasi di bawah..








Seterusnya, sari keling berita penting..

Aku namakan lokasi kejadian sebagai Syurga Arista..wah nama nak sedap..ko tau ko sapa..jgn nak wat dang hokeh!!

Malam tersebut kami berbuka puasa di Hotel Arista..lokasi terpaksa dirahsiakan atas sebab2 tertentu ye..ramai penyiasat zaman skang nih..

Hotel Arista telah mendapat sentuhan daripada Eric Leong wannabe ye! bapak superb..makanan pon superb..dan perut hampir merekah2 akibat keterikan yang melampau ye..! owh tidak dilupakan toilet ekslusip hotel berkenaan..wah! sejuk meh!!!

terima kasih diucapkan kepada si dia A.A ( sggup turun padang mencemar duli kat Skudai nih), si dia I dan si dia Bh.

Mari kita saksikan serba sedikit lokasi kejadian..











Seterusnya, terima kasih juga diucapkan kepada si dia A.R..dari negeri jelapang padi nun hingga ke selatan tanah air..segala jasa masa anda, sgtlah dihargai ye..dan terima kasih atas sebotol tester perfume yang bakal mewangikan diri hencek Aizul Marcello ini di pagi raya nanti..anda tersgt baek..anda tahu anda siapa bukan?



Baeklah itu sahaja..sesungguhnya mereka2 yang terlalu baek ini akan tersemat di dalam hati sanubari hencek Aizul Marcello..thanx kalian...terlalu ramai insan2 yang baek hati di dalam diri hencek Aizul Marcello nih..jenuh type kang! dan jenuh pulak korang berteka teki..kan kan kan?? aagagagaga..


p/s : aku tarak sabar mahu menunggu photoshoot drpd Syrkt X ( juga terpaksa dirahsiakan )..dokumen sume sudah tandatangan! Bayaran pon not bad! doakan aku berjaya capai apa yang aku idam2kan.!


till then..babai!

Kali nih kita kembali ke studio 3SBW..studio angkasapuri sudah lapuk laa dey!

26 comments:

atiQah adNan said...

gud lUck aizul!!

Kaseh Mucuk said...

kamo2 di luar sana..doakn kejayaan adek kuwh ini ya.. dek..sesungguhnya akak mu ini ingin melihat kamo berjaya..

al-Wann said...

bro, jgn lupe ganti pose yer..he2..apapon, gud luxx alway k..

aku_cirrus said...

gud luck aizul..

wah heffy dpt bace balik blog mamat ni....

ingt kn still private lagi...

camat poce2...

sYukCurZ said...

oit! lama menghilang

miss lolly a.k.a luvfareda said...

helo AM?

gua hepy tgk lu hepy. jgn sedey2 lagi oke?
n jgn lope ganti poce oke? haha.










































































































sekian=)
ML.

miss_eliana said...

nnt kite ganti pose sesame ea? haha..
selamat berbahgia!
senyum sokmo aizul!

[z@ck] said...

aku pun baik gak...
tersemat dalam hati ko ke x..?
hahahaha..
=P

~dAmHa_IrKuHs~ said...

congrat ajoy...

ur life more enjoy n hepy...
n igt msh ramai lg org dluar sana yg sayang kamoo..
jagalah mr A.R tu bebaik k...
sahabat ni adalah tnggjwb besar tuk djaga...

thnx tuk segalanya....

I am Karl said...

all d best ya dude

akan jd model eh?

huhu

BoBoY said...

lama betul kamu menghilang....
tertunggu2 nak tgk apa yg berlaku...
x puasa rupanya seminggu
hehehehehe....

anyway, jgn lupa ganti puasa nnt...
gudluck n selamat berpuasa.....

Duke Luce Dell'amore said...

byknya si dia itu & ini..
hahaha..mcm2 hal kamu ni aizul!

klu muka u dh kuar dlm magazine,jgn lupa tayang kt blog k??

btw,bebaru ni i ade jumpa sowg dak pompuan guna pic ur sis..baik punya i sound kt die!tros die tukar..

LiTtLe DaMSeL*MuLtiVeRs said...

hidup aizul marcello!!!

be strong!

hans said...

ko puasa penuh ker pakcik aizul?
ari tu ko cakap ko take away dkt mcd pukul 2 petang tu
yg ko amik chicken mc deluxe tu
hhahaha

Aqmal Arista said...

ko tak cakap pun aku sedar yang A.A dan I tu memang baik..paling baik la antara yang terbaik..kan..kan..hahaha

pastu nnt dah takde period jangan lupa ganti puasa ya.. :p

sedikit pesanan penaja :

"MEROYAN MEMBAWA BEBAN"

NEiL iSkaNdaR said...

hamboi2 name org skang semua huruf awalan ek...neil konfius siapakah si beliau itu....

~CPM honey_nurhaliza~ said...

sari keling berita penting....hahahaha...:)

ermmm rindu kat bnjoy...dana yg akak kirimkan tuh dh bli bj gaye lom tuh?? weyhhh korg tema apa ni?? akak x tahu lg raya mana?? harap2 dpt la gaye mlk dulu...leh makeup2 bagai ye x??

dh bli kuih gaye ko tuh lom??(kuih tinge keling...ahahahah)

hanilopiplopz said...

sume2 da baguz ea!! tahniah kpd anda!! :D

pungguk rOcksTar said...

hahaha..lokasi tajaan dah kantoi..
not bad what bile dah masuk dlm kamera.

farish sinclair said...

shntek gmbo hehee

Irine Nadia MaRceLLo said...

ande2 betolll tawww sape yg tinggalkan ruang pnjang2 tuh..haishh..hambor kang..hahaa

akk..jom hamborrrr mangsa tsebot!!!!!

benjoy dol..
cepat rr balikk...aku ada nak request lagi ngn ko nih..
next week kan kite de family photoshoot...x sabau!yeyeyeyyee!!!

adib zakaria said...

ajoy...
thanx God ko dh ok...
cm ni la baru benjoy...
teruskan hepy sepanjang masa ok!

HIZAMI said...

dunn0 wat 2 say.

u 0wez hav great pics!

jelez neh~

Hazzy Ishak said...

OMG. dah lama tak singgah sini selepas bloglist hilang...huwaaaaa gatai tangan nak edit blog sgt. hambek ko!!

apa pun, selamat BERGANTI puasa!agagagagaga

ladysheqa said...

nice!

NEiL iSkaNdaR said...

kenapa nama akoo takder...ooo aku watak tempelan rupanya..huh...majokkkk!!!!!!!!!!!!!