Sep 19, 2009

kau yang bernama eid mubarak....

hollaa guys..salam satu Malaysia!

ryte now tyme aku ngah tulis entry nih, takbir bergema menandakan hesok nak raya...tak laa happy mana kan..ok fine aku 6ari tak puasa..standart ar tuh ...hahaha...mercun n bunyik meriam pon bukan main berdentam dentum lagi...


nih haa ada sket pic yang I.N.M Da Lekiu Maya Studio selaku photographer yang telah dilantik..bagus hasil kerja anda!!! hahaha..saya suka la gila!..

ok..aku citer kan serba sedikit mengenai ideanya..story board photoshoot ini juga telah disunting oleh beliau ye..

idea dan konsep asal : Aizul Marcello
Suntingan : I.N.M Da Lekiu Maya Studio
Inspirasi : gambo arwah atok tyme 60-an smbil angkat beg2 keras gedabak tuh..
Lokasi : White Studio Da Lekiu Maya Studio

ok jgn tak tau, arwah atok aku dulu seorang model..( yeeeyy aku menipu di malam syawal )..patutla mengalir bakat arwah kat cucunda beliau kan..hahahahaha gelak perasan tak hengat!! ..malas mau story n membebel cam mak munah, saksikan! hhahaha

Photobucket

konon2 berat beg..padahal dlm hanya ada sehelai kertas buku tiga lima


ehem2..haha


Merangkul erat takut dirompak..agagag!~


hmm..


Songkok?


Massel aku dah kecut..sial!
astaga...ngee3x


Cepat sket bley?


Apa kes kah?






Cerita seterusnya...

Di saat sume orang dah ada baju raya n segala macam raya, aku masih terkial2 cam siput sedut tak laku di tepi kantin MRSM Baseri..ok fine adik aku, Irine Nadia Marcello dah ada 6pasang baju kurung, ituh tak masuk handbag n kasut masut beliau yang mega banyaknya tahun nih..aku hanya mampu tersenyum dendam sahaja ye..siap kaw!!!

trurrrtt tut trutt tut...( bunyik telefon i-phone 3G buatan China RM 399 yang sedang mendial CPM honey Nurhaliza)

Aku : hello kak..benjoy tak ada baju hape2 lagi..kesian kan?

CPM : yep kesian..meh dtg rumah akak..kita shopping kat KL..akak dah abes shopping dah, tapi takpe akak teman kan benjoy ( ayat telah disunting )..

Aku : ok chanteq!!! mari!! haahahah..mulalah gelak cam hape tah!!

terus berdesup aku ke KL untuk mendapatkan segala mcm kehendak berahi ituh! hahaha..

Thanx kakak kuwh cyg!!! lap u lebey..nak swap card lagi!!!


Angkat ketiak..yeay!!



Photobucket

Contohi laa saya.
Amalkan kesederhanaan ketika menyambut Eid Mubarak..
Owh saya sungguh selesa begini..
tshirt nipis..
short nipis..
dan selipar juga nipis..
spender nipis?? hahaha


Till then,
Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir n Batin..
Maaf kalau ada tulisan aku selama ini yang tidak menyenangkan hati kalian!

HappyEidMubarak

25 comments:

Irine Nadia MaRceLLo said...

I.N.M Da Lekiu Maya Studio itteww photogrpher nye adalah saya selaku IRINE NADIA MARCELLO a.k.a I.N.M :)

agagaa:P market jappp..~!

BenJoy!SELAMAT HARI RAYA OK! hOPE RAYA KALI NIH MENDATANGKAN SERIBU KEMANISAN DAN KEGEMBIRAAN KEPADA KITA ADIK BERADIK SERTA FAMILY YG TERCHINTA! MURNI MINTAK MAAF KALAU2 ADIK BENJOY NIH ADA MELAKUKAN KESILAPAN SECARA SENGAJA OR X SENGAJA.tP Setahu MurNI,SUME KESILAPAN TUH ADALAH SENGAJA DAN SPONTAN..WAWA!!!

Murni mintak maaf sgt2 ok. Hapuskan sgala dosa2 murni kat Benjoy :) Salam sikit mehhh tangan tuh...cium skit mehhh pipi benjoy tuh!Mmuahhh!!

0-0 yewww dosa2 kite..haha

miss_eliana said...

byknye shopping!!
huhu~
gamba 2 mmg smart sgt2!!
da mcm kembali ke zaman dahulu kala da.. hee~
bdw,selamat hari raya benjoy!

miss_eliana said...
This comment has been removed by the author.
aizul said...

irine : slamat hari sayang..dosa2 adikku yang segunung tingginya ini akan dimaafkan dlm sekelip mata sahaja..benjoy pon mintak maaf jugak dik kalau benjoy gagal jadi abang yang terbaik untuk adik..thanx sebab jadi adik, rakan, sahabat dan makwe yang terbaik untuk benjoy mu ini! slamat hari raya jugak!!


miss : slamat hari raya jugak eliana..raya jempt laa ke rumah ye!~ huhuhu

iyllienaz said...
This comment has been removed by the author.
iyllienaz said...

selamat hari raya!!jgn lupe bank in duet raya k??=)

aizul said...

sure !!! account no plz..hahaa

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ghayeeeeee wei ghaye!

salam lebaran incik aizul:)

mintak maap manyak2 jika aku ada terlaser ke hape kat belog ini. muhaha:)

sesungguhnya mulut ko mmg seiras anjelina julie. cair ah! kih3. maafkan beta.

p a a n. said...

ok..semalam aku tunggu page loading sampai tertido!!! ahahahaha.. apepon aku tetap komen okey! ekekeke.. wah..sangat sikit pasangnye ye? u aku tgk macam nak bukak hypermarket dah tu. hahhaha. ni photographer baru boley laa ... pitching lari sket. hahahhaha.. apepon ajoy, selamat hari raya, maaf zahir batin.. aku taua ku tak pernah ngumpat ko lagi. tapi aku tetap mintak mahap! hahahaah

Queen said...

selamat hari raya dear..
i luv the photos!

seronoknye shopping...

mybreakfastclub said...

epy raya :')

aizul said...

miss lolly : hahaha trima kasih..angelina adalah akak aku..ko pasti jeles kan makcik? hauhauahua'

paan : hauahuahuaa..aku pon sama paan..walupun aku penah terngumpat ko dlm mimpi, aku tetap nak mintak maap kat ko hokeh..selamat hari raya maaf zahir dan batin!~ hehehe


queen : slamat hari raya n maaf zahir dan batin jugak cikgu!! love u n miss u!!


mybreakfastclub : epy raya jugak!!

HIZAMI said...

haha.
slmt ari raye!
weh, 0wez la pic2 anda marvel0us and fantastica beautiful w0ekyh...
teruje aku tgk kad raye tuh!
maaf zahir batin.
h0pe raye kali neh lagik bez k?
=)

hanilopiplopz said...

segmen ilmiah:

selain dr pemilihan jentera yg bagus gmbr yg baik juga trhasil dr kombinasi beberapa emosi yg diaplikasi spt ruang, arah, komposisi etc.. piroriti hasil imej ttp akn menonjol sekiranya model yg sgt HOWT digunakan.. itu satu pakej laa bg comercial photo.. knnn..

btw, if u need any other special services, kite pazti tulun! maksud kite, perihal fotoshoot laa.. heeee

SLAMAT HRI RYE BEB!

aizul said...

hizami : thanx hizami!!~ hope ur raya pon tetap happening jugak!~ ngee3x!~

aizul said...

mazni : owh i hanya perlukan seorang model perempuan yang marvelous untuk bergandingan dengan cacai seperti i nih!~ hahaha

hanilopiplopz said...

mahu kah?? byk gak dlm list i.. itu pon msih boley tulun jika mahu :P

PeQ GaRaGe said...

selamat hari raye..

amboi.. shpoim sakan gak ni..
hehehe

ainieshahril said...

beshlah story kau
nape ade comment yg kene remove tuh...
jgn remove comment sy eh... errr.. hehehe

aizul said...

hani : buleh sajork..tarak hal! hahaha

peq : slamat ari raya jugak..hahaha..lite je pon..ngee2x

ainie : huhu! tuh bukan aku yg remove..tuh author nye sndri yg remove..huhuhu

NEiL iSkaNdaR said...

wei bujang lapok..sian kak hani aku tu ko perah duitnya..ko pikir dia bank bergerak..hahahahahahaa...

atiQah adNan said...

beraye la encik aizul kita tahun ni heheh.. btw salam lebaran dan gembira di hari raya!!!

wamah said...

benjoy!~camat hari raye..tahun ni tak dpt kad raye..huk2

||| PöJìé PööH ||| said...

OMG!!
Kad raya kamu keren banget sundellll!!!!
Ohh shopin?? Mencik!

farish H said...

selamat hari ry..meriah shoping.ermm xsmpat nk jupe time ry ni:p