Oct 27, 2009

HARD Attack!

owh semalam gua g anta suar2 jeans gua yang berjumlah 4helai, kemeja 3helai dan tshirt 2 helai untuk dikecikkan..pinggang gua da mengecil dowh!..eh tak2. suar n baju gua yang dah membesar..hahaha.. gua seksa tailor tuh suro siapkan alteration process within 4hours working period! akhirnya gua dpt gak..skrg gua boleh pakai suar2 lama gua dgn happy!! hahahah..sua jeans yang sezen n koyak2 tuh yg wat gua suka!! kalau tak alter sume suar2 nih, gua jadi budak hiphop mcm zaman gua Form 2 kat Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Sultan Muhammad dulu..apahal lu gelak2?? eh gua memang budak skolah agama ok! sapa mau ckp arab ngan gua? hahahah..ada yang terkencet kene basuh spnder kang! =)


kalau korang nak tau, pic suar lutut koyak kat bawah tuh sama brand dgn pic di bawah..menangis gua kumpul duet nak beli suar jeans koyak tuh! hahaha. jeans gua yang koyak kat lutut tuh memang akan disimpan rapi tyme gua balik kg..mau ayah gua membebel tau gua pakai suar koyak tuh! tapi style laa dowh! hahahaha...

owh button dia buat gua suke laa syial!




Chaw!! Raya Haji nih gua nak selongkar Zara lagi..carik kasut pig skin boleh?? hahaha


p/s : mana mood gua nak study nih?? adoyyaaii!!

p/s/s : lu kalau mau kenal ngan gua, add ym gua ok! ym id : ajoy_azwan.

p/s/s/s : gua tak sbr nak tggu lense n flash baru gua!!! cepatlahlaa beranak!!!

23 comments:

aMir RaYYaN said...

hahahaha..cptlah beranak....lense n flash...awal nov kot dia kuar..hahahahha....jg diri..stdy btol2..fokus...:)_

acap said...

skolah agama?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
hahahahha

miss_eliana said...

skola agama eyh?
khaifa haluka ya akhi?
hahaha..

ajoy.. suda2 laa..
pegi bukak buku cepat!!
=P

p/s: nk itot p shopping kt zara jugak!

aizul said...

amir : waa doc dah tau eh tarikh dia kuar??? hahaha

acap : siot laa ko cap!!


miss eliana : ana bikhairi, alhamdulilah! hahaha..jom p Zara!!!

Kaseh Mucuk said...

byk ko punye mls nk study ek!! aku sepok ko kang!!

dek..jap g kita bincg psl kamera ko tuh okeyh!

aMir RaYYaN said...

doc msti la tau....ish2...due date b4 6hb nov kot..hahaha...tggu je lah...hahahaha,...:)

HaMz said...

banyak duit ko kan aizul

[z@ck] said...

ko diet ke hape smpi g kecik suar weyh..
=P

I am Karl said...

siyes nk yg pig skin?

nnt i recommend a few yg ada kat Zara mid ke Zara bangsar Village ke.. haha

aizul said...

kaseh : hahaha jgn laa garang2..

amir : hmmm...waa tak sbrnya nak tunggu dia beranak!

hamz : hmmm bnyk laa sgt! gua menggemis ok!

zack : takder laa..gua makan hati je..sedap weh! hahah

karl : seyes laa!! apa ingt i takut? hahahahahahaha

farish H said...

zara jeanss smart!

aizul said...

tau tak mengapa! hahaha

arque said...

pung pang pung pang pung pang
study study.
aku dah kompangkan dah tu.
haha.

aizul said...

hahahahahah bagus2...

lu nape malu2 ngan gua skang bai?

AEna Helaena said...

benjoy..lg challenge klu alter suar sendiri.
xrock ah anta g kdai,,hehehe
psst: study-Study-SSSSTTUDYY (amek smangat utk stdy.hihi)

aizul said...

ahahah gua tak geti nak alter2..nih..kang ada yang koyak sana koyak sini lagik@! hahaha

hanilopiplopz said...

dr mane blaja ber gua-lu nih?? haha.. cam x kene ar beb..

klu nk lg trill, bak dtg jeans ngan sume baju2 lu.. gua alter siap kasi labuci bling2..

beranikah?

btw.. lu tanggkap lense ngan speed light? tahniahh

Hazzy Ishak said...

jom shopping!

aizul said...

hani : hahahah gua memang dah biasa laa...lu je yang baru prasan!~ adoyaaI!!~ hahah..beb.gua tak sbr nak ada lense n flash tuh!!


hazzy : jom!!! blnja eh!!

acap said...

hahaha.
citer dongeng nih.
xcaye2..
hahahaha ;D

eusoffaqeuddin said...

koleksi lama dh bersepah, terbongkar semua brg lama2, birthday present biler nk kasi? dh lama menanti ni.

:P

Shairazi Saidin said...

wow...ZARA!!!! aku nk sluar tu sbg hadiah contest!! tp mahu yg baru.... waa..sjak ble k0 dak SMKA sultan Mohamd?? hahah...nk ckp arab ngan aku ley jer!!!

كيف حالك يا اخ؟؟؟؟ انا ارجو سانجح في مسابقتك!!!!! واواواواوا

ape macam pakcik???

||| PöJìé PööH ||| said...

ZARA??
erk, xmampu baii!