Oct 22, 2009

Kebanyakkan Kekerjaan!~

Photobucket

Guys!!!
Gua tau lu sume bengkek ngan gua sebab gua dah jarang update blog kan? takpe..lu sume leh tatap gmbr2 gua yang dah lama gua peram bagai asam jeruk kedongdong jiran sebelah..

Guys..
gua tak tau nak gmbrkan mcm mana bz nye gua lately..bnyk gle bender nak submit..nak carik duet poket lagi..*hye amir rayyan! hahaha

Guys..
Gua perlukan 4K untuk upgrade kamera gua yang bernama La Lensa Muslimin itu ( beliau islam Madinah hokeh )...sila2 laa rajin2 kan jari jemari anda untuk menderma kepada tabung nur jiwa Aizul Marcello yer..no akaun boleh request..gua tak marah! haha



Randomly...



Nih pic bridge kat putrajaya..aku tau bridge nih ada specific name, but then
aku still nak namakan bridge nih sebagai 'Jambatan Kenangan A.M "


hahaha..see..teknik memuncungkan diri semakin menjadi!!! hahaha


smp di sini sahaja salam perantau bulan zulkaedah..kita bertemu di bulan zulkaedah hadapan ...


p/s : trima kasih kepada hencek lader hilboy atas pengisian ilmu beliau kepada aku di pagi hari begini walaupun esok ada presentation ..see, beliau telah berjaya membuatkan aku untuk rajin hupdate!! hahaha

p/s/s : terima kasih kepada A.R...bnyk betul jasa beliau..sgt terharu laa gila!!..konsert seribu warna!! tungggu!!!!

p/s/s/s : hencek hM...sila jaga kaki anda yang berbalut tuh ye..ingt, ramai sgt org yang sayangkan diri anda..=)

p/s/s/s : lu olang kalau mau rapatkan diri dengan gua, lu add gua kat ym ok..for the time being, aku ada ym sajork..cukupla tuh untuk memfemeskan diri kan ( padahal!!!! )...hahahah..id : ajoy_azwan

17 comments:

Hami Asraff said...

adei~ namaku termasok dlm blog kamoo.. weh aku pon maen hentam je labu...huhu~ apa pon gua org pertama comment.. hahaha~!!

aizul said...

hahahaha lu patut bangga beb!!

erk..perlu ke bangga?? hahaha

thanx anyway...=)

Hami Asraff said...

ceh~! tak bangga pown gua~
bangla ada.. hihihi~

ko ckp thanks so aku ckp sama2..~

aizul said...

hahahaha..kalau mcm tuh gua tak tau reply apa bai..

joegrimjow said...

STYLO OK GAMBAR

XSANGKA JADI CAMTU JAMBATAN
JADI LAWA

iyllienaz said...

huh..nk gak g konsert siti...

aMir RaYYaN said...

update jg kamu ye...tanpa kebenaranku...hahahaha...jg diri...Seribu Warna sedang menanti...Jom kita menabung..hahahaha...jg diri..jg diri..n jg diri.....Fokus..itu paling penting ok.....:)

Hazzy Ishak said...

apsal tak pakai but kuning phua chu kang...mesti lagi hensem

- sharuLcyber- said...

huduhnya kaki

Kaseh Mucuk said...

aku nk kaco ko lagik la dek! hahaha...

farish H said...

wahh trun site ktnya;p

mamma mia! said...

ak elahhhhhhhhhhh baruu nk warm up da habis bace post! touch n go aje ko ye?

pungguk rOcksTar said...

hurm~
hupdate gak akhirnye.
hehe~ponsikau

ainieshahril said...

weh, pewot tuh jage weh.. cam nak buncit jerk... hik hik hik

I am Karl said...

A.R RAHMAN?

hahahaahahahahahah

arque said...

cantik gambar jambatan tu.2 thums up!

adib zakaria said...

aku tau kenapa jambatan tu sgt berarti buat kamu..
hahaha...
past is past joy...