Oct 28, 2009

petang yang sepi pi pi...pak aizul marcello jual kopi pi pi...

pIraaaahhh...brapa banyak pi dah kat tittle gua kan?

hahahah
ryte now..hujan bukan men lebat smp ada kawan2 gua yang lemas kat bawah blok nih ( hyperbola di situh ye )..dan kilat sabung menyabung ala2 cerita Si Tanggang yang Jins samsudin berlakun tuh..huh!!! teliti sungguh gua bab2 nak komen cerita lampau2 tuh! hahaha..


ok pagi nih gua bgn awal ye..tak laa awal sgt..lebey kureng pukul 12 mcm tuh..hahaha..bgn terus siap2 then pegi klinik..ponstan gua dah abesh! gilerk ar, gua berjaya abeskan ponstan mengalahkan makan nasik! hahaha..alang2 mintak ubat, gua mintak sekali segala mcm ubat smpingan lagi..tidak ketinggalan ubat Mycin T3 untuk jerawat yang telah tumbuh akibat keonanian paksa melampau ye! ..hahaha..


skang nih hujan bukan men lebat..gua cuba amik gmbo air menetes2 dr celahan2 bumbung ( celah?? hahahah ) tapi nan adoo..tak dapek..sebab lense tak cukup pnjang! hye lense!!! cpt laa beranak ye!! adushhh...hahaha..semakin tidak sbr mahu dpt lense yang baru! sabar ye A.M! ..


sudahnya, gua terus masuk toilet, amik gmbo shower menetes2 tuh..sama je laa konsepnya kot..cuma bkan dr langit je kan..haha..boleh laa bai!


Owh gua happy sebab gua dah ada external hard disk..hahaha gle old skull kan gua..dah laa fb, ms n fs takder..pastuh external hard disk plak baru ada..erk? ada kene mengena ke social ntworking ngan xternak hard disk? erm..Taraaaammm!!!...


hahaha
lu olang tgk laa dulu ye..



shower gua nih bnyk jasanya..
takder dia..gua tak ensem bai! hahahaha


nih satu lagik...
mak aih..skang gua dah tak guna lagi dah..
cam penyapu rmbut gua melekat dek wax nih!..
tq mr.G, tanpa ada siapalah rmbut gua!.
bm gua makin rosak syial!

Photobucket

ha nih gua..cuba membuang kelemomor di hutan rimba..
org dolu2 ckp berkesan! hahaha


p/s : g study laa mangkuk! rajin plak ko hupdate blog ari2!!!
p/s/s : doakan lense n flash gua cpt beranak!! gua makin tak sbr!!!

34 comments:

aMir RaYYaN said...

wah cantek pic air menitis itu..lense n flash dijangka lahir minggu depan..mungkin diawalkan melaui kaedh pembedahan...hahaha...tunggu ya..ia bakal hadir nanti....sabar..itu pesanan doc...:)

aizul said...

wah!!!

sgt hebat yer doktor meramalkan proses tersebut!! hahahha

atiQah adNan said...

dah lame tak mandi shower..
selalunye tadah air dalam baldi je..~

aMir RaYYaN said...

hahahha...kalu x doc x jd doc la aizul..hihiih...tiba2 lense n flsh tukar jd new baby cam ne>???hiihihih...

acap said...

Pelancapan atau onani (bahasa Inggeris: Masturbation) merujuk pada perangsangan seksual, terutamanya pada alat kelamin seorang itu sendiri dan sering membawa kepada puncak syahwat, yang dilakukan dengan tangan, oleh jenis-jenis perhubungan badan lain (kecuali hubungan seks), dengan kegunaan benda atau peralatan, atau dengan pegabungan cara-cara ini.Pelancapan adalah bentuk terumum pada otoerotikisme, dan dua kata telah sering digunakan sebagai sinonim, walaupun pelancapan dengan seorang pasangan (pelancapan perasaan saling) juga umum. Pelancapan haiwan telah diperhatikan pada banyak spesis, kedua-duanya di hutan rimba dan yang ditangkap.

Onani seringkali dilakukan secara bersendirian, tetapi ia juga biasa dilakukan bersama pasangan (onani bersama). Onani di kalangan haiwan dilihat dalam kebanyakan spesis, sama ada hidup liar atau dalam kurungan. (wikipedia.com)



keonanian paksa melampau boleh merangsang pertumbuhan jerawat eh?
aaaaaaaaaaaaa...
i'm sorry!!!!

Hazzy Ishak said...

aiyooooh! penceritaan begitu teliti sekali
syabassss!!

nak gambar sekeping boleh?
nak ttap wajah mu sebelum tido malam...

;P

d_LA said...

RASE NAK MANDIII..

KANGKANG U GEMPAKKK RRR

Kaseh Mucuk said...

sabor dek..kita usaha sesama ek pasal lense tuh..akak mu akan cobe sedaya opaya..yg penting bukn IKAN okeyh!! hahahaha

dek..acap da tazkirah ko! hahaha..

ni pesanan PENTING..
*g study la weeeiiii...!!!

I am Karl said...

source wikipedia xleh pkai acap...

kitorang nk buat assignments if gune source wikipedia - gagal!

hahaha

tp kat sini xpela kot kan..

tiba2 kisah onani. pening pengomen lain

eusoffaqeuddin said...

aiyoo, pendedahan eksklusif dr Aizul Marcello tgk keonanian. x ley blah la u bro. funny but interesting! Mr.G sy dhnak abes!!! KL pon hujan jugak!~ sejuk gler bai.

W[A]NZAI said...

satu kemusykilan terpacul kluar tatkala mmbca entry kali neh..
'onani menyebabkn jerawat'

aiyaaa fakta mn ko dpt bro?

Asya Zain said...

canteq pixca..nak sket boley??

~CPM honey_nurhaliza~ said...

komain giranggg hato ko yerrr meng hapdate blog sehari doploh nya entry....:))

dh abes exam ke belum tuh?? eyhh lensa muslimin pe citer beb??

pungguk rOcksTar said...

eh2.
suke2 tgk budak ni epy.
mesti ceemerlang menjawab exam dgn mood gumbira kan2..

mamma mia! said...

gmbr last tu mantop!!!

aizul said...

atiqah : tadah air?? gle oldskul anda!! haha

amir : waaa takut jugak kalau dia jadi new baby cam kannn..hahaha

acap : deeyy source dr wikipidea tak men! hahahah..siot ko eh..highlite kan bender alah nih! haha

hazzy : nak tatap?? ayoh!! dasat abes..jgn!!

d La : hahaha jgn tenung lama2 ye!

kaseh mucuk : siot nye tazkirah! tapi ok laa kann..ngee3x

karl : plz do not highlite dat issue! hahaha


eusoff : hahahahahah tuh laa pasal kannn!~ ngeee3x

wanzai : betul dowh!! tak caya ko buat!

asya : amik laa kalau mahu!~

cpm : tuh laa nantikan kemunculan la lensa muslimun!~ haha

pungguk : shhhh doa2kan laa yer!~ hahha

mamma mia : aku tau ko perli aku bai!~ hahah

zam.enol.arep said...

haha...xleh blah xdpt amek air ujan ganti plak ngan air shower...haha..

ko abes final bile do?

aizul said...

tuh laa zam!! susah dow nak amik pic hujan! mau rosak lense aku kan??

aku abes 6hbb nih...anda pula??

acap said...

akakaka.
i'm sorry!!

lain kali mgkin perlu kurangkan onani.
baru kulit putih berseri.
suci lagi murni.
ahh!
berbaloi-baloi.

Hazzy Ishak said...

nak jugakkkkk
hahahahahahahah (gelak jahat)

arque said...

adoyaii cap.panjang betul kau explain.dah buat master ye dlm bidang ni.

woii!study2!

aizul said...

acap : hahahahahahahahhahahahahahahahha!!!


hazzy : ish baeekk jgn!!

arque : tuh laa pasal..acap mcm wat thesis dah! hahaha..

yer aku nga study niH!~ hahah

HIZAMI said...

=D

singgah.

da lame x singgah bl0g.

=D

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

P/s:Jom study dengan gigih...

@TeN@BeLL@ said...

kate orang dolu2 .. kalo ade jrawat pale hotakk seseoarang ituh slalu berangan kan sesuatu yg LEWD .. vetol kan ?? huk3 .. shangat shantekk pix abg ajoy .. nice ..

LiTtLe DaMSeL*MuLtiVeRs said...

cni pun ujan lebat...mandi ujan!!!

gud luck final!

[z@ck] said...

weyh..awal2 entry da sebut nama aku..
ahahaha..
piiiraaahhh..

hahahaha

hanilopiplopz said...

pazti akn menjadi diantara yang terakhir utk komen kn~
btw, i da soh botak.. x pyh nk risau msalah klmmr di ranbut seumpama bear u tuh! hekkkk

Aqmal Arista said...

Benjoy!! tetiba je aku merindui shower ko tu..hehe

ahchOng's said...

disini..saya..cingcong..nk tumpang promosi..bkn diret seling..bkn sistem sunway piramid..tapi nk ajak para setuden p terjah blog saya..kehkeh..aku pulun..sekian~~

ahchOng's said...

aizul..kaw duk wat iklan ketiak pehal ni..
hahaha..

farish H said...

gatsby.suke lah! heheee

acap said...

arque diam2!
ahaha.
ak blatih.
kopi en pes.

Muhafis said...

wax buat rambut enko rosak ke..
so ape yg seswai.. buat mase skrg
nie ak rase laa, okie je..
btw ak pilih yg kaler perpel...