Nov 21, 2009

Terbaik laa kaw dr Ladang!~


kelihatan penulis blog melakukan pose "melukut di tepi gantang", tetapi apakan daya, gantangnya tiada..Ganteng mungkin! haha




hye guyz...gua kembali lagi dlm rancangan eksklusip blog gua nih...


kali nih gua malas nak bercoleteh pnjang..cuma skang gua bz ngan photography gua..pastuh malam2 lak gua jadi cikgu tusyen yang bajet comel dpn adik gua..eh gua ngajar tusyen siap pakai perfume hokeh..bia masuk sket ilmu kat adik gua yang digelar Sang Irine Nadia Marcello tuh..


Baeklah kalian...haha skema syial..

Skang nih gua amat menitik beratkan masa..every single second yang berdetik sgt berharga untuk gua..hahaha ekceli gua nak tunjuk pic jam dinding baru gua..gua suka laa gila!!! hahaha


ok nih jam dinding gua yg baru...no2 tuh magnet ekceli..melekat kat mak dia which is ibu jam ut..
menarik bukan..anda patut cuba? <--- ala2 rncangan jalan2 cari makan yg dikelolakan oleh maria tunku sbri..haha

ekceli kan..gua bnyk sungguh pic nak tunjuk kat korang..sume nye boleh dikategorikan sebagai tahap manTOP..top ke si Man tuh? hahaha..sorry ye Man..hahaha..aku syg ko lebey ok! hahaha


ok..sebelum terlupa..walaupun memang dah terlupa dan agak nyanyuk sket..gua nak wish Selamat Berjuang untuk SPM kat adik kembar gua..haiya..org ckp rupa gua kalau pakai shawl ke, or tudung nur barakah ke, sejibik cam adik gua..ada ke patut? ada yg kene sekeh seko2 nih kang..haizzz bikin hati gua panas je! hahaha..

Gud Luck ye Sayang..jgn lawan result benjoy dlm SPM ye..hahaha..nanti market benjoy kat rumah merudum jatuh..mana nak letak muka? takkan nak parking muka kat sangkar kuceng yg hanceng tuh? hahahaha..tetiba aku nak maki kuceng aku..cibai laa kaw kencing tak geti nak siram! hahaha


owh gua nak ucapkan congrats kat adik gua yang sorang nih..sebab beliau ( ko hengat ko Menteri Wanita, Keluarga dan Masyarakat ke? ) sebab adik gua terpilih jadi cover untuk satu majalah yang terpaksa dirahsiakan idenditi nya..boleh cam tuh? hahaa...ko setelkan SPM ko dulu dik, nanti kita g casting sama2 hokey? hahaha..


ini ada beberapa pic gua ngan teman2 gua...



Gua ngan Amir Rayyan..beliaww terbaik dari ladang hokeh!!!
thanx yaa amir!! =)



Gua ngan adik karl..adik?? hahaha
thanx jugak Karl..


Gua, karl ngan ManTop..hehe
Man terbaik dr Raja Lawak..
gua ngah gelak skang nih sebab bila teringt pic2 beliau...hahaa



Last but not least, gua mengidam hp nih...!!!


It Is Sony Ericsson Satio!!
12.1mp tuh..hye hye...



dah2 gua nak mandi...dah nak maghrib dah nih..dr pagi tadi gua tak mandi2..harapkan perfume ngan Sunsilk Smooth n Manageable lembut dan mudah diurus kaler pink tuh je untuk gua kelihatan ensem berkilau.( sory gua paw adik gua punya sunsilk, wangi dowh ).kalau tak cam cibai sial muka gua tyme bgn tdo..hahaha..gua sengaja simpan rmbut pnjang2..gua nak menyamar jadi Faizal Tahir nanti...lalalalala...=)

blah...


ym id : ajoy_azwan
kenal gua dulu, baru lu tau sapa gua =)

37 comments:

Irine Nadia MaRceLLo said...

aku dah komen~!


bye~hahahahaa

Damien said...

ehem ehem...
lawa jam baru..xkan bli satu ja kowt??..org penang nk gak satu..tlg kim salam kt apek buta yg pkai spek kt tepi pantai tu..comel irine..hehe

zam.enol.arep said...

ko myamar jd fezal taher teros die batok bdarah masok spital...

haha

result gua hampeh do...jiwa kacau...

W[A]NZAI said...

hahaa aq suka jam tu..
adik ko jgk..
huahahahahaa..
erkk..lalalalaaaa~

Irine Nadia MaRceLLo said...

irine nadia : one word for u...cibai! hahaha

damien : eh suka suki lu nak jam tuh satu..mana leh beb..eksklusip tuh ..hahaha

zam : aku nye lagi laa mcm lahanat ko taw!! aku aku redha!

wanzai : dah2 jgn nak ngada2..nak kene sekel ngan abang dia? hahaha

AeNa Helaena said...

yg paling tertarik adalah jam itu.waaaa...nak satu!! (looks like handmade.seyes!)
harap2 result Irine lg mantop dri abgnye itu.ameen!

Irine Nadia MaRceLLo said...

haha..benjoy salah gune id blog aku..wahahahhahahahah!!!!

[z@ck] said...

kawan aku ad sorg pkai hp tuh..
3k kot dia beli..
da sama macam gaji cikgu skolah da..
huhuhu

aMir RaYYaN said...

cantek hp tu....btw ur best frenz forever tu mmg sgt lawak..hehhe...restoran tumpah....langgar lari dpn pavi...jg dia elok2.....:)

Anda insan bertuah....

miss_eliana said...

lawo nye jam.. huhu

kamu nmpak makin kuwus..tp better dr masa sakit ai tu.. yg 2 lg cengkung!

ni duk meronggeng nie, da abeh exam eh?

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.hi hensem ;)

~CPM honey_nurhaliza~ said...

uwaaaa dpt hp baru sket x roger2 nia?? biasa kan ko kecoh2 satu dunia kan?? ni snyp2 je ke?? x jd nk sponsor hp utk ko la cmni...ahhahah

4hb december sila hadirkan diri anda di pusat percetakkan tuah gemilang utk meeting hj rahim family...sekian berita melaporkan...

dtg jgn x dtg,ader mkn2 mlm tuh nnt @ banglo qasehkuhoney ok...:)))

FAIZ FARISH said...

Super La gambar last... 12mp? huyo... manyak tertarikla....Haga brapa?

iyllienaz said...

jam tu serious lawa wey..oh..handphone tu pon jadi idaman aku..

A E D A said...

cover majalah Dara.com? haha

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

jam chomeyl...adik kamoe juga chomeyl...sila pakai shawl sekarang..anda juga akan chomeyl.

sYukCurZ said...

aha. suka suka back to normal da

Wan SheVa said...

aha..
care ade style lah!!

Zuewairy said...

comel adik.. ;)

Zack Since said...

nice clock,
hensem model..
perfect pix..hehehe :P

I am Karl said...

adik..

haha

meaning to say - aku still muda mudi

I am Karl said...

ermm

dh mengidam hp baru??

hp lama tu nk letak dlm frame kan? haha

Prof Ir Dr. Takamine Kyomaro said...

ko d tag,sila amik d blog aku

tengku_fir21 said...

hahaa...
nak jam tu...


*dah ber hora-horey...aku blom lage bersuka ria

hans said...

memang muka ko sama macam adik ko pun...
hahaha
buat xmengaku boleh

mamma mia! said...

ganteng katenye!! ok2 mmg ganteng pun.. bila mau g beijing?

Kaseh Mucuk said...

ishhh....asyik ketinggalan zaman jek komen haku..xpe2! asalkan aku interprem gak dr dgr ko bebel2..hahahaha...

sume pakat mintak jek, aku pong nak gak la..
1) jam
2) spek mata
3) topi apek
blaa...bla...bla...

okeyh?? =))

mr.syazwan said...

erkkkkk

hp idaman ku jua...

zamdotcom said...

gambar ko mmg mantop bro ^^

p/s: suka gambar pegang gitar..

- sharuLcyber- said...

hahahah lawak sungguh ckp2 org perasan nih

acap said...

wehh...adk lu!
santek!
pggl lu abg boleh?
hahaha

farish H said...

wahh cntek gile jam tu ahhaha

Hayatito said...

wow..
taste same sey..
satio ku~~
aahhh..
haha

sang tUah said...

mmmm...mcm2 gaya...

atiQah adNan said...

nak menyamar? hee~
wah.. tahniah untuk irine..
comel betul irine tu kan..? ^__^

kenal saya kepada anda, kenalkah anda kepada saya? wink*

NAL said...

adeq ko cun beb.. xmustahil dpt jdk cover girl..
abg dye pon encem.. ngeh2..

NAL said...

aq peminat seti blog kaw taw..