Dec 19, 2009

Irine Nadia Marcello punye!



hollaaa guys..juzt quick update..aku dpt  ilham nak shoot brg2 irine nadia marcello semasa ketiadaan beliaww!!..hahaha padan muka beliawww, abes sume aku selongkar!! agagagag!!



 irine punya orkid!
 
irine punya wedges!



 irine punya cikboh n cik boo!

 
irine punya sembonia!



 irine punya hati!

 
 irine punya bonia!


  irine punya sony!



 
 irine punya tirai bilik!



 
last but not least, irine nadia punya abang, kekasih hati, cinta hati, sahabat, musuh ketat, teman selimut, teman cium2, teman nangis2, teman gelak2, teman geli2, teman g perm rambut, teman g TRIUMPH, teman g shopping, teman joget, dan semua teman dalam satu, AiZuL MaRceLLo..

i love u sayang!!!!!!

ym id : ajoy_azwan
kenal gua dulu, baru lu tau sapa gua =)





36 comments:

Amir Rayyan said...

wah..meletup semua brg2nye...jd 1st cmmntr...yeay....hubungan kekeluargaan yg erat....:)..jg diri...

Irine Nadia MaRceLLo said...

siul ko kan letak barang sensored aku eh?hahaha..seb bek aku dah marah ko! buwek malu aku yoewww~~hehehe.. anyway, barang aku kan byk lagi.sila2 selongkar!haha

Irine Nadia MaRceLLo said...

hehehe..ko lah teman aku segala2nya!!! thanx sayang!!! aku sayang ko sgt2~!! thanx sbb ko slalu nangis dengan aku.ko ingt x, dlu ko ngn aku penah nangis same2 dalam bilik time2 nak dekat maghrib..sbb ape dirahsiakan..nyiahaha..kelako gileww pndang muka ko nangis time tuh, aku ngah nangis pon boleh nak tgelak2 bagai segala lagi..heheheh

thanx sayang!!!




akhir sekali,


bayar hutang aku weyh!hahaha

aizul said...

amirr : hahahah yezzaa kekeluargaan yg erat@ hehehe

irine : hahaha alaa..boleh laa letak coli tuh@ hahahaha...

Safwan Husaini said...

salam singgah...
berasa sikit janggal la nk komen kat sini..
hahaha...
pepun...
pic ttp superb..
macam potret dan gambar 2..
mcam sajak tanpa kata.
teruskan menembak dgn hati,,:)

ahmad jo said...

pndai ko shoot gmbar.. hehe

aizul said...

safwan : wow!! nampaknya anda berjaya sahut cabaran!!! tahniah!!

ahmad jo : still in d learning process bro!! huhu

ahmad jo said...

practice makes perfect :D

PeQ GaRaGe said...

ade promotion entry ea.. hehehe..

pic da makin cun skang.. gud job bro..

Mr NAEmnzr said...

sgt rapat!
touchED.

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

Alala...so sweet dpt abg camni...

ChekguSekolah said...

wah..melatop..

hahaha..
yg gmbr last sekali..
tak tahan..

leh kenal ker?

Sizuka said...

walawehh. close gler korg. hihi.
photo shoot pon santek!:)

mamma mia! said...

sume irine pny, hbis mne guwe pnye?

NAL said...

tulun tnye kn irine mane dye bli wedges tuh.. terkenan lak.. haha

cik EPAL said...

adik beradik yang sangat cute dan sweetttt woooo......kirim salam dekat irine comel kiut miut :)

Kaseh Mucuk said...

byk g ke brg irine ko nk selongkar dek? hahaha...pasni irine kena selongkar brg abg dia lak la..ahaks!

disebot2 psl nangis....adoiyaii...kita juga pnh nangis bersama..huhuhuhuh...

adiakbar said...

terbaek ah korang adik beradik ni...

aku ngan kakak2 ngan ababg2 aku x rapat camni...

susah gak nak carik adik beradik yg rapat ni...slalu lebih rapat ng membe2...

HIZAMI said...

ahha.
yep.
sgt bez k0rang.
T-T

[z@ck] said...

cantik dowh sembonia irine...
=P

Lala said...

wah....byk betul brg2 irine...
i'm sure tu baru sebahagian drpd brg die...mesti byk lagi...huhu...anyway..nice pic!!!
sweet la dpt abg cmni...nak jugak..boleh???

I am Karl said...

abg aizul

wording for pic korang berdua tu sgt captivated k!

gagagaga

next collection sape plak?

btw, bhati2 k pasni... gagaga.. jalan pandang depan belakang atas bawah kiri kanan sume angle k

Afzainizam said...

Salam Maal Hijrah…. Hijrahkanlah Diri Ini ….
http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

Rimbun dan redup kasihMu
Kau tempat ku berpayung
Di manakah lagi dapat ku rebahkan
Rasa gundah ini

Nun Kau teguh di sana
Pengasih dan penyayang
Pun ku masih terleka
Meneguk ihsanMu
Walau ku sedari

Oh... nyamannya
Bila diperlukan rinduMu
Mengimbaulah sentosa

Bentangkan ku permaidani
Dari baldu berwarna putih
Moga tak ku terasakan
Cubaan yang ku galas ini
Kepada Mu titianku
Hijrahkanlah diri ini

chentanuriz said...

haiya...

wedges kite same la irine!!!
huhu..syg sgt wedges itu even dah makin season...hehe.

tgk entry ini,msti same kan...hahah

http://chentanuriz.blogspot.com/2009/06/outstation-or-shoppingwhich-one-as-my.html

Hazzy Ishak said...

sgt syiok kalau abg gue pun cmni gak...boleh peluk2

Irine Nadia MaRceLLo said...

hahahha...boleh plak sama kan.Haish,..vincci nih!!! saman kang!! kan dah sama..hehehehD:

sure benjoy tgelak2 punye..ggaga
takpe~! tuh la dkatakan shati sejiwa..ngee:D

AkU said...

hehhehe..how wonderful if i have a bro like u..gilak!!
hahahha...

AeNa Helaena said...

nk mintak sikit barang irine ne boleh..???

Irine Nadia MaRceLLo said...

Benjoy..aku nk nangis sgt2 arinih..nangis sbb gembira sgt2..benda yg slama nih aku slalu cakap depan ko..dah nak mnjadi realiti dlm idup aku.huhuhu..

Edriena Hazelina said...

haha!! lawak gile plak entry nie..
leh plak selongkar barang2 adek ye..

but.. suke sume pic kat atas..

paling bez tengok both of u.. rapat gile eh?

farish H said...

cntek2 pictaa!

.aish. said...

penceroboh

aReYOu paGess said...

cute la korang! cm couple jer..hahaha.... rapat giler ek?

cant express said...

korangggg buat saya miss kat abang saya...
sunyi je dorang x de..
kan best dapat abang macam aizul

shahjiehan said...

nice bro!! suka tgk style blog ni...

Fatinnadiah said...

nak tanya jap. korang 2 orang memang kembar ke?