Dec 21, 2009

Terima Kasih Hencek Misi Anak Wayang!~




owh terima kasih kepada hencek misi ( Mazni bukan nama sebenar ) yang gigih mengirimkan sambal ikan bilis kering kepada hencek Aizul Marcello..

pakaging yang sgt menarik..ala2 produk industri kecil sederhana yang berlangsung di MITC, Melaka minggu lalu..dengan botol kaca yang cantik diisi dengan sambal ikan bilis goreng yang mega sedap dan pedas..

boleh juga dibuat snek..boleh menggantikan pop corn semasa anda menonton wayang di U Mall dalam keadaan sejuk gelita..

terima kasih sekali lagi..minggu depan pos lagi..saya mahu jadi sehat dan kuat!!

hopefully sambal ikan bilis kering ini tidak dimandremkan..kalau mandrem, abes sume kawan2 gua pon kene skali ..hahaha

ym id : ajoy_azwan
kenal gua dulu, baru lu tau sapa gua =)





23 comments:

Amir Rayyan said...

wah sedapnye sambal tu......jg diri k....happy selalu...:)

Safwan Husaini said...

hencikk...
smpan tok gue sikit keyh smbal 2..
terliur ni.
:PP

aizul said...

amir : sedap dan pedas!! taste gua!! hahaha

safwan : owh buleh sajork..tak takut kene mandrem?? hahaha

acap de souza said...

uish..cam sedap je..lapo lak tgok smbl tu

hanilopiplopz said...

haiyorkk.. suda merah leyh!

Kaseh Mucuk said...

haha..t aku pon nk kirim dek..kirim SALAM..!~ ko ambek taw..ahaks!~

aizul said...

acap : tuh laa..sedap wey!~ hahaha

hani : eh i tak buat apa2 pon dah merah??? hahaha

mucuk : salam? boleh2..nanti aku pos kat blog ye kak..hjahahha

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.ehem mesti gf bagi ;p

aizul said...

gf??? errr... mrh tuan empunya badan nanti!~ haah

et said...

haha..untung btol ade yg sudi nk bg..bez..mkn ngn roti pon sedap..sile cube..^^

mdSHAHRIL said...

mesti PEDAS macam penerimanya!~

eusoffaqeuddin said...

bilis oh bilis. ko dpt masuk blog aizul? aku x dpt masuk ko dpt. hairan aku.

mamma mia! said...

asal ko je yg dpt aku x dpt? ini boleh bikin peristiwa 13 mei nih

[z@ck] said...

wohoo..
my faveret tuh..
=P

W[A]NZAI said...

hohoo nmpk sodap..mkn sure lgi sodap

[aq da msk usha blog ko neh..hehee]=p

PeQ GaRaGe said...

menarik..

alang2 dah pos kt blog ni.. wat bisnes tros.. hehehe

nabil said...

nak sikit aizul...
haahaha
dkt ja satu campus...

Wan SheVa said...

ohoi..
nk mntk msti dh abes kn..
haha..

Hazzy Ishak said...

nak sikitttttt!

Irine Nadia MaRceLLo said...

hahahahaha..ala2 industri kecil..ape laa benjoy nih.tp seriusly hencik mazni!! sedap gilew!! boleh la anda menjadi akk ipau saya! hari2 nnt boleh merasanya!hahahaha

saya sahkan hencik mazni akk ipau syaa!hahahahaha:D

Kaseh Mucuk said...

n3 ikan bilis pon malatop ek..cayalah!!

irine leh membulat la kalu ari2 mkn sodap..hak3

I am Karl said...

mmg MAZNI kan namenya

bukan nama sebenar katenya

gagagagagaga

xyah la reserved kan for me, sure dh xde lagi tuh

njoy makan k

HIZAMI said...

wah.
pedas sgt bez!
x pedas sgt x bez!
erk.