Mar 16, 2010

F.A.N.T.A.S.I

salam guys..

mood : ketak2 lutut longgar ( ehem2..)
songs : Two is better than one..
drink :air masak sudeeey..
environment : xtravaganza aha room sweet room..

owh lu sume tau nape gua ketak2 lutut nih?? huishhh jap g dlm kol 1.30pm, gua ada kene amik marathon quiz..8 quizes yer gua kene amik..gua ulang, lapan!..nape lapan? sebab tyme gua g aussie arituh gua tak smpt amik, sibaik lecturer pojaan hati gua, Dr. Nooraini baek hati..huhu i lap u lebey! hehehe..

ok biasa laa tyme gua bosan2, gua maleh nak ngapal2 nih, apa lagi, gua snap pic yang bukan2..huh! ntah, ngk je laa kan..


k e S E M A K k a n

k e O R A N G a n..



k e S L U M B E R a n . .
hahaha aku nye pengikat langsir mana pegi taktaw. sudahnya pakai jam swatch..

k e C A C A T a  n..
*patung tuh laa dol bukan gua..

k e H O R M ON a n..



k e J O D O H a n...


owryte setel sudah entry ringkas gua..sapa bijak bistari, cuba teka apa bender yang cuba untuk gua sampaikan sebenarnya??...biasa laa kalau ada pic2 camnih, sudah pasti gua sedang berfantasi lebey kan kan kan??..silakan meneka dan berfantasi ya..owh, gua suka idea2 dr korang yang pelik2 tuh..komen ya!


till then babai...

chaw!!

ym id : ajoy_azwan
kenal gua dulu, baru lu tau sapa gua =)

30 comments:

durianjawa said...
This comment has been removed by the author.
Naimah SiDiK said...

ni jenis takut nak facing test kot.... haah kalau x takut pun may b GELABAH .. so nak kena carik menda2 yg buat kurenggg skit perasaan GABRA itew..

Kaseh Mucuk said...

elok2 jam tu dek..kang ada gak yg rembat.. =p

a.n.y.s.s said...

patut tambah mouse tapak kaki aku tu kat situ! bertiga lebih baik..hahah

Amir Rayyan said...

Ok komen...:) all the best!!!

miss_eliana said...

ape yg di fantasikn ye?
da smpai bertube merah bagai tuh..
nk plak ade pasang-pasangan sume mende..

keimpulannya, AM nk beli rak kasut baru sbb kasut yg berpasang-pasang da xtau nk sumbat kt mana.. hahaha.. :P

bdw, gudluck quiz belapan! hee~

Amir Rayyan said...

nak komen lg lah..hehehe....inspirasi dari hati..boley cakap cam tu...comel la patung tu...hahaha..cantek la langsir tu...semua2 lah cantek....kerana kecantekan adalah hak milik semua insan..lalalal...:) jg diri...

Qarl said...

i've been there once!

ha ha ha

sgt terkesima!

Hazzy Ishak said...

berfantasi itu perlu

The.nadi said...

x pe.simple je soklan dia =.=

eusoffaqeuddin said...

iPhone utk redtube?

wAnIe said...

HAHAHAHA okaaaayyyy...

wawa chan said...

ahahaha.paling menarek part keHORMONan redtube itu.haha

ezam said...

+redtube
+kapel mouse
+tshrt kering
=bermain layang2 di waktu kesengalan.....owh mai mai~

[z@ck] said...

keCANTIKan semuanya

hanilopiplopz said...

ok! cik selemah x moh campur~ takut ade yang lemas..

p a a n. said...

k e I M A G I N A S I a n !!!
aku kesukaan laa kegambaran yg ko kesnapan!
hahahaha!!!

afizan azman said...

by this time, am pretty sure u had successfully took the marathon...so just wanna say congrats n good luck for the future marathon...

Mr NAEmnzr said...

x molah fantasi2 ni,x terfantasi karang.hahaha....

btw en A.M, i luv ur wall n curtain too.chantek+cool sgt2.
MENERUJAKAN.

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

eh.. dinding tu paling cantik. hehe

Hezesuze said...

kegatalan kot...wakakaka

eilaPRETTY : ) said...

chemart seyh blog anda .
follow blog eila .
ceriterasukasuki.blogspot.com

AkU said...

ketaq lutut..hmm..adakah..mungkinkah??
owh tidak..
erk..~~

::umairah shafei:: said...
This comment has been removed by the author.
FeeRan Troublemaker a.k.a Syafiran said...

lawa...
pew tajuk lagu dlm blog nie??

Diba Chan said...

Ahaha~
mesty xdpt jdik komen pertame.

محمد فردوس سعد said...

betul la tu..it's all about kegatalan..harharhar..

erm..gud luck bro =)

AeNa Helaena said...

fantasi nk carik jodoh ka encek??ehe

Syima Boyd said...

anda sedang bercinta?

adamLUBA said...

hahaha..arem! layan redtube..hahahahah!