Apr 3, 2010

kusyuk gle baban kawww!

 gmbr bukan sahaja ilusi, tapi kenyataan, tepuk tgn bnyk2..kelepak kelepuk 300x smp tgn merah2..



heeeyyyaaa rakan2 sekalian..apa khabar? ( smbill menggaru2 kelengkang natijah drpd br lepas shave, gatal doe! sumpah gatal! )

baeklah, gua memohon maaf yer, sebab asyik2 lmbt update, smp ada yg gigih nih email gua suro update..kata takleh idup la, mandi asyik basah laa, makan asyik moncet laa, tidur pon asyik basah laa semata2 n sehidung2 sebab gua tak update blog..pirrraaahh, gua auta lebey..gua tau blog gua blog picisan je..( walupun folowwer 700++ ..hahahaha)...alhmdulilah..syukur kepada Tuhan..smiley emoticon skett =)..tuuu dddiiiaaa..haha

owh baeklah, gua update sket citer pasal life gua, then baru gua bagi tatap pic2 kawen outdoor si eazy tuh haa..

ok, seperti mana yang kita sedia maklum hadirin dan hadirat sekalian ya, peperiksaan final hanya beberapa hari sahaja lagi ya..dan gua mcm biasa ya, dok terhegeh2 photostat laa, tepon lectrr sana sini laa, itu laa ini laa..bla2..dan ketika ini laa, gua seperti bangkai ye..mulalah gua malas nak cuci toilet, spnder 300helai malas nak cuci ( gua pakai buang je ), baju-baja, sluar muar br terkial2 nak anta dobi laa, kening tak sikat laa, bulu lupa nak shave laa, haissshhh mcm2..tp gua sempoy je..dan ketika ini laa gejala seperti solat lima waktu penuh yer, telefon mak n ayah mintak maahaapp smbil berjujuran air mata pon berlaku.!! tepuk tangan sket, peserta anak wayang Aizul Marcello muncul kembali...fuh3x, smbil tiup muka depan Al-Quran yang dah berabuk..hahaha..astaga..syaitan syial kaww!

ok berbalik kepada topik utama, korang doa2kan laa gua makin kusyuk ye..gua cam nak rosakkan je laptop gua wat sementara waktu semata2 taknak on9, tapi kang, rosak laptop betul2, mana ko nak gnti babih! takpe, iphone ada..takkan nak rosak dua2 plak..babih lagi! haha..

astaga tak baek mencarut..

ok laa..bg pic sket..kang ada plak yang marah2 gua ckp gua membebel..haha

tuhhhh diaa, abang jason beraz marcello!!! hahaha

abang marcello separuh!


huhu gua bersama pondok telefon..
owh gua teringat zaman gua skolah asrama babih tuh dulu, tyme petang2 nak ke mgrib je, gua terhegeh2 beratur nak call mak n ayah gua, kata nak pindah skolah..
hahahah gua paling kelaka kan, tyme tgh on the phone tuh, mesti jari telunjuk ngan jari hantu gua bekerja keras menekan butang  ( *) and ( # ) lama2..konon2 leh cakap lama..
mcm bangkai terpengaruh ngan org len..kelaka dow..smp skang gua dok gelak..kekekeke..



hahahah nih konon2 tribute kepada cerita adnan sempit..
haiisshh filem2 mlayu skang..
Mazni tolong laa buat sesuatu! plzzz!!! huhuh
"rempit syial abang marcello kaww tuh"! hahahaha
*gua pndang sinis smbil angkat2 bahu n betulkan rmbut depan kat dahi gua tuh..haha

abang marcello kawww ngah sentil..
mahkluk apa tah yang lazat di hadapan beliaw pon gua tak tau..hahaha
tapi tyme nih kat pntai apa tah kat area Sydney..
mana tak meleleh kan..
masing2..bukan main..smp aunty2 n nanny2 pon dok berkemban segala..


owh kesayangan gua!


P.O.A collection..
=)

ok seterusnya baru laa gua nak update terhegeh2 citer pasal outdoor si eazy nih..ampunkan gua ya eazy..maklumla, gua student, mana nak siapkan report lagi, plagiat assignmnt lagi, copy paste dr wikipedia lagi..haissshh bnyk keje tuh eazy..ahahhaa ( leh terima alasan gua tak ?? )..tapi jgn wisau pakcik atief, lu punya sticky album dah siap!



behind da scene..
Atief, lu jgn nak prasan kurus ..baju lu mmg besar..haha
smp kan kene letak pengepit rmbut bg tegap perut lu! haha



ok..supposely kitorg nak pilih area sungai melaka sebagai location outdoor eazy, 
tp disebabkan pengantin ada tugas kene basuh kuali mali gedabak beso2, so mereka terpaksa memilih sawah padi sebagai location..
tapi sumpah doh! gua suka location nih!



ecececehhh...

ko untung atief, dpt bini tyme ringan..
gua cbr lu buat camni tyme eazy pregnant 9 bulan sok..hahaha



eazy di mata sang arjuna..
ngueh2..


yeah! gua salute..lu olang memang sempoy!!


klasikal mikal..
=)



huhuhu..

pndang2 sket..nyorok2 banyak..

sempoy abes..

owh nih gua paling suka..semarrrttt laaa mak bedaaaaahh!!!!..
posture badan masing2 sgt tiptop!


alhmdulilah, selama gua bekerjaya di bawah company The Laki-Laki Photography, gua dikurniakan rakan2 kongsi yang sgt baek dan rajin bekerja..dan gua bersyukur sebab semua client gua, semuanya sempoy abes..termasuklah wanie n zamry, eazy n atief dan lain2..alhmdulilah...tq allah..muahh sket! hehe



baeklah, gua chaw dulu..penutup mata ketika tidur tuh gua beli kat epot sydney..time tuh dlm poket gua tggal $15..so gua beli bender alah tuh sebagai kenangan..harga bender alah tuh $14.99..ayah gua tau, mati gua, sebab ayah gua kata jgn membazir, n jgn lupa darab dengan 3.4 tyme tuh..so lebey kurang RM51.60..hahaha mahal dowh..mana ayah gua tak hangin kan..? hahah

SEE NO EVIL!

so cam biasa..

interested with us???
plz do contact my PA for further information!
+6012.539.1954- Amir Rayyan..
don worry, he will assist u nicely!


chaw!!


ym id : ajoy_azwan
kenal gua dulu, baru lu tau sapa gua =)


24 comments:

Amir Rayyan said...

selamat study...all the very very best....insyaALLAH yg terbaik saja...jg diri jugak.....:)

p a a n. said...

ajarin guaa!!1 aaa
smart! smart!

pungguk rOcksTar said...

oyeah...
chaiyok2...
putus tenet dulu eh tyme exam...uhuh.

Kaseh Mucuk said...

gud luck!~ (^_^)

aizul said...

amir : tq mir!

paan : buleh2..tarak hal!!

pungguk : hahahahaha aah nak putuskan! ahha

kaseh : tq kak!

Qarl said...

abg,

interested with us???

hahaha kang diorang call tnye laen cmne hahaha

ALL D VERY BEST hokey... sure leh buat nyer!

hanilopiplopz said...

eh hencek atan... cukup 5 ke? bkn 4? hahahahah.. tido cam hape!

aizul said...

qarl : tuh laa risaww gak..sibaik abg amir ko yg akan jawab..hehehehe...amir pa gua, sila jawab elok2 ya pertanyaan peminat..haha

mazni : hahaha lu jgn kasi malu gua mazni..

Hizami Li said...

good luck ye.
hohO~
uits.
sedap lagu tema.
T-T

@deQashaH said...

wa suka lah intro kaw!
hahahaha...syialll jek...(satu donia baca!)haha.terrbaek ar!

luvly mya said...

haha
dulu pun slalu gak tekan 2 button tue konon2 duit lambat habis..sheesh.kat asrama sume nak save,

cantekla gamba2 wedding tue=)

me! said...

Gud Luck 4 ur exam..do da best;)

♥aMyLiAiNdAhOuSe♥ said...

pic bro aizul mmg superb!!
5 * !!
gud lucks 4ur exam
wish me lucks too
=)

aizul said...

haz : tq!

ade : hahahahaha tq tq tq!!

luv : hahaha syiok ek men tekan2..haahuahau

me : tq mie!!!

amy : yeah gud luck for u jugak!

~CPM honey_nurhaliza~ said...

good luck tau sygku..muuahh..:)

aizul said...

tq kakak chenta kuh!

eusoffaqeuddin said...

mantap la syiallll!!!~~~
loikeee!

ezam said...

mah-la-top!!!!!

Mr NAEmnzr said...

biasalak...dh nk e,haarus semua bz.hehe...


all d best ya!!

eJaRN Da' PeAcEmAkEr said...

ajoy : pic ko atas moto nmpk tembam dok..hehe..
nwy nice pic..suke la gler...

AkU said...

aBG aIZUL..ECECECE...
ehh..Gud Luk for the exam..ALL THE BEST...

farrahjen said...

yeah gudluck ajoy!!!! pic kawen tu suke ah..nak pic camtu jugak..wuwuw~

Carl Samsudin said...

hupdate lagi! more and more!

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

weys ak dh tukar link belog la,pe da ko ni haha