May 15, 2010

A.M @ KL DRIFT 2!


heyyaa everybody...morning ya..hmmmm pagi2 lagi gua da bangun..hirup udara segar  di bumi bersejarah..almaklumlah dah 3 minggu hirup udara kota metropolitan kan kan kan? cheeewaaah...

hahaha..gua balik2 jer gua terus amik QIMIE ( persian gua ) and terus cium2..skali bau taik daa..eeeii najis najis..( sila qalqalah qubra kan perkataan najis itu yer ) cibai sungguh!~..gua g singki, gua cebokkan dulu..n letak bedak gajah comel tuh ( apa nama gua lupa )..haaa baru wangi...lepak2 ngan irine jap, ngumpat2 isu2 semasa jap..bincang2 perihal penduduk taman jap.then terus tdo bersama Qimie ngan irine...qimie semakin nakal ye..da pandai gigit jari2 kaki gua..amik kawwwww gua lupa nak basuh kaki pas balik, kaw sedap jilat2..tapi besh gak, toksah g fish spa yang ntah hapa2 membazir tuh..takder manfaat langsung..penduduk malaysia, sila boikot fish spa! ahahah..

owh before gua lupa, semalam gua g FINAS jap. teman abang opis gua, layan autoshow dia.sempena dengan KL DRIFT 2.. owh kreta beliaw memang superb yer.. menangis jap gua tgk..siap buleh cakap2 ngan kete dalam bahasa jepun..hahahaha..gua kekek2 gelak tgk abang opis gua nih..nama dia POKLI..huhu..dah mcm baca mentera daaa tyme nak naek kreta tuh..hahaha..ntah bila masa POKLI pndai ckp Jepun slang Klantan pon gua tak pasti..hahaa..

nah korang layan ar pic2 nih..pic gua takde..sedey! ahahah

owryte..nih logo kreta POKLI..taknak kalah...

pndangan dpn..

dgn menggunakan teknik pengcahayaan, kreta POKLI kelihatan berkilau2 yer..walaupun seminggu tak basuh..ahhaa



itu dia POKLI kita..sgt humble..sgt down to earth..muka beliaw dah bersepah2 dlm paper, dlm tv n mcm2 rncangan..tapi tetap tolong gua kat opis n layan gua mcm kawan2 dia..
terbaeeeeeekkk n semppoooy!!!
*skali pndang mcm rupa Uncle yg dlm rancangan Seekers tuh ek? haha

haissshh sportrim..menangis jap!~

haaa nih member club Odessey...

yeah...bintang kah kawww aizul marcello?? hahaha

haahaaaa..mamat nih memang tak hengat...
slumber!~


one nation emceess...
makin kurus akak sorang nih..hehe
tyme nih berpusu photographer2 laki amik gmbar beliaw..
*sila jgn fokus and enlarge dis pic..maksiat mata..haha

eh eh eh..adamaya da start laaaa...ahahah

itu sajer...babai...

sedar tak sedar, jauh da kaki A.M melangkah..bnyk cabaran, dugaan n episod crita A.M lalui ..episod demi episod gua lalui..kadang kala menangis..kadang kala tertawa..kadang2 moody, kadang2 memendam perasaan..hidup ini terlalu kompleks untuk diertikan dengan kata2..
alhmdulilah..gua bersyukur dgn segala kurniaan dr-Nya..

chaw!!


ym id : ajoy_azwan
kenal gua dulu, baru lu tau sapa gua =)

11 comments:

Hizami Rahim said...

wow.
encik aizul,
gambar kasut kat bintang tu superb!
wakakaka.
;)

SyimaSyaz said...

en aizul...
saya pun nak nangis tgk sport rim tu....sob sob.....cun gilerrrr!

miss_eliana said...

xde gamba tuan tanah..
daku kecewa.. :P

Qarl said...

sekali hencek update blog

tetiap ari trus

huhu

SyahmiFikri said...

haha.. nice dah stat rajin update blog.. nie yg dtunggu.. mak aihh meleleh tgok spot rim die.. huhu..

AkU said...

OMg..!! aku ter'enlarge' gambau pompuan tuh..ayoo...*pitam..

Amir Rayyan said...

ya..yg pasti langkah harus terus..yg menanti belum pasti....sedia saja....senyum dan terus kuat smgt.....

Irine Nadia MaRceLLo said...

dak qimie cuba2 untuk raba2 aku malam td time tido..qimie or kau yg cuba2 tuh?ko cakap betol2 ngn aku!!!

Ery Farieha said...

haah laa
makin kurus akak o.n.e tu

anak tajul molok said...

joy.nak jd lisa surihani. wahhhh

Hazzy Ishak said...

wah mimi dah kurus
jelesnya