Jun 10, 2010

hati-hati hencek hati...

morning yaa..


hmmm..apa ek gua nak tulis? ok..gua nak cuba membebel jap pasal hati..


ok..hati?? ada apa pada hati erk? ntah gua pon tak pasti..hakikatnya gua memang bebal bab2 biologi kejadah haram nih sume..yeah! gua admit bapak gua nak gua jadi doktor, tapi gua takley nak bagi..sebabnya gua memang bangang tahap mouse laptop bab2 tersebut..tapi takpe..tapi skang gua da jadi 'doktor bandar'..ala kira doktor laa jugak tuh kan..doktor yang dok operate2 bandar2 di malaysia nih..hek hek hek


cuma apa yang boleh gua ckp ianya pasal hati..susah untuk berbicara mengenai hati..yeah! serockers mana pon kaw, kaw tetap ada hati...hello!! awie pon nangis ok!, amy search pon nangis ok! wan maimunah pon nangis ok ( ok, itu memang ratu air mata )..


hmm..gua ngaku skali lagi, gua pernah ada krisis dengan masalah hati..tapi bukanlah kanser hati mcm safwan husaini..eh dia kanser apa ek? gua pon tak pasti..ahahahaha..ok serius2..gua ngaku, gua pernah berperang dengan hati sndri..smp gua rasa nak kluarkan hati dlm bdn and letak dalam akuarium..bia ikan bandaraya tuh sedut 'lumut' yang banyk kat hati tuh..bia hilang segala mcm kekalutan..takpon, masuk dalam washing machine and tekan mode SPIN selama 2 jam..bia ianya kering and tak berduka lagi...


T R A U M A...


yeah..tuh perkataan yang sebaiknya gua ckp..kalau lu tak paham, lu google..kalau takder dlm google, lu carik kat wikipedia..kalau takder, carik kat kamus besta dr.fadzli..kalau takder gak, lu dtg sini, gua jerit kuat2 kat telinga lu apa maksudnya..bia gegendang lu pecah! ahahha...


hakikatnya, gua cuba untuk tidak berperasaan..gua taknak tunjuk dah hati2 gua yang lara ke zara ke atau seantero dengannya..apa yg gua tau, bia gua simpan..gua taknak sakit lagi da sbb next tyme kalau gua sakit, gua maybe dah tak wujud lagi da kat dunia nih..maybe lu akan nmpak gua kat tepi2 jalan merayau tak tentu pasal dengan jeans AX dan kasut zara tidak berbaju..hmm..ntah, mungkin yer..mungkin tidak..Hidup nih kan macam roda..kejap kat atas, kejap kat bawah..kejap kat jejari roda..kejap kat dalam tiub tayar..eh macam2..


cuma one word je gua boleh ckp..gua sygkan diri gua..gua sygkan mak, ayah, benjal, akak cpm, aloy, and murni...gua sygkan PA gua, gua sygkan shbt2 gua, gua sygkan org teristimewa dlm hidup gua ( kamu tahu kamu siapa dan saya tahu kamu baca) dan yang paling penting, gua sygkan company gua, The Laki-Laki Photography sbb ianya CINTA.






sebab apa? sebab ianya HATI..jadi sila Hati-Hati..


till then...

babai...




p/s : kalau nak tulis blog, tulis pakai hati..kalau lu tulis pakai keyboard dan jari..orang takkkan paham..
p/s : kalau nak amik tgkap gmbr cantik, tangkap pakai hati..semahal mana pon kamera kaw, kalau lu tgkap pakai click je, SUMPAH gambar cam gampang!

28 comments:

Amir Rayyan said...

hati paling susah nk mengerti...hati adalah diri...

jg hati dan diri...:)

Atiqah idrus said...

maybe lu akan nmpak gua kat tepi2 jalan merayau tak tentu pasal dengan jeans AX dan kasut zara tidak berbaju

. law gua nmpak lu mcm ni. gua akn lari laju2 ckp abang aizul nakkk sign.

jg hati sbb dia penting. (:

FeeRan Troublemaker a.k.a Syafiran said...

stuju2..

eusoffaqeuddin said...

hati itu jiwa dan naluri kita. hidup AM!

Hazzy Ishak said...

kalau nak tulis blog, tulis pakai hati..kalau lu tulis pakai keyboard dan jari..orang takkkan paham

suka ayat ko ni

Qarl said...

apalagi,

jom layan lagu HATI-HATI

track ke-11

Ema nyanyi!

ahaks

Dyka said...

Yeah..tips utk menjadi gambargrapher yg bertauliah..

thanx abg aizul!...


erm..hati mmg kena di jaga rapi..


=)

nabil_potter said...

aizul, ak nak berguru dengan ang bleh?huhuh

Atiqah Adnan said...

hati milik Allah..
ia sementara tapi dalam hati ada segalanyaa..

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

hati hati wlaau dimana berada :D

teaRah said...

hati adala anugerah yg paling susah untuk dijage..

sbb

bila badan berhenti, hati berjalan.. bila badan berjalan, hati berjalan

maknenye???

korang carik sendiri la

mungkin akan lebih paham

papepn

berhati2 la dgn hati

hahah

*tak de kaitan*

MahaMahu said...

wahh besar nye teddy tu nak pinjam huhuhuhuh...

anak tajul molok said...

ingat lagi dulu pakai kamera handphone sony pun gambr kad raya u tip top. opsss. tgkla photograhper. how i miss it!

=)))

Dyna Yvonne said...

hati ku kaca~
hati ku tisu~
hati ku kering~

hehehe...

^_*

ezam said...

soal hati...


hrmmmm....

Jiwe selerak said...

jagalah hati.. jgn d kotori..
lalala
=))

Apel D. Doragon said...

ooh my master

Cik Rara said...

yup,tulis blog kena pkai hati..

TeRRoRRiZZ said...

entry menusuk kalbu even berbaur rock!!!!!

LORD ZARA 札拉 said...

jaga diri kamu~
sila berhati2 juga~

Irine Nadia MaRceLLo said...

aku suka ayat last ko tuh ;)
"kalau nak tulis blog, tulis pakai hati..kalau lu tulis pakai keyboard dan jari..orang takkkan paham.." ;)

weyh! asal yg komen blog ko nih gamai pompuan je eh!!~~~
hahaha

wirda ahmad said...

hurt + happy = heart..

live life to the fullest...=)

IDA said...

comelnya bear tuuuuuuuuuuuuu...nk blh?

mimi hadrah said...

jgn terlalu jaga hati org smpi hati sendiri tak terjaga...huu~~
menci org yg tareti nak alert yg dorg da saketkan hati org laen!!!

zaizulyynda said...

aah..apa2 pgkal pda hatii..kalo hati kering apa pn tak jadi..so kne la berhati heti..ngeee~

Emilia Emira said...

yepp..tulis dari ati pakai keyboard..haha =)

afizan azman said...

hati = mati
hati + nafsu = neraka
hati + akal + iman = syurga

awatif said...

TRAUMA...

jg lah hati..
jgn dikotori hati itu...