Jun 15, 2010

Wedding Afizan+Aminah 2

salam to all readers..may Allah bless u guys forever and ever..


haaimmm..apa ye gua nak crita..?? terlalu bnyk..beberapa minggu nih gua asyik mengadap muka2 pengantin..ngadap muka2 bapak pengantin di saat melepaskan anak2 mereka setelah akak nikah laa, makan lauk2 pengantin yg pelbagai laa smp gua mabuk2..hmmm..tp demi sebuah cita2 gua dan demi sebuah 'cabaran' gua laksanakan segalanya..ok..kalau lu tanya gua apa maksud camera, gua akan ckp, camera tuh CINTA!! ..kenapa cinta? argh, sebuk nak tau..biar ar gua nak definisikan apa pon kan? HAHAHA..


gua nak ucapkan infiniti terima kasih dan tahniah tak terhingga kepada pengantin2 aka client2 gua dan sudah semestinya Team The Laki-Laki especially Amir Rayyan, Qarl, ZZ..takder kata2 laen yg abang dpt lontarkan selain tahniah dan bangga yang teramat dengan prestasi korang..ingt, perjuangan The Laki-Laki masih belum berakhir..dentuman dan anjakan semangat harus dipertingkatkan!!! usaha lebey untuk terus ke hadapan ye shbt dan adik2ku..boleh mood abang penyayang skang?? hahahah


ok, gua cuba untuk meminimizekan pic2 pengantin sbb gua tau mmg sgt bnyk! hopefully korang leh enjoy melihat hasil2 kerja gua dan team2 gua..as a top management of The Laki-Laki gua sgt berbangga dengan pencapaian anak2 buah gua..TAHNIAH skali lagi..kalau ada rezki kita g bercuti ye!! hoyeeehhh sila tepuk tangan pakai tapak kaki..so tukar nama..tepuk kaki amai2..yeay!!


baeklah..ini outdoor kedua Afizan dan Aminah..haiyoo, client gua yg paling bnyk outdoor ok!! huhuh..tp gua ttp suke!! 


Pengantin : Afizan & Aminah serta adik beliau Haritini & Syafizal


di bawah ketiak suami..saksikan di pawagam ye! haha

hoyeh..korang nampak pakcik2 kat blakang tuh? tak nampak? betul?? aku pon tak nmpk!! haha
tapi beliaw laa empunya beskal tua nih!! hehehe

yeah dis one gua paling suka..muka pgntin laki menahan bebanan isterinya ye..
kak min, plz clarify berat anda! ahhaha



ok ekceli nih majlis kahwin kembar..bukan laa pengantin tuh kembar bengong, mana ada rupa sorang2 kan..
maksud gua, adik ngan abang buat majlis serentak..ehhehe

ehhehe..kat jambatan kayu nih..gua suka..very d classical ...

baeklah..ini pula client gua yang seterusnya..

Pengantin : Corie & Azliza

ok nih tyme pakai sari..sgt cntik ye sari beliau..tapi malas nak upload..

hehehe..pngtin laki da macam Kaer penyanyi da..sah2 laa gua wat outdoor kat kawasan pembinaan ..
lalang2 tuh gua plg suka!



angkat lagi..hehehe

owryte..dis tyme wif their crowd..
i loiikee!

ramai kawan2 support nih!!

Seterusnya...

Pengantin : Aldreen & Rahmah


haaa lokasi dirahsiakan..kalau boleh agak mmg terrer!! hehehe
ba ba chak pose!

ngan kawan2 beliaw..haiooo..kawan2 tersgt sempoy yer..



buai laju2..smp cucur atap...apa dlm sluar, pengantin kene jawap!!

seterusnya..

Pengantin : Rushi dan Nor Simah


hahahaha lokasi : bandar ensteik, seremban.



ahhaha aku suka laa kat playground nih!!






owryte ekceli, pengntin perempuan nih adik kepada shbt baek gua, Man.

ko tengok, man bukan main..tapi takpe, skali seumur hidup je kan?? hehehe

Baeklah itu sahaja buat masa nih..skang nih, gua nga workout nak siapkan album..bygkan siang gua kene prektikel kat opis n g site, malam gua kene bertungkus lumus siapkan album..kepada org yg gua syg, maafkan saya, sian kamu, laki kamu takder masa untuk kamu! sbr yer...!~






last but not least, nih Afizan ft The Laki-Laki Crew..
ktorg anta client gua balik UK..
lokasi : KLIA..

alhmdulilah..gua bersyukur..so far gua dikurniakan client2 wedding yg sgt best and sempoy..semuanya tak pernah menyusahkan gua, malah wat gua happy..duka yg pernah gua rasa dulu, gua simpan elok2 jauh di sudut hati..gua da malas nak ingt..terima kasih Allah atas segala nikmat yg dikurniakan..tq sooo much!!!

baeklah..sebelum gua berundur ada beberapa gua nak membebel jap ..

1) kalau lu ada kreta, lu toksah laa letak segala mcm bntl ke, bunga ke atau pasu sekalipun kat blakang kreta lu tuh..lu tak rasa semak samun ke??
2) kalau ada accident kat jalan, buleh tak ko jgn dok terhegeh2 cam monyet hybrid dengan terompah pndang2 accident tuh..ko wat aku lmbt g opis laa mangkuk!!
3) kalau lu ada jamban..then jamban lu jamban duduk, leh tak lu  angkat pelapik jmban tuh selepas digunakan..at least, selesa gak org selepas lu nak duduk n berak..nih tak, sejuk peha aku tyme nak berak ngok!!!




ok ar tuh..sket2 da ar membebel kan? kang banyak nympah lak kat gua..


till then, 

chaw!!

A I Z U L  M A R C E L L O
tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati..=)

26 comments:

Amir Rayyan said...

byk tl pesanan....sy just nk pesan jaga diri saja....

Kaseh Mucuk said...

aku rasa cm nk kawen semula jek..ngeee~

p a a n. said...

gambar guaa??? nak jugakkkk
ahaha

p a a n. said...

gambar guaa??? nak jugakkkk
ahaha

Hazzy Ishak said...

ramainye client
masyukkkkk

B.E.R.Y.S said...

smart lah sume pict nie!! ;p gud job!

ezam said...

perghhhh masyyuukkkkkkkk!!!!

my fes taim buat wedding mgu lepas..gelabah takde idea......sbb dh suntuk....


baideway saya suka attitude anda!!!!!


keeep it up!!!!!!!

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

bile mase nye encik aizul mao kawen? hehehe..

Aimi Dayana Bahari said...

pandai aizul amek gamba. lawa2..

♥CIK SHA♥ said...

nice photoshot..like it!!

Dyka said...

sabar jelaa abg ooii..
rezeki kott..
dari takde..
all the best..=)

Qarl said...

heart The Laki Laki!

[z@ck] said...

ko kawin nanti sapa nak ambik gambar weyh..
hihihi

kyoO~rEz@ said...

peh kayO la kaw pakcik..hu3
kim slm ZZ ^^

hanilopiplopz said...

hmm.. cane nk komen ekk.. sume best2!
nk wish je laa..

to all laki2 team, gud luck and keep it up dude!

*sy suke awk! eh eh behave2.. saya suke pic2 awk!

nursarah said...

bleh plak sejuk ek. ekekekkeke.

amy shuhada said...

ya ya.. idup aku pun dikelilingi org2 kawen skang.. ntah pape! pndg kiri, kawen, pndng kanan kawen, blkng pun kawen.. mjur la dpan aku tak!

lumut said...

bro..gamba2 yg lu tangkap ni sume mmg superb gile.....

smart ah...
hee

Fakrul Radzi said...

bukan ko berak cangkung jgk ke even tandas duduk?

airazulaikha said...

hencik aizull..teringin la nak tgk gmba pengantin yg pakai sari tuh...
hehehhe

Hezesuze said...

photoshot akak bila lak?? ngeee

afizan azman said...

just want to say TQ. sekian terima kasih

nurul iftitah said...

nice...suke tgok pic2 tu :)

raihana said...

aizul,aminah n hartini tu my ex-lecture.....

Cute Mommy said...

nice shoot...i liki it...keep up the good work bro!

dellaryza cuppie ♥ said...

CANTIK la gambar yang abg aizul amik,,mesti pro kn,,hmm,,mints tunjuk ajar sikit bole?? hihi