Jun 3, 2010

Wedding Afizan+Aminah 1

heyya guys...salam..bertemu sekali lagi dengan penulis blog yang moodnya suam2 kuku untuk mengupdate..harapnya kalian tidak berkecil hati..hamba bz di opis..almaklumla...pelan itu nak kene submit, kene g site lagi..haisshhh macam2 kot..takpe..gua curik masa nak update blog gua yang biasa2 je nih..


erm..ekceli, ntry nih gua nak tulis dulu, tp disebabkan ntry sebelum ini lebih penting, so gua dahulukan mana yang patut..terima kasih kepada pengomen2 tegar..sila bersabar ye..ramai lagi manusia yang memerlukan doa dr kita..btw, jgn ingt bila gua tak komen balik apa yg korang da tulis bermakna gua tak baca dan gua tak hargai..gua sgt2 menghargainya..tq ya!!!


ok..ini ntry pasal kawen2..cintan cintun..kisah rimba kasih bersemi..apa yg bersemi pon gua tak tau..cuma ayat tuh mcm sedap je kan..so gua guna je la..boleeehh camtuh?? alaaa, gua bukan safwan husaini pon nak karang2 ayat sastera tuh..aizul...relax..ahhahaha..*sorryyy saya terpromo makhluk itu..hahah arghh lupakan..


teruskan kepada ntry gua..


ini senior gua..senior gua yang cool gle babas..nak tau kenapa cool..bawah skali nnt korang tau..! hehehe..


Majlis Perkahwinan Afizan dan Aminah..congrats for both of u..moga ikatan perkahwinan ni kekal sehingga akhir hayat...happy working wif u guys!!!! and im really proud of u!!!


ok ini kisah cinta...dua jiwa menjadi satu..

both of him sweet kot..adusshh!~










gua suka kot..tema black pink..jarang gak org buat kaler nih!


afizan is my senior masa skolah agama dulu..
*malu..ahhaha

owryte biasa laa tuh..pose nyorok2 kan..=)






























tadaaa...CK hadiah dr tuan pengantin untuk gua..
bought from UK..thanx fizan!

gua da ckp da...beliaw suami isteri mmg sgt cool!!!
Tahniah sekali lagi!!!

ok ok..

kalau lu sume berminat untuk mendapatkan perkhidmatan gua, jgn malu2 untuk call PA gua yer..

+6012.539.1954
Amir Rayyan

jgn wisau, Amir akan melayan karenah anda yang ingin bergambr sesempoi2nya...
=)


slipor dan kono rembat tyme majlis kawen..den rembat plak slipo makcik kiah!

till then chaw

.....
p e r j a l a n an    h i  d u p    k  i t a   m  a s i h    p a n j a n g...

27 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

aku tunggu time Man konvo~
adakah kau akan photoshoot juniorku (yang sebaya sebenarnya) dengan aku sempena konvo beliau?

he he he~

a.n.y.s.s said...

suka gambar dua2 pengantin pakai spec..cool!

CK tu yang penting..haha..

Hazzy Ishak said...

the laki laki dot tk semakin masyukkk
syabas!!

anak tajul molok said...

TASTE LA SIAL PENGANTIN LELAKI!!!

Fakrul Radzi said...

ade keje kosong tak?nk apply

MiSz WaRdAh said...

gmbr cntik2 ! shuke..shuke

Hanie Bee said...

huyeh yg tawal kumen~
rjen lak 'ter' kumen blog abg aizul..
pic abg edit lawo,hu3..
tahniah wat senior abg tuhh..
to abg aizul..gudluck! smile oweyz.=)

AeNa Helaena said...

comelnyaa yg baju merah tuuu~!!!

nurul nadia said...

uih, x byk nyamuk ke kat kebun getah tu?

hanilopiplopz said...

akhirny kembali ke zaman tatsing~

Amir Rayyan said...

perjalanan yg belum smpai hujungnya boss...

senyum....mahu senyum...dan ingin terus melihat senyum...

rimba dan kasih sentiasa bersemi...bukan diri tp hati...:)

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

naseb baek ade sliper cik kiah.. kalo tak ekau menapak la berkaki ayam. ekekekeh

ishiko said...

huhuuu...reyben pengantin itu sgt cool ok! huhuu... siap kene rembat ag selipar nye... >_<

kembatolo™ said...

gambar last tu cun r bai..
"perjalanan masih panjang"
haha..penuh maksud..~

violet VC said...

chantek gler tema pink+hitam...

ChiLaBaey's said...

Nice job bro, yang tak tahan tu hadiah banyak makna tu.... hehehe... :)

Dyka said...

oh yeah!!..oh yeah!!..
perjalanan mmg masih jauh..
=)

TeRRoRRiZZ said...

pic smart la bro...

hadiah pun lumayan..

ops...

Qarl said...

Di The Laki Laki Photography;

kami juga penggemar foto seperti kalian!

o yeah!!

dis weekend leh pengsan kite nk review pics. 3 weddings yo!

all d best!

[z@ck] said...

tunggu aku kawin nanti..
aku upah ko..

psst..harga kawan boleh dapat murah sikit kan?ahahaha

alianurashikin said...

AJOY! calvin klein saiz s! haha muat x tu weh? xmuat bak sini hahaha =) kate ko da gemok praktikal kat firm skrg kan haha =)

Hezesuze said...

hahaha selipar kene kipnap...sabo jeler....but all picta cantik!!

Cik Rara said...

siyes,dorg sempoi wehh...



P/s: btw,gmbar cun!

Hizami Rahim said...

;)
seperti biasa, tetap kebaboom.

Dyna Yvonne said...

wah santek nye pic2 ini sume~
^_*

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.wow!
.cntik gmbr ;)

m'Z faRa.. said...

eh...bile dah dapat password,so free ke photoshoot nye nanti...ekekek..hahaha..btw,nice 2 know u all tadi..:)