Jun 9, 2010

Tiba2 terasa mahu hupdate blog..

heyyyaa salam to all my readers...


ekceli gua baru sahaja melunaskan tugas gua sebagai seorang Urban Planner di bandar Melaka nih..owryte..gua mengaku kelihatan putih melepak ye sejak baru balik dr site nih ( sila antonimkan ayat tersebut )..sume org tau kot melaka panas..lebih hangat dr radio Hot fm..


btw guys, last week smp laa ke saat ini, gua non stop bekerja yer..dar hari jumaat smp laa ke hari ahad..then isnin sampai laa rabu wat site survey kat melaka.total up ada 4 wedding kene setelkan..dan alhmdulilah, gua bersyukur kerana dikurniakan Team The Laki-Laki Photography yang sgt bekerja keras untuk membuatkan client2 wedding gua tersenyum lebar smp taknak masuk bilik di malam pertama..bolehh cam tuh? kiranya, gmbr2 gua lebey menghairahkan la kan..ok stop talking nonsense la periuk nasik kawah! congrats kepada Amir Rayyan, Qarl, Khalela ( photographer jemputan ) dan junior gambargrapher terbaru The Laki-Laki Photography, Zz. ( sila jangan bangang dengan menyebut nama beliau dengan Zack Zack ok..Zizi ekceli..sekian.. )..


baeklah gua takder isu ekceli..cumanya just nak update gmbr terbaru gua jer..mana laa tau korang lupa muka gua ke kan? so kira gua mengambil inisiatif dengan refresh kan kepala HOTAK korang la..gua kan gila..gila ala2 mesin parut kelapa berkarat...Buktinya, pukul 3,4 pagi gua kejutkan junior gambargrapher gua pegi bukit bintang tgk ragam budak2 KL..ekceli bukan budak2 KL, ntah mana cerok diorg datang then ngaku dak KL..arghh tak kesah laa..bukan urusan gua..janji ko pandai cebok tyme kencing da cukup bagus..


berbalik kepada isu ragam KL..hmm..yeah gua tak nafikan, KL tuh heaven..ada shopping complex yang tak ikut skala manusia la, hotel bagak2 laa.., free show and mcm2..tapi pada masa yang sama, KL penuh dengan seribu macam rahsia..apa rahsianya?, gua malas nak ungkaikan..masing2 tau kot..pandai2 laa bawak diri kat kota metropolitan ye..jgn tersalah langkah sudah..kannnn abang aizul marcello ko dah membebel..huh!


ok ar..check pic jap!


Baeklah, ini adalah rancangan destinasi yang tersangat bajet ye..


Minyak kereta : free
Tol pergi balik RM 2.20
Makan dan Minum untuk dua orang RM 8
Total kos : RM10.20.bundar kepada puluh yang hampir, jadi la RM 10.murah bukan? anda patut melawat..hek hek hek ( trend gelak terbaru )






baeklah pose tayang kasut yang dah lama beli tapi tak penah pakai ini ialah bersebelahan KFC Bukit Bintang..


kemudian, dengan lagak seorang pemanjat pokok kelapa terhandal, abang aizul marcello ko pose di tengah2 kesibukkkan kota..waktu tyme nih ialah 4am yer..


owh lupa..itu adalah signage bukit bintang..yer laa mana laa tau kot2 korang tak prasan ke kan??


muuuuaaahhhhhh sket2..hehehe

ahhaha tuh dia, kaki minum air krisantimum..gua peminat setia..gua tau gua salah eja nama air teh tuh..senang citer teh bunga! hahaha
gua penat, lantas gua check in terus kat hotel tuh..erm, kos juga free yer..

ok, sapa lagi cool?
spender mamat baju merah, penutup longkang atau bibir mamat jaket hitam??




sayagambargraphercomel
sekian...

dah..tamat sudah sesi mengarut!

kita beralih kepada sesi serius..


gmbar kenangan bersama pengantin bukhari dan azliza di Seremban..
mcm tak sesuai je perkataan gambar kenangan tuh..cam dah arwah lak masing2 kan..
hoi2..mulut cabul cam alas kaki!
owh memang panas ye..
lihatla masing2..nmpk tak hencek2 ketiak sedang berkuah lodey di pagi raya????


owh lupa..

jika anda berminat dengan saya...err maksud saya dengan Team The Laki-Laki Photography untuk mengambil gambar2 anda semasa kahwin ke, tunang ke, berkhatan ke, cukur jambul ke, cukur ari2 ke ( hahaha )..sila call no di bawah ye..

Amir Rayyan
+6012.539.1954
Beliaw adalah PA saya yang paling hebat!!!

Till then, 
Chaw!

20 comments:

Amir Rayyan said...

kL diwaktu mlam sgt cantek.....dh lama x de pic kL waktu malam.....

take care..:)

Atiqah idrus said...

wuu. cantik der gmbr.

hanilopiplopz said...

lps ni, jgn terperanjat klu nmpak org kat kl sume pki rayban dimalam hari.. alasan lampu2 kat kl ni mmg silau2 belaka lah~

heeeeeeeeeeee~

Diba Chan said...

as usual, chantek gmba.
tp i terlambat kumen daa..
huhu

ezam said...

nk try2 part tyme kt situ lah..ade vancany dok????

Irine Nadia MaRceLLo said...

ko ingat ko chanteq?
hHAHA :P

sekian...
yg sentiasa meng-I-LoVE-U benjoy :)
~murni~

eliana_adnand said...

BB yg xpenah mati siang n malam.. kn?

gambar cool beb! :)

Apel D. Doragon said...

waa kebetulan lalu lak fairlady kat belakang kann

Apel D. Doragon said...

waa kebetulan lalu lak fairlady kat belakang kann

Hazzy Ishak said...

spek mata besau tetap jadi trademark the laki laki dot tk

superb!!

[z@ck] said...

aku tak pernah smpi bukit bintang.

a.n.y.s.s said...

terima kasih kerana sempat menjumpakan diri anda dengan saya di mcD DP di celah2 kesibukan anda ituuuuu..

hahahahaha..

ajoy thanx 4 da gelas coca cola! aku bawak tidur siap! hahah..(tipu)

ahchOng's said...

hang ingat hang chanteq?
hHAHA :P

sekian...
yg sentiasa meng-I-LoVE-U benjoy :)
~cong~

Dyna Yvonne said...

ehhehe...
kewl ah~
^_*

senandung semalam said...

cntk gle gmbr especially gmbr yg ade kete wrne htm 2....

LORD ZARA 札拉 said...

ha ha ha~
ayat di bahagian bawah tu agak sentap~
wakakaka~

nur hidayat said...

'gambargraphercomel' haha :P

sYukCurz said...

HENCIK MAKIN GEMOK! AHA

Qarl said...

o yeah

suke expression muka sendiri dlm pic last itu

d rest,

wat cud i say boss,

sume pics heybat! hehe. generasi heybat!

AMOI KUSUT said...

anda sgt stylo.
ada gaya model laa..
hehehe