Aug 12, 2010

I Dream in an Analogue!



song : ada bayangmu- sembilan band
environment  : studio design
status : duda hebat!



hye sume..apa khabar kalian..bagi diri abang aizul marcello sehat2 hendaknya..eh jap2 ym kimak nih asyik buzz2 tak tentu pasal..haisssh..


ok dah..bersambung kembali..arini dah masuk hari ke-2 kita berpuasa..amacam kalian sumer??? ok?? ada yg muntah darah sebab berpuasa seharian? yang berdarah laen tuh gua paham laa..toksah laa nak bgga plak kan?? hahaha sorry2..yer yer..gua hormat korang sume..hahaha..nak tau tak arini kan, pas abes kelas Planning Law, gua terus balik smbil menyumpah2 sebab ngantuk tahap gaban..dah laa lecturer langsung tidak menggoda..smp je blik, selamba badak gua terus isap gula2 kopiko..hahaha style dow, dah nipis gula kopiko tuh br gua prasan gua puasa..astaga2...hahahah..dah lupakan!


bagi diri gua, ok jer..cuma nak celita laa sket kan..yer yer gua ngaku emosi gua agak terganggu skang nih..boleh dikatakan skang nih, gua cuba untuk setelkan segalanya2 sendirian..cop2..bukan gua cuba, tapi gua terpaksa..yer laa, gua paham masing2 dah ada tanggungjawab masing2 kan.bz mengalahkan Perdana Menteri Uruguwey...mana laa nak layan abang aizul marcello kaw nih..tapi takpe ( smbil selak rambut ala2 ella sedang ditemuramah )..aizul marcello ko akan terus bangkit dan bangkit!! bangkkkittttt laaa SUKETI MONUTONDDDOOO!!!-asap berkepul2 hebat! ( tiba2 masuk plak skrip Sundelbolong dlm blog nih yer )..maafkan laa gua..gua cuba untuk menyenyumkan kalian..menyenyum yer..sila sebut betul2..hahahah..menyenyum adalah vocab baru yang telah dihybrid drpad perkataan sila senyum! hahahaha..


ok mood skang juga membuak2 untuk mendapatkan lense baru..sila bayangkan perkataan membuak2 seperti asid yang dicurahkan ke atas muka manusia..so far alhmdulilah, job semakin ok..dat's y i have to work harder to get my new lense n kalau ada rezki maybe new camera. macam yang pernah gua target, bfore end of this year, gua kene upgrade kamera or paling bangsat new lense..tp yer laa..mcm2 bender kene dikorbankan untuk mendapatkan new camera..kalau korang tanya gua, apa erti camera dlm hidup gua, gua boleh ckp "camera adalah CINTA, (aizul marcello, 2010)..cinta di sini, bukannlah bermaksud ingin berkahwin dengan camera sampai boleh mendapatkan zuriat badan manusia dan kepala Canon 5D mark II yer..kamu nih pon, kot yer pon nak jadi bangang, jgn laa bangang sgt cam alas kaki kantin St. John Methodis Gurl School! hahaha..


nih laa tali La Lensa Nuddien gua..
style ek dgn badge2 sexy tuh..hahaha


ok ini pula fridge magnet pemberian qarl tyme dia g Krabi Island tuh..
skang ianya sgt berguna yer..gua dok lekat2 kerja sekolah gua supaya gua siap wat sume!


tadaaaaaa!!! nampak tuh!! bapak macho pembajak tuh!! hahaha
*dengan harapan korang akan ckp, eeeeii machooo nye abg aizul marcelllooooo!!  smbil muncung2kan mulut..ahahahah
selain daripada seorang gambargrapher suam2, gua juga adalah bakal Datuk Bandar yer..


owryte...ini Datuk Bandar moden..
hahaha rmbut gua sebelum g UIA arituh..
gua da bosan..so gua tarah2 rambut tuh..
last2 nyonya saloon tuh suro gua jadi model untuk Hair Show diorg nnt..



1st of all sila abaikan bulu kaki penulis..
tadaa..gua da dpt gladiator yg gua idam2kan..
since dr sydney arituh gua dah aim nak gladiator nih..now dah dpt! hoyeh2..



smpt juga gua membelikan perfume untuk diri ini..
Sean kingston..eh silap sean john..

hak hak! muka tak bley blah!!
mode : demam kuning!

apa lagi aku nak bebel nih..hmmm...ckup dulu laa kot..nanti sambung lagi ye!! till then!! babai!!!

owh lupa, kalau ada yg berminat dengan saya..errr maksud saya berminat dengan perkhidmatan saya sebagai gambargrapher anda untuk hari bahagia ke, hari khatan sedunia ke, hari tak brapa nak bahagia tapi feeling2 happy mcm model ke, silakan contact saya tru facebook atau email yer ( aizul_marcello@hotmail.com )..bley tanya price kalau mahu....kalau ada yang nak add saya di fb tapi tak dpt sebab fb saya dah penuh tuh, rajin2 laa msg private ye..nanti saya add balik! don worry!!





till then, 

chaw!!

A I Z U L  M A R C E L L O
tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati..=)

31 comments:

Siti Wardah said...

terbaekk la datuk bandar . hahaha
sesungguh nya anda berjaya membuat saya menyenyum smpi khatam baca post ini :D

a.n.y.s.s said...

wauuu..duda hebat!!

PURPLE is LOVE said...

agak musykil..
nape hari tu tukar ckp 'aku',
tiba2 tukar balik ckp 'gua'?

ekyn ashikin said...

rambut mu giler cool suam2.. hahaha.. x la.. cool giler weh

SyimaSyaz said...

datuk bandar...
better u guna 2 camera, 1 lense yg panjang cam senapang gajah, 1 lagi lense kontot...alah sorry la tak tau la brp ukur lilit lense tersebut.eja lense pun mcm salah je...

riya said...

terbaekk ~~~

sHaiRA haIFA said...

jumpa kat arked td..

thyYunx said...

owhooo..asl cam da mkin krg update blog eh?
huh.slmat bpuase..

& sabar serta thinah ats sgale-nye:)

eusoffaqeuddin said...

cntik badge tuh!

afizan azman said...

u want a comment, lets read my comment. u nak sgt kan? meh i bg...(mood tak ikhlas nak komen kat blog u) sambil kesat2 tahi mata...sbb baru bgn tidur nak bersahur pulak. ahaksss...
dear...i've told u. i know u. budak sekolah capital letter "a" memang selalu ada fikiran yang sealiran. hasil tarbiah insani dan hubungan mawaddah yg lestari selamanya gitu.i tau apa yg u rasa...plus,u are really not a good actor. kalau i jd director filem sundel bolong 3, sah2 i amik u jadi tukang bawa keranda jer.no dialogue no expression needed...lalalala.
so let me tell u something...pernah dgr kan a friend in need is a fren indeed. (aiyarkk betul kan peribahasa i itu?). since u dah declared dgn i (ayat kontroversi), so pls lah gunakan i. bukan guna2 kan i smp angau ingat kan u ok. AM MARRIED! wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. apa2pon yg berlaku u kena ingat, u masih ada Allah, masih ada famili dan if semua kawan2 u dah tkamo u lagi...i masih sanggup kutip u utk duduk di meja sebelah i (takmo duduk sblh2 nanti org gossip) hhehehehhhe. u pon pernah buat i happi...so lets me do the same to u. hargailah setiap benda yg u ada. as per said-berlian tu amat berhargaa, bila kita dpt jagalah ia.
seperti firman Allah subhanAllahu taala, mafhumnya-"barangsiapa mensyukuri nikmat Aku maka akan aku tambahkan rezekinya, dan barangsiapa yang kufur, maka nantikanlah azab ku yg maha dahsyat".

ok..........dahhhhhh puas hati u skrg? kalau u tak puas2 juga...ADA I KESAHHHHHHHHHHH?

waillaliqa'.

Dyna Yvonne said...

hihi...mayor da great~
>_<

Hazzy Ishak said...

lepas raya nanti lagi byk job eh. all the best to the laki laki

Emira Darmia said...

nice hair...(sambil memuncung muncung kan mulot seperti yg anda mahu)

Emira Darmia said...

nice hair...(sambil memuncung muncung kan mulot seperti yg anda mahu)

Hezesuze said...

lorr bleh buat tempahan thru benjoy ke?? aduaiii ritu suh PA check jadual tuk photoshoot famly akak sept nnti...smpai lani nan ado berita dari dari PA..ahakss!!

bizi bebenor dia ek....ngeee

La Dolce Aiyun said...

nice hair...mmg terbaek r..thumbs up!!!!

Qarl said...

malaszzz

gladiator itu

oh tidak! nak! haha

berguna gak kan FM tuh

hv a gud day duda hebat!

Kyra Radzi said...

terbaek wok ..

klaka sgt n keep it up ..

chaiyok ..

^_^

kyoO~rEz@ said...

wuwuwu..
aq pun mo tarah gak lah..hahaha
neway gladiator ituh sgtlah cool..nak carik gak lah..hu3

Afzainizam said...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu...
Salam kunjungan salam ziarah….
lama sungguh tak datang sini.. adoiii cantik-cantik picture ko tu... pinjam tangan ko boleh tak ambik gambauuuu

Z A C H S I N C E R E said...

the pair of glads were perfect :)

hans said...

bagus yer datuk bandar

Carl Samsudin said...

bulu kaki kauuuuuuuuuuu!

tuliplavender said...

nice song...
nice pic...
nice entry...funny..make me smile
keep it up ...

QeeS said...

hello abg ajoy! kite x tahu lah abg ajoy ingt lagi ke x..tapi kite 1 of PRD members thun 06/07..kite pernah satu grup...hmm nk add abg ajoy kt fb tp x boleh..so kalu abg ajoy sudi,add lah kite kt fb~balkis mohadzir...
pepun all d best!(n_n)

[z@ck] said...

pergh..mcm gangster..
hehehe

p a a n. said...

aku rase bengang betol! asal laa macho benor ko pegang kertas tuhh!! hhahahaha

fiziee said...

ramainye peminat.. dasat la lu bro..

Jom layan software aku
http://www.facebook.com/pages/Malaysia-TV-and-Radio-FM-Streaming/124443160937102?ref=sgm

eliana_adnand said...

ade quote ikot APA style by aizulmarcello 2010 tuuuuu.... hahaha..

sengal!

joy..kecik ati ni..kata soh contact when need photographer..tp u bz nga FYP plak.. sob sob.. :P

Nurulbadiah Lai said...

terbaek bro..u did it!!awesome..!!!

me also..cannot live without camera..not as photographer..but the one who plying in front of camera..xde boyfren xpe..jgn xde camera:))

amir naufal said...

x boleh blah la cte ko..
sempoi gila..suka ak baca..
teringin nk jdi blogger cm ko.:)