Oct 4, 2010

Tidak laa terlalu basi..

hye..salam guys....di saat dan ketika saya sedang mencoretkan kata2 yang mungkin atau bakal meraban ini, tahi mata sedang berkumpul dengan meriahnya..meriahnya, hampir sama ketika bunga api dan mercun-mercun dibakar di New York ketika Tahun Baru..ya saya ulang, tahi mata saya sedang meriah ibarat mercun2 dibakar berdas2 di New York..kenapa bukan di Malaysia? sebab tyme Tahun Baru kat Malaysia, mercun2nya biasa2 jer..ok lupakan tentang bunga api ker, bunga kekwa ke mahupun bunga kekwat ke..grrr!~


baeklah...rasanya tidak terlambat dan TIDAK BASI kot saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada wartawan2 especially wartawan Utusan Kak Lin dan wartawan remaja atas jasa baek memampangkan muka saya di serata Malaya...tocey2...kepada rakan2 muka2 eh silap...rakan2 mukabuku atau bila sudah ditranslatekan menggunakan google translate jadilah ia Facebook, juga saya ucapkan telima kasih sebab gigih mengetag2 akhbar2 yang ada muka saya tuh...hehehe..tq juge yer..


ok sebagai tanda terima kasih kepada yang baek hati tuh..nah!!!



 ok kelihatan Cik Mazni sedang 'enak' membaca dan menatapi wajah saya di akhbar utusan...


 ok ini dari Amir Rayyan..
katanya jarang beli Utusan..tapi sebab ari tuh saya kluar utusan, dengan gigih beliaw membelinya..
telima kasih!

owh untuk Utusan online,sila klick


 ok ini pula tyme kuar kat Magazine Remaja edisi 15 Oktober 2010 cover Lisa ( bulan nih punya !).
terima kasih team remaja! huhu!!
ok aku merayau bagai nak gila ok untuk dapatkan magazine nih!! chet asyik abes stock je!


 sebagai tanda pencapaian saya dalam industri (ecececehhhh ) saya telah dihadiahkan bebear nih dgn isi coklat tuh! telima kasih juga!


 owh dengan mini hamper tuh pon...
tocey juga!!


 saje mahu recycle2 pic kan...hehehehe
yg blakang tuh idola aku..bley?

 recycle edition juga...tyme kuar kat Kosmo! dolu2..hehehe


 ok ini dari Merpati Putih rakan dari FB..
katanya gigih mencari seawal pagi mungkin akhbar utusan..hehehe tq jugee!


 ok ini dari Wanme...kamu tahu kamu siapa kan?..
aku tak tau mcm mana aku leh rapat dgn dia..
tapi beliaw slalu menolong saya ketika saya ada krisis hati kejap aritu..
tapi skang da ok da..dia slalu tanya saya adakah saya ok?
jawapan saya :  i'm ok..kalau tak ok pon..pura2 ok pon akan ok jer kan sbb hanya ok yang akan buat kita ok!

ok ini pula dari sahabat saya ketika zaman2 matrikulasi dulu, Zaile namanya..
dah lama tak jumpa dia..windu dowh!
yg pnting tahi lalat dia sgt mengancam!! tq Zai..!! meh muah20x sket!

btw rakan2...
aku tulis blog bukan untuk raih simpati..bukan nak raih undi..jauh skali untuk popular..
ye, aku ngaku mmg aku tulis syok sndri..tapi syok sndri itu dtg dari hati...
kan aku dah kata..
"tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati..=)"
matilaaaa...makan hati dgr pengakuan jujur itu! hahahaha



ok kita tutup cerita pasal edisi memfemeskan diri tuh buat sementara...



kadang kan...aku slalu terfikir hidup ini untuk apa?..degree yang aku amik nih untuk apa? kawan2 ini untuk apa? sahabat2 yang ada ini untuk apa? kekasih hati untuk apa? iphone ini untuk apa? kamera mahal2 ni untuk apa? spnder mahal2 untuk apa? sunyi itu untuk apa? hilai tawa palsu itu untuk apa?
 hmmmmm (mendengus panjang smbil kluar api kat hidung....)


dan jawapannya ....

biar hati ini sahaja yang tahu..
biar rahsia itu disimpan, digari dan disolex kemas2 supaya hati ini sahaja yang pndam..
bukan senang untuk menjaga hati..bukan senang untuk aku paparkan atau coretkan rasa kasih itu..
tapi aku nak kau tau yg dalam hati ini, aku tak pernah sedikitpun lupakan kau.


ok caloooo beteee...aku nak mandi jap..nak kemas blik..nak siapkan assignmnt..
hoyyyy!! cptla abes blaja!

eh cop2...
kepada yang baru '1st tyme' atau dalam bahasa melayunya 'pertama masa' dtg menjenguk blog picisan nih, terima kasih diucapkan yer...salam perkenalan aku ucapkan! salam satu malaysia!! inilah berita yang baru kami terima! eh eh eh..dah macam skrip pembaca berita RTM 1..saluran INFOtainment anda!! yeah!
hauahuahauhau...

kepada pembaca2 blog setia nih..yang rajin2 mengomen, sila laa beri link blog anda untuk disharing is caring di ruangan comment yer..supaya senang aku nak link blog korang! hanya yang bg link sahaja yang aku link..yg bajet mcm aku dpt wahyu aku tau blog ko tuh, booooo layan! preeeeett ( bunyi terciirit )

ok itu sahaja untuk kali ini!

till then, 

chaw!!

A I Z U L  M A R C E L L O
tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati..=)






77 comments:

anis_farid said...

tahniah sbb ko da byk kali masuk paper..adik ko comel owh..aku jeles ok.. :)

Amir Rayyan said...

Kehidupan adalah ketentuan......

Asya Zain said...

tahniah sbb cite cite benjoy nak masok magazine dh tercapai..bile nak masok tibi plak? hikhikhik

ieqa said...

congrats! :)

ezam said...

semakin femes..cayalah!!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

now people knew u! congratez!!!;DD

Dilakochan said...

Ade jugak terbelek pasal cerita u
dlm paper online itu hari!


Nnt nk dptkan pulak alkesah
dlm Mag. Remaja tuh.
Lunch time sat gi bleh carik Maj. Gambo si Lisa!
Haha.

Ape2 pun, semoga terus sukses 'menulis blog pakai hati, amik gamba pun pkai hati' :)

ecah..merangkap anak cik nan said...

congrats incik aizul!!!

sape sangke bebel2 pasai studentlife pon blh glemer kn?tp bace blog incik aizul rase mcm tgah b'cakap dpn2 pule...

ape maknenye???maknenye, xde makne la...hahahaha

u deliver it very berkesan lah, beb!

tahniah!

iJa said...

congrat's aizul..
adik bradik yg mletop..huhu

fendy said...

hencek..sonotnye die haha..
mgisi kekosongan hati..sudah happy sikit kan?
wteva it is...life always beside you taw..We plan, God who determines!
just remind u..Always SENYUM...repeat lagi..ape2 tjadi,always SENYUM ;)
ok
imyFA :)

I n n z said...

wuhuuu ~
kite punye blog pun ade msk remaja gak . haha xD

niesa zack said...

hey..nice 1 dude...

neway trlupa nak bg tau..my blog da tkar nama...

niesadezack.blogspot.com
yg lama tu da gone baby gone la....
hehehehe

keep up the good work bebeh...

niesa zack..

Fakrul Radzi said...

hebat2~

Hazzy Ishak said...

blog jugak pasal ni
good job

Bungakopi said...

jelesnya aku. hehe. pesal blog aku enggan masuk majalah nie..huhu..
lagu dadali best ar. huhu.
http://chentahomosapien.blogspot.com

Marya Hana . said...

wah, lepas ni boleh mintak autograf la yek .. :)

wanhairi said...

bravooooo...

juliet. said...

betul kata hang. tulis blog bukan nak femes. tapi kalau dah femes tu kire bonus laa ye!

p/s: suke tengok karya gambar hang. cantik! ;)

Nadhirah Shamsuddin said...

adore gile dgn blog nih.. huhu
tapi tgk komen2 di ats hanye beberape org jer yg letak link dorg.
malu la pulak.. hehehhh
ahhh nak letak la jugak.
nah sy punye http://gorgeouscerita.blogspot.com/
tengkiu benjoy!!! :))

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

untungnya jadi orang kachak dan cantik.

hehe...

femes2.. nak sign..

hakhak

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

link www.nurrcahaya.blogspot.com

~ada contest yg sedang berlangsung =)

eliana_adnand said...

abg artisss!!! haha

http://faraheliana.blogspot.com/

ko xlink blog aku., siapp!! :P

Mimi Saidi said...

haii..bulan lps punye remaja kuar zack zukhairi.bln ni lu plak..great! wa kn beli nih!

Dyka said...

huwwaaaaa!!...

jeles tahap gaban nih!..

nak jadi Dyka Marcello bole?..

hahahahahah!

Hezesuze said...

wah bertambah glam ler benjoy skrg nie...emmm..tapi bila ler kita nk meet up kan?? huhu

Suri Fatin said...

tahniah2 :)

ainimardhiyahhasidin@yahoo.com said...

tahniah2..kerane blog anda slh satu link yg besh ..bile dh penat keje kt opis nih..blog anda menjadi santapan sy..:)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

yahoooo~~

congrate ye aben...u deserve it la bro..so itu nme nye penghargaan dri NYA..terima kasih untuk sume itu...

nabil_potter said...

phewitttttttttttt :)
nak sain........

pyinceszelectra said...

love all the picture..!!
awesome..
besz rr blog bro aizul...
cool sma mcm blog airin gak..
sy 1st time bka blog airin trus jdi follower same goes to your blog..
nieyh sy punyer blog http://pyinceszelectra.blogspot.com
hehehe sdi2 lah mncmar duli yerkk...
anyway x nk ke ajr or give a tip on how to snap a lovely pic...??

Carl Samsudin said...

awak memang hebat! next time aku nak langar kete ko bile terjjumpe kat tengah jalan!

zam.enol.arep said...

masuk paper wooo. bila mahu masok playboy? chaitttt. ;]

http://hatidipijakpijak.blogspot.com/

lu mesti da lupa blog gua kan? kan? kan?

Mar said...

tahniah atas kejayaan 2 semua,..http://lambaiansyahdu.blogspot.com/

Atiqah idrus said...

abe aizul sangat jelitalah <--- ikhlas ni

Yana Shahren said...

best gilaaa blogspot abg aizul marcello. mmg meriah bila baca plus background muzik mengoda HAHA ini linknya http://yanashahren.blogspot.com/ tak gojes pong yee. thank Q

NynaMysarah said...

haa! bru beli mgzne rmja!
abg aizul hebat!~

hana said...

abg aizul terbaek!
good luck for ur life :)

my link.
http://wannalifegurl.blogspot.com.
tq.

Nur Amalina Razali said...

abg aizul..congrates tau!x dpt beli pn utusan n remaja..tapi da bce utusan on9!congrates again!:)

btw,like gile gambar 2 dr bawah..haha..

ohh ini link sye..blog biase2 saje..huhu..
http://nar92.blogspot.com/

noor said...

tahniah aizul..moga akn terus succes dgn dunia bloging..hehe..=)

mula2 kua kat majalah n paper..hope one day kamoo akan klua kat tv pulak..jadi selebriti gitu laa..
hehe..


http://nurmukkaromah.blogspot.com

SYAMIMI said...

tahniah..
nak saaaaaaaaaaiiiiiiiiinnnnnnnnnnnn!!!
hhaaha... ok, lagu nila yg digilai 2 mnggu lps...hari2 kena dgr...


http://syamimistich.blogspot.com

atiezul said...

takde blog utk di link kan. but i like you word bro
im ok..kalau tak ok pon..pura2 ok pon akan ok jer kan sbb hanya ok yang akan buat kita ok!
:D

wafa zaini said...

urs blog were superb awesome :D


syloveholic.blogspot.com

Nurul Nuraim said...

jels gak..btw tahniah coz femes...

farhana said...

Tahniah dah makn femes adik beradik marcello ni =)

My link:
http://fana164.blogspot.com

Jemput2...baca =)

Queen said...

Bangga ada anak murid masuk dalam surat khabar!
Congrats tu you and your sister!

hida.hadi said...

solex?? nice one ! :D

tira hashim said...

walaopon anda syok sendri tapi entri best.
plus gambar yang cantek-cantek =)

http://ungulavender88.blogspot.com

♥CIK SHA♥ said...

adik dgn abg same2 femes..weewitt..

saye pembaca senyap dan pngikut setia blog anda berdua..^_^

keep on blogging..walaupun entri syok sendiri yg penting jujur dr hati..saye pun selalu je tulis blog ikut suke hati dan syok sendiri..janji saye rase syok bile baca balik blog saye sendri..boleh??hahaha..

elmo blurb said...

baru pasan, dah tukar template ! :)
congrats both of u.
korang memang sempoi.
:)

husna said...

congrats :)

hanilopiplopz said...

tahniah dear...

menjadi follower tegar yg sama2 melihat perkembangan blog ini dapat menyaksikan dgn jelas perubahan yang semakin ketara blog ini dan tuan empunya..

tahniah n keep it up beb!

*makin lama makin menjadi org yg terakhir komen ekk.. sorry dear

MARIAM MD ERAT said...

Congrats ye benjoy...
http://mariammderat.blogspot.com

miss eka said...

congrats~

Emilia Emira said...

wahh daa makin pemes!congratz!!
^^,

Nurul Afiqah said...

best nye abg aizul n kak irine kluar paper

Anis Syuhada Nazari said...

eh rasa cm dh comment aritu..
hmm xpe2 skali g...
fames dh benjoy..
malu dh rs nak kwn ngn org fames ni.
btw, keep up the good work!
ikhlas, sabar plg penting;)

kamu di tag di blog saya..

Nur Hayaty said...

Tahniah....suka lihat picture yang kamu ambil,cantik...all the best ya...=]

humaira balkiss said...

wahhhhhh.tahniah aizul.semoga terus maju lagi lagi dan lagi
haha ;)

ishiko said...

huhuu.. tak basi pown...

pungguk rOcksTar said...

ow.
edisi glamAra0uS..
..peewitt..
always bersyukur padaNya
DIA MAHA ADIL..die bg gelap,dy bg terang lepas tu..
keep walking extraordinary guy!!!
bravo!

/Dayah//Nurul/ said...

mmg banyak cerita kluar kat media ala2 artis gitu. leh mintak autogrph gak kan. btw, lawa layout blog aizul :)

beLLa said...

wah.blogger pemesla ktekan..
tahniah2!
baru singgah sini ;)

a'an barney said...

assalamualaikum abg aizul...
salam sejahtera..
salam muafakat..
salam 1MALAYSIA...,
yeah! hehe..
fes op oll,, nk ucp thnx byk2 at abg aizul cbb sudi mnjengok blog sye yg xsbrape lg xmolek itu...huhu...thnx,,sye sgt BERBESAR hati! besar yg mcm mane??haa,,tu yg kite xtw..hik2...
di sini sye ade 1 soklan cepu emas utk abg aizul,,

MACAM MANE NK MSOK SUAT KABO EK???

haha...kesian sajew,,OPS! SILAP!
sekian sajew...
wassalam...

KEM SLM PARENTS!
n xlupew kak irine...

Alyaa aaa said...

blog memang gempak habes.kongsi2 la mcm mna nak jdkan blog gempak cam neh.
neh url blog sy

jiwaragakuselamanya.blogspot

Tun Najihah said...

blog yg hbt..n sy mmg mnt kt adk brdk marcello..sweet siblings..
http://bilaprincessbercerita.blogspot.com/

.pelangi. said...

wah hebat2 :)
tahniah:)

Nurul Adzmeera Zakaria said...

blog ini boleh dikatakan best n terbaik la di antara blog yang paling popular di malaysia ini..saya ucapkan tahniah atas kejayaan chek aizul marcello...:-)

ini link blog saya:http://nuruladzmeera-myra.blogspot.com

[z@ck] said...

whoaa..glamer satu Msia bro..
nak sign!!

mia Olive said...

bukak majalah remaja..lorh awat sikit sangat citernya..tp ok la sbb masuk majalah. Popular blog nie. =)

bLog atiE said...

taw blog ni from my friends.. love when u say tulis blog pakai hati, amik gambar pn pakai hati.. it's real u.. okay, saya tinggalkan link sy...
http://atiememories.blogspot.com/

mohdisa said...

nice job bro, keep it up...ades...susah plak nak komen takda tempat isi nama ng url. hehe

Cik Ya-Alif-Nun said...

bru jd follower kt sini..
kwn yg suggest...tok suke2...

link sy...
yaalifnun.blogspot.com

ZinniaZenith said...

encik gambargrapher,

singgah saje.
tercetus sesuatu bila bace
encik punye blog.
ada nasihat yang tersirat;
dari semua yang encik taipkan di sini.

moga kekal.
amin.

http://nursyukrina.blogspot.com/

miss'ENH said...

okey..lmbt sgt dah na k0men pe2..tapi,mmg sgt best bl0g ni..tringin na tgkp gmba2 cam yg u de ni..

kal0 lapang,
http://missenh.blogspot.com/

Ijad said...

Ok, congrat. Your blog is interesting. Keep it up and I'll keep on reading.

aku...kau...dia...mereka,,,,,, said...

suke la bce blog u!!!!
entry2 u sume very nice!!!

akukah cinderella itu,.... said...

my blog: www.cinderellaitu.blogspot.com....jgn lupa link tau