Apr 17, 2011

Fabulous 2011 - Dinner!

salam hye sume..agak lama juga ya saya tak hupdate blog..sian korang..takpe, aku bg peluang korang komen smp berjuta2 dulu kat entry sebelum nih..hahaha ekceli bukan hapa, saya, aka Aizul Marcello sedang bz dgn final year project- thesis...huhu...takpe2..nih hupdate sekejap ye...

semalam, 16 April 2011 (sabtu) telah berlangsungnya majlis makan malam satu fakulti ktorg iaitu Fakulti Alam Bina UTM consist of Jabatan Perancang Bandar, Jabatan Senibina, Jabatan Ukur Bahan, dan Jabatan Lanskap..so basically dis is d 1st time, fakulti ktorg kumpulkan ke semua jabatan untuk majlis makan malam terakhir untuk pelajar2 final year...agak seronok ye cuci mata..jeng2...

so mcm biasa setiap dnner mesti ada tema yg tersendiri bukan? tema kali nih adalah Long Suit...for me, juz mix and match je..takda masa laa ko nak g bershopping2 segala baju di saat last2 pengajian nih kan..

Pejam celik pejam celik, almost 4 years aku da kat bumi bertuah UTM..mcm2 benda dah belajar..mcm2 prangai kawan2 yang dah kenal..baik ke buruk ke, itu yang telah mematangkan hidup aku kat UTM..bukan senang nak jadi pelajar universiti..dah tak susah untuk kita terus menuntut ilmu..yang penting kita ikhlas untuk menuntut ilmu demi agama, negara dan juga bangsa..=)



so basically, nih laa makanannya..
Kenyang dowh...
*tak baek menipu..




 ok ini faizah..pose paling cantik dia pernah berikan untuk kamera aku..
*tiba2 rasa terharu..nyihahaha


 Ayu dan dayang..




 Susan ngan Ayau..

Double Tan...=)


Abu!
masa 1st year aku dok sebelah bilik dia..
nampak pemalas, tp otak geliga ya rabi..
paling muda dalam kelas, tp muka paling tua...
=)


 Acol, bai , diana & Epy..


 Jell ngan Ain..


 owh dari kiri, 
Rahman, Aku ngan Aqen..
kami bertiga masing2 dapat award..
Most Aspiring Student ( katanya! )
celah mana aspiring pon aku tak tau..

tp apa2 pon terima kasih kepada Dekan Fakulti Alam Bina.
Prof. Madya Dr. Ahmad Nazri B Muhammad Ludin

saya bersama Dr. Anuar.
Antara insan yang sgt2 saya kagumi..
antara insan yang banyak menyedarkan saya..
Dialah pensyarah, dialah Bapa..
Tq Dr. Anuar atas segala ilmu yg Dr dah curahkan..=)




 haa ini bersama Anis.
beliaw sporting dow..
teman2 tertawa since 1st year!


ini mynn yg stylo bersama Dr kami, Dr Nizam..
owh beliaw sgt howt..
bak kata beliau 
"sapa2 yang amik gmbr dengan saya, mesti kelihatan cantik.."


dan mungkin sebab itu....




 anis pon turut mengikut jejak langkah mynn..sama seperti di atas..


 ok ini geng2 saya..
dr kiri..
Puteh, Amirul, Baidura, aku, Aliaa ngan Diyana..
masing2 nak gojes bukan?


 ok budak2 laki plak..




 ok ini saya bersama Nadiah Ismail..

 aku ngan budak bulat comel, Aliaa..


aliaa kalau da rangkul mmg mcm tuh..=)

 *Dr.Nizam cuba kelihatan comel di situ ye..
cubaan menjadi..=)




 ok bersama cik shiqah..
kembar si anis..
sama dow rupa diorg!


 Aqen si jelitawan kelas aku ft anis..



 ok ini saya bersama Cik Lala
dah tak single..double dah..
gojes awek nih..


 jeng2...saya bersama awek si Carl Samsudin..
mintak hizin yaa penghulu gua! hahaha


 yeay! kawan baek saya..
Afiq! aka Radhi OAG! haha


 cer carik cer carikkk Ana Rafali...
sapa dpt carik, dia terrer!!



ini madina..
sejak dah jd tunangan org nih, sopan je gayanya ye..
hehehe


 anis,diana, saya, eyra ngan puteh..
gegurl2 oren mmg meriah..


 haaa toksah diperkenalkan lagi..
abg segak kita..
anep husin..=)
jgn zoom, kntoi anugerah tu nnt..haha


 haa geng2 rabun...
Ayat, Acol, Apis ngan Aizul..
eh semua pangkal A..haha



 Anep, Eyra, Bai, Afiq, Acol, Puteh ngan Anyss..










abes da dnner...
aku pon da panas...
bukak tie..


da attire dat nyte..
mostly from People of Asia Pavilion..


so last but not least...
gmbr terakhir sebelum masing2 memulakan karier sebagai seorang pegawai...
take care kalian...
jgn nakal2..
moga masing beroleh kejayaan dunia dan akhirat ye..

All da best!!

p/s : doakan thesis saya berjalan dengan lancar!!!




 !

till then, 

chaw!!

A I Z U L  M A R C E L L O
tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati..=)

29 comments:

AfiQ said...

Most Aspiring Student!!! layak la kot abg dpt! hehehe.. mcm best jek majlis ni... ^__^ by the way.. abg aizul nmpak kacak bergaya ye! hahaha.. ^_^

AfiQ said...

lupe! best of luck for ur thesis!!! chiok2! ^_^

a.n.y.s.s said...

santekkk sangat gambar2 dari 5d yg kemain beratnya..

thanks ajoy!

btw, gud luck utk ko n semua..syg korang sampai bila2! :))

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wooo...good luck pas ni...njoy moment time keja pas ni..

alianurashikin said...

ajoyyyyyyyyy sgt ko ketat2..pasni mesti rindu korg semua...rindu nak gadoh2 rindu jeling2..rindu makan2..rindu lawak blue hahaha sume la rindu.... tear drops!

Hishyamuddin said...

piwwiiittt...ramai awek wooo..heh3
good luck ok?!!!!

Amir Rayyan said...

semoga terus berjaya...ini permulaan baru...

cik eka comel said...

semoga berjaya di alam pekerjaan :)

*cimOt* said...

entry pics besh2..yeahhhh
congrats bro..aspiring student tu...
gudlak coming soon stage of life,,,

SyahmiFikri said...

wah!! hebat.. aspiring sangat !! kan3..

sure best dah final sem.. tggu exam n tadaa.. gaduan sudeee

nurul fasihah said...

bezznya...x sabar nak sambung blajar t..

Yana Shahren said...

Congrats Abg Aizul Marcello :)

Carl Samsudin said...

congrats. tapi saya rindu awek saya!

HANI AZIEANNA said...

wooo...beznye...congratz~moga trus sukses...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

perghhh terbaik!!...

4 tahun bukan masa yang singkat byk kenangan tuuu...

=)

MaiRa QuEeN said...

nicenye pic2 nie...
pertama kali dtg sini...
akan dtg lg sni...dh follow u jgak...

Siti Suhaila said...

amboiiii... ckp aku double eh.. dush.. hehehe.. saje je nak turun kan saham aku kan.. wahaha.. btw.. tengsss ajoy.. lap u.. =)

anyss.. gamba2 kita semua mmg cantek2 kan kan kan..

Princess of Prince Minoor said...

tahniah dik..mmg layak pun utk award tuh.. =)

nur onie said...

nmpk hnsem awk;p

kesah humaira :) said...

congrats abg aizullll

adeeb khairudin said...

waaaa..dak utm ke?? hhoho.. saye juge! dak landscape.. hoho

alyana hamdan said...

=)

yaya zulkiflei said...

wow :) nice abg aizul !

mariea said...

tahniah! selamat bakal memulakan kerjaya... lepas ni ayah@dr.anuar kitorang nyer lak... hahah... tahniah again mr.aizul marcello.....

miss lolly a.k.a luvfareda said...

awek carl tu shantek :P

lynda said...

comel !=)

fYZa said...

ehhh anis is my fren mase kat mrsm..

misslavenderaida said...

smart la picture2 ni. :)
gud luck thesis!!!

btw.nk bgmbr gak ngan Dr.Nizam..ada aura la.hehehehehe

a!n n!a said...

waaa,congrats!
g02 chayok! =P