Jun 7, 2011

Wedding Ain Azahar + Kamal

salam...hye guys..bertemu kembali! fuh..satu mggu satu wedding, kene bertindak cargas dan pantas! zassss!

btw, rakan2, kali nih wedding ain dan pasangan hidupnya, Kamal..Kamal sang suami yang sgt sporting..ekceli, kenal ain nih masa aku cover wedding Bro Afizan dkt Pernu dolu2..so, ain berkenan dengan hasil kerja aku, lantas..lantas ye...skali lagi..lantas ye..eh aku dah ckp perkataan lantas blom? haaa lantas, dia dgn cargas nya membooking aku utk weddingnya..alhmdulilah pada tggal 27 mei 2011 tepat 9.50 malam ( details ye ) selamat bergelar isteri orang dah..so majlis berlansung di Kuala Pilah..sapa kata Pilah tu ulu, maju dowwhh! *nak kawen org pilah laa mcm nih...

di makeup oleh MUA kak DIM, kami berceloteh pnjang sepanjang berada di sana..layan yang terbaek dr keluarga Ain dan Kamal, buat kami geng2 aizulmarcello berasa sgt dihargai..tq yaa ain+kamal dan keluarga...

jutaan trima kasih kepada Ain, kerana menyediakan sebuah bilik hotel di Pekan Kuala Pilah yang saya kira sgt selesa..kalau tak selesa, masakan hencek apel gambargrapher saya boleh berkeruh tidur mengalahkan mesin tebu ye..saya kagum! haha



tnpa membuang masa lagi, ececeh..kita tgk pic2 beliaw yer...=)



 ok ini laa cik ain nya...comel bukan!
dia mmg havoc okeey!!! ngee3x



 haa see, kantoi dah dia dok msg ngan buah hati dia, Kamal..
Time nih blum nikah lgi..so pggil buah hati..
buah hati laa..abes nak pggil buah apa plak? 
*panggg!


 ok ini geng2 cik ain kita..
sume nak pndang kamera dak Tatin..
budak kecik tuh sorg je taste kat aku..dats y dia pndang aku..


ok ini hari sanding..
mengenakan busana kuning diraja..
bersilau2 kamera dan amik gmbr kaw ain..=)


 hahaha comey je ain awk wat muka mcm tuh! haha








sesi outdoor..


 ok ain dan suami, Kamal mencadangkan sesi outdoor di tgh2 sawah..
ekceli takda laa tgh, mengaum kak dim kau rosak baju dia kene lumpur plak kan..
so kitorg main kat tepi2 je..


 haa kaw, berpaut..
bau kene semut sket, dah berpaut..
blom kene 'tongkat ali' lagi


 artis tuh!
siap mendendangkan lagu utk sang isteri..
lagu : air pasang malam..surut pukul lima...lalala


 haa kau mmpu duduk atas bahu?
takk kaaann?? ngee3x




 haa part nih mmg best..ain laa best, kamal cam sengsara lak aku tgk nya..
hehehe
kamal mmg sporting wey..respect sama dia!
*romantik!! meooww..


 kaw bayangkan, kat tgh sawah da romantik, 
kalau tgh bilik amacam? ahahha


 lompat si katak lompat! yeayyy!!

haa kau tgk! 
abg aizul ko nye skill..
ngan abg apel ko nye skil..
apel dah mcm menadah doa pakai reflector aku ngk! hahaha
*supaya lebey makbul kot aku rasa! haha



sblm abes majlis, kita conteng buku tetamu dulu!


ok abes hari pertama dan kedua..
ekceli aku ditugaskan utk ambil gmbr belah perempuan je,
tapi disebabkan ain suro ambil gmbr di sebelah laki plak, dgn cargas aku amik..
walupun terdapat beberapa kekakangan, tapi demi tugas, diteruskan..

baeklah majlis di sebelah lelaki pula terletak di Ampangan, Seremban.
yang nih pon tak kurang bestnye..

nak tau napa?
time nak ondewey ke rumah pengantin lelaku, ada benda berlaku!


hahahaha aku gelak dulu.ngeeee
ekceli time nih ktorg follow kete pengantin..
..bleh tak menatang nih nak bunuh diri..jauh gak laa aku seret dia...
sampai laa ain dok call aku, suro brenti sbb ada mentang tersepit kat kete aku!
ahhahah! bila buang, dah arwah dah rupanya..jauh kot aku rasa aku seret dia..

zaaa...sambung balik!





 haa kau mmpu junjung pengantin mcm tuh?
bertuah ko ain!



 ok ada juga persembahan silat istimewa..
nak tau napa istimewa?


 haa siap ada effect tikam2 berdarah mati2 lagi..
aku mcm terpercaya plak tu darah betul kan? hahha



haa see..itu baju full pengantin perempuan...
cantik!
sila call kak Dimp as MUA...
kak dim dr SOLEKCONTENG..
dan di sebelah tuh...haa kau jgn kacau! 


 ok ini paling best! sumpah paling best!
dah jadi tradisi kat sini, pengantin akan disiram dengan air sirap, air basuh pinggan, air sabun, dan bermacam2 air!
hahahah! aku mcm erkkkk! dasat diorg! tapi best gle ok!



haa pakcik nih mcm taknak beriya plak menyimbah kan..
ko tgk dia simbah air, dah mcm DEWA AIR time murka dah aku tgk! hahaha


ececechh..gmbar penutup..saya dan hencek TATIN..
masing2 tahan urat kentot! 
meeeooowww...takmo ckp bnyk2..nnt manyak gosip!
bila bnyk gosip kene deactivate fb..alalalalalla...


last but not least,
tq to all...including
Ain+kamal n family
haziq adik ain..erk family ain jugak la tuh!
Apel selaku geng aizulmarcello,
Kak dim selaku MUA yang sgt gojes n sempoy ( sila contact dia )
mama saya yang sentiasa beri semangat dan
Tatin...=)

berminat utk mengetahui pakej wedding?
jgn malu jgn segan, 
sila email ye...
aizul_marcello@hotmail.com


till then, 

chaw!!

A I Z U L  M A R C E L L O
tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati..=)

23 comments:

Apel D. Doragon said...

1st!!! hahaaha thanks ajoy... hemuah

Bella Bell said...

wahhh.. menariknya wedding dorang.. siap simbah2 air.. huhuu... tak tahan ayam yang bunuh diri tu.. hehe!!~

Amir Rayyan said...

Alhamdulillah...tahniah...:)

LynN LoLa~~ said...

haha comeyl giler gmba kawen akak ni! leyh bayangkan tahap kesportingan diorang ni. hihi.

Mohd Khairi Khadzir said...

hoho.suke gmbo yg tepi sawah tu..lagi cntik bile dok tgh2 sawah..huhu

lg 1, foto mase kne simbah ngan air..bile air yg brgerak tu kite berhentikn nmpk stylo...suke tgk... congrats utk pngantin n congrats utk photoG (^__^)

AfiQ said...

seminggu satu wedding? jutawan la abg sat g! hahaahahaah..

cik ain azahar... said...

hahahaha...superbbb...x sabar tunggu album..:)

♥CIK SHA♥ said...

gambar superb macam selalu..


menatang ape yg terselit tu? ayam ke?

tat!n said...

wahhh!! sume cantek sume pn cantek!! hee..ehem! deactivate fb??sentap mak nak,hahaaha..

** ce bg sikit link dak kak dim tu..kemut link aih,hahaha

Syed Hilmi Syed Yahya said...

gambar cantik,sharp n clear...terbaik lar bro...

Nurfarahin Selamat said...

Cantiknya pa'a! Suke3!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

pic mmg MELETOP!!! suke efect terbang2 tuuuu...cm nk make love laaa jap...hehehe...

Aida Azryn said...

kesian menatang tu.. huhuhu.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha..

terbaik...

dari mula sampai akhir asyik senyum jer tgk gambar2 ni....

hehehe

Taq Rafael said...

yesszaa sgt jeles!!
gi wedding ja mesti ada skandal balik tabir..
tatin la..mak munah la..awek pot pet la..
dah la smua cun2 plak tu..DAMN!!

**x puas ati sbb xda di tmpat kejadian =P

Pupel Liyana said...

woo tatin ada ehem2 gan aizul..kantoi satu DSK hehe.. aizul makin tombam lol :)

♥ LuRveLyAmiera ♥ said...

cantek gambar kau fara ain..haipp, sape lar yang kate Pilah tu ulu erk...wahh, takdo amek insuran ke ckp mcm tu..^_^

syiqah lazola said...

im lovin it.. hahaa abg aizul nmpk tombam.. but still maintain cute...kot :)

afizan azman said...

tisu, tisu, tisuuuuuuuuuuu!!!

Dyka said...

huwaaaaaa! tatin! spe tohhh? weewits!

dayangkueffazulaikha said...

sepadan je, bagai pinang di belahh belah, hehe merujuk kepada aizul n tatin* haha

Hishyamuddin said...

best la pulop amik gambar pengantin ni..ahaha

Clara Emily Cancer said...

kreatif la gmbr2.
enjoy tgk.

claraemilycancer.blogspot.com
;-)