Aug 3, 2011

Langkah bermula...


salam guys...
watcha doing...
puasa ok?
hopefully ok je ye...
jgn nak mengada2 bgtau, "alamak, saya teronani di siang hari lah!"!
ada yang aku cepuk muka ko lelaju kang!
jgn nak down2 sbb tak onani ke hape...hahahah

astaga...

hmmm...
baidewey...
semakin hari aku rasa masa tu semakin pantas...
moga plan aku menjadi kenyataan...
owh studio idamanku...=)

bnyk gle bende nak kene prepare...
dengan wedding nya la...dengan konvo nye laa..dgn plan itu ini...
hmm...doa2kan laa ye semoga impian aku menjadi kenyataan..

hmm...
hopefully langkah yang aku mulakan sekarang akan menjadi satu tanda yang tidak akan aku lupa sampai bila2...
insyaallah..

"Ya Allah Ya Tuhanku, kau permudahkanlah jalan cerita hidupku ini..."
Ameen.... 

*korang cepat tadah doa! nyiahahaha...

till then, 

chaw!!

A I Z U L  M A R C E L L O
tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati..=)

22 comments:

lyaa anna rhffn said...

sikitnya . kami nak lagi . btw . good luck ape yang di-plan kan tuuu :)

RemyLC said...

Aminnn... Semoga apa yg diimpikan termakbul...

Mohd Khairi Khadzir said...

wahh pas ni ley arsuh aizull tngkp gmbo aku..hoho.. free kan! (^____^)

amy_L said...

Semoga impian ko utk ada studio satu cecepat termakbul aminnnn

ini amy ok hahaha
@aimi_L

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

bukk STUDIO kat pusat kormesial sec.7 SHAH ALAM (belakang UiTM)..SEKIAN..

Amir Naufal said...

time bulan puasa la masa utk tahan tidak onani @ melancap!!..tahan ok..haha..
n segala perjalaan abg yg akan dtg akan sukses..amin..:)

Taq Rafael said...

rasa down sbb x onani???DAMN kaw!!

studio idaman in progress..

GaDis BuTtErFLy said...

good luck :)

RARA aihara said...

semoga aizul berjaya dengan jayanya...aminnn~
=)

Muhammad Alif Bin Bohari said...

Semoga tercapai segala impian...aminnn...
^-^

Rtp Farra Arisha said...

semoga apa yg diingini bakalan termakbul ya. dan mudah2an sukses terus. :)

i'm ezza haniza said...

siapalah yang bertuah kan dapat kawin dengan aizul :)

Siti Suhaila said...

Ok joy.. ameen.. nnt dh buka studio jemput aku eh hehehe

AfiQ said...

nak bukak studio? mantaaap! amiiin.. moga tercapai impian.. ^_^

AfiQ said...

nak bukak studio? mantaaap! amiiin.. moga tercapai impian.. ^_^

ilham_un said...

tadah luas2...aminnnnnnnnnn..hehehhehe

dyna syamsuri said...

Amiin

yad'z said...

macam mane nak tadah doa ek? tadah tangan tau lahh.. hahhahahhaa

Naim Husni said...

semoga berjaya ijol!!!

Aifa Afiqah Sulaiman said...

good luck abang irine :) hehe

Hishyamuddin said...

studio? wahhh...aku doakan kau...
t blh la aku jln2 g studio tu..heh3

muhammad said...

assalamualaikum..
hai abang aizul marcelo...suka ikuti aktiviti abg aizul kat blog ni..nak minta tlong bleh x kongsikan cara bgaimana nak buat blog hbat mcm blog abg aizul ni..cox sia ni pndatang baru dunia blog ni...harap beri tunjuk ajar..