Nov 10, 2011

Malaysia Wedding Festival!

Salam guys, juz quick update from me...ok, aku nak bagi tawaran baek kat anda2 semua..jika anda berhajat untuk melangsungkan majlis perkahwinan ke, majlis pertunangan ke or any type of event, nahhh!! ini peluang nya...

bermula pada esok, Jumaat 11 November 2011 hingga Ahad 13 November, aku akan berada di Midvelly Megamall bersempena Malaysia Wedding Festival...so di sana, aku akan bukak booth photography! nah! apa tggu lagi...di sana, anda akan mendapat tawaran2 yang gila cantek punya baek walauweeyyyyyyyy!!

ok! apa tggu lagi!! juz grab the chance!!







dan dan dan....


haaa ini tawaran yang gila lagi menarik...korang nmpak kupon cantek kat bawak nih! juz click tangan kanan ( right hand click ) kat kupon tersebut, dan print! sementelahan dengan itu, setelah print, gigihkan diri anda membawa kupon cantek ini berjumpa dengan saya di booth no 27 kat midvelly exhibition hall tuh...kupon nih valid jika dan hanya anda menunjukkan kepada saya...ulang suara! jika dan hanya anda menunjukkannya kepada saya...jika anda menunjukkan kepada mak jemah tah mana2 kat midvelly tuh, booo laaayyaaann yer! hahaha


ok sekali lagi saya tekankan di sini yer, tggu apa lagi..jika anda bawa kupon ini berjumpa dengan saya, nah!! sah2 anda akan berpeluang menikmati 10 peratus diskaun...dey !! 10% kot! banyak tuh! kalau pakej sejuta ringgit,  seratus ribu anda save..contoh laa kalau anda amik pakej sejuta ringgit kan! kah2x..

ok la...saya bz nak gunting2 pakej2 yang dah print nih..saya curik2 masa je nih..jumpa anda wahai blogger2 kesayangan saya di midvelly megamall esok Jumaat 11-13 november 2011 ya!!

muahhh kepam2...babai!


till then, 

chaw!!

A I Z U L   M A R C E L L O
tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati

13 comments:

Hishyamuddin said...

ok..akan diprintkan..hehehe

zaty said...

woah.peluang keemasan buat yg bakal naik pelaminn!malangnya sy lmbt lagi. hukhuk :)

SpidermanHere said...

Adoi, saya lambat lagi nak kawin, baru 16 thn, haha

yqnq ellyana said...

wahh..makin maju nih..kalao la yana dekat mmg dh pegi pon..huk -__-"

cutegurlzz93 said...

wah best nyer....tapi jauh lah...

*new follower...
suka tengok karya aizul...PEACE!

Umi_narD said...

aizul...saya nk prin 4 5 keping..dpt byk sikit diskaun..hehehehehe....saya jumpa awk disana...

sabrina azhar said...

ape ek tajuk lagu dlm blog nie???
bestlh...

eqa said...

sudaa jumpa Aizul semalam :)
hope still remember me,

Myvitrd said...

Ada datang semalam.. cuma tak perasan yang dekat situ ada Aizul.. hehehe

http://www.myvitrd.com/2011/11/pameran-pengantin-11-13-november-mid.html

myownlife said...

ehemm...ehemm..incik aizul....tumpg tye,,,nie lgu ape erk??srunuk den dongar..nk tau tjuk bleh???

Shera said...

Sy jumpa booth awk di mid..aha..

misz sheyla said...

halaaa....halaaaaaa.... pegi gak hari tu...pasal ape tak tawuk...pasal ape x jumpe!!!! arghhhhhh nk 10 % gak T__T

Nizam Ijam said...

wah..makin maju..hu2