Dec 19, 2011

Wedding Abdullah + Sakinah

Salam guys! watca doing! sehat2 ka?? mesti korang marah gle kat ak kan sbb lmbt update laa..itu laa ini la..hahah..bz kaww! nak wat camne..nih pon sepatutnya arini aku cuti, tp gigih gak dtg studio sbb takmo menghampakan harapan peminat...*begitttuuu laa awan nanoo nanooo nannooo! haha

btw, straight to da point, last week, ak ngan team eyestudio berangkat ke Penang..ekceli kami ada dua wedding job kat penang, so ada dua team ke penang, which is Team A dan Team B.. so utk Team A, aku leader sbb pengantin nih ( Cik Sakinah, err, Puan Sakinah ) awal2 dah book aku sebelum ak bukak studio aku yang skrg nih..and Team B member photog aku, saudara G-john yang lead..tq bro!

So penginapan kami ditaja oleh pihak Hotel Equatorial Penang which is aku rasa gle baban best dan seronok! ko bygkan, dr bilik leh nampak view penang siap pakej nampak view penang bridge.! gle tak best kan? best weh! yg bestnyer, kami dpt 3 bilik! best!

So, mcm biasa dtg sehari awal, honeymoon2 lite2 then teruskan kerja..ni yg best jd photographer full time nih, time bekerja, ko leh honeymoon skali! best kan? sila laa jeles! haha.

ha nak dibestkan lagi, family pengantin sgt cool! ok mak pengantin, dekan kat USM ok! even dekan, tp humble sgt! layan aku dan team2 aku dengan best! tq auntie, err..i mean, tq prof! huhu

ok laa..takmo bebel2, kang ada yg ckp, dah laa dah lama tak update, pastu nak bebel2 lak! sekel mulut tu kang! mau? haa takut! kecot teloq ko! padan muka! hahaha!

ok saksikan! *ayat nak best! haha

 ok ini dia saudara Abdullah dan pasangannya, Nuur Sakinah. 
skali pndang, sakinah nih da mcm rupa Zarina Af tuh kan?


 ececece...suweet!


 gaya macho brader kita!



 haa part nih aku suka! dinding tuh lawo kan!


 yg pntg, sempat sewa lanca..
mampu?? hahaha!


 bckground clock tower tuh suka gle!!



tadaaaa!! abes sudaaa!!
tq sakinah and abdullah..
next week kita berjumpa di terengganu pulak weyy!!

org ganu! kita jmp k!

owh mcm biasa..

if u guys interested with my artwork, jgn malu jgn segan, call me for booking!

email : aizul_marcello@hotmail.com

till then,

chaw!!

A I Z U L   M A R C E L L O
tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati



7 comments:

Miss Bleery said...

Akhirnya wujud pon entry baru . Muehehe :P

Ikr@m said...

nice pic bro ;-) leh buat tutorial kot.hehe

miSs aMaL said...

sume pic lawa gler kot.thumbs up!:)

aqma_aquarius88 said...

trg nk g area mane? hehe lame gile tnggu blog diupdate..

nursuhada aziz said...

sakinah nie officemate i!nice pic...love it ;) congrats kina and husband ^^

nasha sanza said...

memang cantik la..

Syazfida Afzan said...

segmen review 3 blogger terhebat...abang aizul salah seorang...^_^ harap sudi singgah...:)

http://syazfida.blogspot.com/2012/01/segmen-review-3-blogger-terhebat.html