Jan 14, 2012

Borderless Frame! offer weeeeyy!!




hye sumeeee!! toraaa datang lagi..yeahh yeah!! haa korang apa cer? sehat tak?? <-- soalan yang sama je kan?

ok haaa, kali nih..cheh cheh...aku nak buat promo sket..pasal borderless frame . Korang mesti tertanya2 apakah itu borderless frame?? adakah ianya sejenis makanan ruji rakyat malaysia yang baru? mesti laa tidak bukan?

ok, i am very sure yang korang mesti mempunyai koleksi gmbr2 yang mega banyak, mega cun, mega meletop2 bukan??? haa sempena tahun baru ( walupuuunnn dah 14hb,) apa kata korang ubah sket cara korang tuh.. instead of korang simpan berkepuk2 gambar korang tuh, y not korang jadikan ianya frame yang menarik!

kalau korang jenis yang suka tgk gmbr2 cun korang or korang jenis yang suka deko rumah korang kan, haaa nih laa penyelesaiannya..simple, but nice..





 haaa see, tgk model dua org yang cun melecun tuh..
ahahha ekceli bukan nak highlightkan dua org makhluk tuh, tapi borderless frame yang cun itu..


 bila da bnyk2 mcm nih, sure cun dinding korang jadinya..



ok ada different sizes yang akan berjaya menggamit hati anda.. ( ayat nak besh )

 ok yang irine pegang tuh sizenya 16x24 inch
yang abg ensem meletop2 pegang tuh sizenya 11x15 inch
dan yang kecik2 bawah tuh sizenya 8x12 inch.




 ok korang jangan laa tanya soalan2 yang bukan eh..
aku dah bg tau lengkap dah kat situ size2nya..
kalau korang tak sure, amik pembaris and ukur..
mudah bukan utk jadi bijak bistari seperti ayam brand? hauahuahu!



 *irine pandang slek, lempang kang! haha

ok peluang yang baek jugak..korang juz anta gmbar2 korang tru email aku ( aizul_marcello@hotmail.com )
then ak terima, then aku editkan skali.
mana kaw nak dpt edit percuma skali woyYyy!

kalau yang berjerawat tuh, nahhhh! ini peluang anda utk jd cantek dan kacak seperti saya..paaanggg! *lempang laju2..haha


 buat photographer2 indie di luar sana, nah! apa lagi, ini laa peluang anda utk kasi free gift kepada client2 anda tuh...







haaa ok, korang mesti tertanya2 mcm mana prosedurnya kan???

ok mcm nih..

korang hantar details korang seperti :

Nama :
Alamat :
No Phone :
Email address :
Size borderless frame : (sama ada 8x12 inch, 11x15 inch or 16x24 inch )
Quantity :

berserta gmbar yang korang nak print..

buat payment kepada kami di :

Ambank : eyestudio Photography
Acc No : 074-202-200676-7

Korang boleh buat either online banking or cash deposit..

but but but! please make sure korang print screen the transaction and email kat aku..kalau korang tak buat benda alah nih, payment korang dikira tidak sah! haaaa...takut kan?? baek ikut prosedur! haha



ok pastuh, mesti ada yang tertanya2, boleh buat dlvry tak mcm pizza hut tuh..
jawapannya: sah2 laa boleh kak oi..

tapi ada tambahan kos postage taw..

ok untuk senarai harga adalah seperti berikut..

8x12 inch = RM 28
11X15 inch = RM 68
16x24 inch = RM 88

utk kos penghantaran pula adalah seperti berikut :

8x12 inch = RM 7
11X15 inch = RM 10
16x24 inch = RM 12

bagi rakyat2 yang berada di sabah dan sarawak pula, tambahan rm3 utk setiap size..





pandangan sisi dan belakang borderless frame...




See! mudah bukan nak cantikkan rumah or nak abadikan kenangan2 kita???

jadi apa tunggu lagi?? antar email anda bersama full payment kepada saya..! lekas2..

mana kaw nak dpt org editkan, org printkan and org anta frame ko terus ke rumah????

cepat email kepada kami! apa tunggu lagi!!!

aizul_marcello@hotmail.com


20 comments:

Syazana Nazri said...

interestinngg lah aizul! jap, nak bincang dgn partner!

*Miss Backspace* said...

Siesly sgt NICE !!!
Jap ngah pilih gambar utk kamu EDIT dan FRAMEkan.. hehehehe

p/s :: rasenya kalau tempah esok bole dpt sebelum 05 feb tak ???

cikghah said...

'handsome mcm aku'. haha. terus rasa cam best.

nasha sanza said...

cantiknya..frame tu...geram tengok!

Wanie Amirah said...

ohsem! best!

nia.zwani said...

uuwwaaahh~~ its oohhsseeemmm hookkeeyyy~~~~<3 it

Syed Muhammad Nazir said...

akum..
klu nak frame sahaj boleh x??

nur hafizah aKa eija said...

wahhhh frame cntekkk org yg pgg pown chantekkk..meletoppppp doooooo..hahah..

Mohd Khairi Khadzir said...

wohoooo/...menarik gilerrr!! . nk jgk tp blom ade modal... heee nnt2 ye aizull hehe

hafiz hafizol said...

feewiitttttt.. comey3...

sya isyah said...

hey..jumpa ur blog from irene..nice pics!

surely one day nak buat jugak borderless frame nih especially my grad pics!!cant wait.good job!

cik azLyzah⊙.☉ said...

wowwww...mantoppppp lah..nak juga..nak juga.. *_____*

Firdaus® said...

sangat2 menarik..1st time jumpa.. mcm berminat... =)

btw nice blog..do follow my blog yea~

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wowwwwwww cantiknyaaa tapi sofa merah tu boleh buat tak tidor malam.. cunnnn betul sofat tu

btw saya baru aje undi awak di Best Photography Blog. saya pengundi ke 19!!!! all the best..

sudilah kiranya vote saya kembali blog saya untuk kategory THE WORST BLOG OF THE YEAR @ http://socialmediaweek.com.my/awards/category.php?id=33 dan undi www.bicaramakdara.com

terima kasihhhh!! =)

Azelery Satu said...

hasil kerja yang cukup menarik! saya dah vote aizul ke-36. saya juga harap aizul vote blog saya saluran07.blogspot.com kategori best auto blog di http://www.socialmediaweek.com.my/awards/category.php?id=17 undi aizul dan pengunjung semua amat saya hargai.

myOSH said...

menarik...

merpatisejoli45 said...

hye, sudi x exchange banner ngn saya?
if sudi tgglkn komen di blog saya ye. :)

done folow u, jemput jd folower saya blik ye. :)

saya pun minat fotografi. :)

khai'zzah said...

boleh request lg ke ni?

Miss Anis said...

cantik..mcm teringin...hehe

faiz fakhirin said...

Cun Melucun