Sep 13, 2012

aku lihat dia di sana!





Yang....
arini dah 13 sept 2012
maksudnya genap sebulan dari tarikh hari nih, kita bakal ada satu ikatan..
ikatan yang saya rasa satu titik permulaan kepada alam baru untuk kita berdua
yang mana masing2 dari kita belum pernah xplore..

yang...saya yakin..
saya yakin yang satu ari nnt kita akan bina satu mahligai bahagia yang kita berdua je rasa..
saya janji saya akan cuba sedaya upaya utk membahagiakan awak seumur hidup saya..
yang...hati nih dah jadi ntah hapa2 dah sejak bila kenal awk..
g toilet bwk hp...g makan bawak hp..g berak bwk hp..24 jam bawak hp..
hahah kengkadang saya rasa saya gila laa yang..
yeps saya ngaku saya gilakan awk!

hayangku lynda roslan...
saya sayang hawak!
sungguh!



Love u!
Aaoron Marcello
eh silap!

Aizul Marcello!
ngeee3x..

55 comments:

dhia adawiyah said...

Sweet ! Sy pun doakan hayangku lynda roslan dan aizul kekal bahagia dan bersama hingga ke akhir hayat .

Lensa Kamera said...

sweetnya..semoga ada jodoh buat anda berdua...

hika mayra said...

Glad to see you happy bro...cuwit sgt!

cik sinderella said...

waaa.. sweet sangats! hehe.
wish u guys bahagia hingga akhir hayat, Love each other till "jannah" okey :)

imantizz_truper said...

waa...1st time tengok jejaka hensem wt macam nie...untungya pemilik nama lynda roslan tu...tabik spring!!!!! ^_^

moga bahagia sampai syurga!! Amin!

eila said...

model radiuside tu kan wah untung la...!!!

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

sweet couple.. semoga kekal hingga jannah

meerasmira said...

suka2 :D

bella luna said...

semoga berkekalan,..amin :)

Rara Nasiha said...

cepat-cepat kahwin k? comel je both of u :)

ieqa said...

Cantiknya beliau ^^
Semoga ke jinjang pelamin, follow Irine. Hehe

aby said...

salam ziarah aizul ..
ayat2 tu mcm kt Suria FM ...
rancangan MJ atau malam jumaat@ manja2 jer .. DJ nya Taizo ..
apapun semoga berbahagia hingga akhir hayat ..

aby said...

salam ziarah aizul ..
ayat2 tu mcm kt Suria FM ...
rancangan MJ atau malam jumaat@ manja2 jer .. DJ nya Taizo ..
apapun semoga berbahagia hingga akhir hayat ..

Fiq Fikri said...

semoga berbahagia ye aizul,kahwin jangn lupa jemput saya ni hehehe :)

HAZWANmohd said...

congrate lynda~

haney said...

waaahhh nk kawen dah? :) btw congrats :)

::cik asha:: said...

semoga berkekalan dan bahagia selamanya...cantik sangat lynda roslan..

@nurulfatihahramli said...

Tahniah... :)) have a bless

Sheqynne Hotloverzs said...

sweet ye :)

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

Aizul, jaga si dia baik2 ye...
kotakan janji mu ok dik!

Comel sgt your buah hati tu :)

Maria Menado~ said...

model radiusite. hehe~ shantek!

cik azLyzah⊙.☉ said...

Tq..Tq..Terima kasuttt.Dgn doa2 kowg tuk kami berdua...(cehhh Tetibe)

Aizul..Sryessss...Sye jelous..ngeeee.Guwau je ekkk...pepe pon semoga Cepat2 naek pelamin :))

B.e.e.n.a. said...

aawww...shuwitt gitu:) if only my boy would give me flower...*jelesh!!

cik fadh said...

da boleh agak dahhh dr gambar2 instagram..huhu tahniah aizul marcello dan lynda roslan..such a very sweet couple u know..congratz !!

nurul asliza said...

so sweet la aizul..:)

suara Neda said...

alhamdulillah... congrats for both! happy for the right one n wishing a beautiful happiness. amin

Rina Ellisa said...

suwetttttt!!~ :D

Mr feckry said...

teringat wa zaman jadi aoron yang digilai gadis

MiszNoRuL said...

waaa...aritu de post kt IG tp tk ngaku couple..siap ade lagi yg backup kate tk couple..last2 hayang2 pulak dia.. hehehe..semoga selamat ke jinjang pelamin..both of u r really sweet..muke pn dh nak shame-shame dh dia kan..

p/s..colour roses tu kalau ade 10 mesti awk pulun beli semua kan?

zyanfara said...

wahhh...frustated la...hahahaha
btw, tahniah benjoy...
happy nye dye...hehehe

bLaCk pEarL said...

dari awai2 lagi aku dh agak en aizul nie akn kapel ngan cik model radiusite. hehe... masa shoot tuk radiusite bila tah, en aizul nmpak suka benar kat cik lynda. hehe... btw, cepat2 kawen mcm sis irine. :)

Syazfida Afzan said...

dari mula2 tgok aizul ngan lynda pon dah dpt rasa korang memang sesuai sgt2 kalau bersama...semoga bahagia dunia & akhirat...semoga cepat makan nasi minyak ye...:) lovely couple...:)

thya mierachienta said...

cantik awek..hehehe
kak sy dh follow awak,sila follow kembali..

grapeladymyra.blogspot.com

awek_utara said...

wah..brmula as teman krja (photographer n model)..last2 kapel n brakhir as husben n wife..so sweet..sume dh tertulis di luth mahfus..moga brkekalan ke akhir hayat..oh ya...ptut la pic hunny pn ade ngn c manis lynda roslan. ;))

noura nuriman said...

wahhhhhhhhh suweeettt abg aizul

Adika said...

address address!

eyna said...

Semoga berkekalan abang . Abang ney so sweet . Cantik sangat aweks kat atas neyh . Hee ;)

nina said...

waa...sweetnyaaaa..,sis lynda rslan..mmg cntikk...:)

FaraSite said...

serasi bersama! saya mendoakan yg terbaik! :)

humaira balkiss said...

akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaa haha :D

Ad Rifza said...

Alhamdulillah..kena cepat2 benda baik..:-)

farhana said...

Sweet like a chocolate! *gaya Lisa Surihani dalam SAM* =P

Shazwani Ramly said...

wahhh. semoga berbahagia (;

Sanji Ngatmi said...

report 'A'

http://mybloggersociety.blogspot.com

Nana S. said...

aww aizul, tahniaaaaahh! semoga berbahagia hinggah ke jannah =')

Useriez said...

gud luck bro..

Awatif Azizi said...

tahniah...sweet sgt.

Awatif Azizi said...

tahniah...sweet sgt.

misz sempoi said...

CANTIKCANTIKCANTIK....SUKASUKASUKA...
der, jaga baik2...

snf said...

untonggnya untonggnya untonggnyaa!

snf said...

untonggnya untonggnya untonggnyaa!

Nieyxzha Hassan said...

Sweet ♥

cinta matiku said...

soooo SWEEETTTTT....

NUARAHMAN said...

MASYALLAH. CANTIKNYA

anis ishak said...

Nak share bole tak?